Duitsland gaat herriemotoren verbieden.

1643532716518.png
 
En ze heeft 't niet eens zelf verzonnen, het is tenslotte een kind.
Dit is puur door ouders ingefluisterde pauperzooi.

@Coert65, bedankt. voel me een stuk beter nu.
Weet je, ik heb het al eens eerder gepost hier op MF, maar eigenlijk vind ik dat haar ouders vervolgt moeten worden voor kindermishandeling. Ze heeft wat labiele trekjes, om haar dan zo te indoctrineren vind ik niet kunnen.
 
Ze heeft wat labiele trekjes, om haar dan zo te indoctrineren vind ik niet kunnen.
dan nog, is het drieledig:

dat kind heeft niet door dat ze een marionet is, bespeeld door haar ouders.
haar ouders op hun beurt hebben denk ik niet door dat ze wel heel erg doorslaan in het doemdenken, en hun acties
worden gadegeslagen door de overheden.
die slaan qua publiciteit nu munt uit haar speeches en verschijningen bij hun bijeenkomsten en in de media...

tegen de tijd dat ze volwassen geworden is, en er een punt komt waarop de waarheid tot haar doordringt is het denk ik al te laat...
 
dan nog, is het drieledig:

dat kind heeft niet door dat ze een marionet is, bespeeld door haar ouders.
haar ouders op hun beurt hebben denk ik niet door dat ze wel heel erg doorslaan in het doemdenken, en hun acties
worden gadegeslagen door de overheden.
die slaan qua publiciteit nu munt uit haar speeches en verschijningen bij hun bijeenkomsten en in de media...

tegen de tijd dat ze volwassen geworden is, en er een punt komt waarop de waarheid tot haar doordringt is het denk ik al te laat...
Als je de docu over haar had gezien, dan had je daar een totaal andere mening over gehad. Ik herken namelijk bijna niets bij haar, wat aan de ouders herinnerd. In tegendeel.
Neemt niet weg, dat ik haar ook niet hoef te zien of horen.
 
Inderdaad; wat een ongelofeljke drammer is dat B|.
Idd, maar ze moet veel meer drammen en hopelijk worden anderen ook beroerd van het gezeur….:+

Zulke figuren die door media zijn neergezet interesseren me echt niet, elke minute die ik er aan zou besteden is zonde van mijn tijd…hou me leuke dingen in mijn omgeving van het leven, en zeker niet aan zaken waar ik niets aan kan doen.

ohja,herrie maken in Duitsland nog nooit problemen mee gehad…iig nooit aangehouden.
 
Komt het er in NL toch van? Alle voortuigen?
Maar ja, voor is nog niet voldoende politie personeel voor. ...........
Allemaal papier geneuzel…..praktijk is wat anders dus. Op elke hoek vd straat staat geen agent….:?
 
Komt het er in NL toch van? Alle voortuigen?
Maar ja, voor is nog niet voldoende politie personeel voor. ...........
Storm in een glas water!

Zie 't al gebeuren dat je door Oom Agent aan de kant wordt gezet omdat je niet op tijd van 2 naar 3 hebt geschakeld.
Voor werkelijke overtredingen is er al geen mankracht. Een wassen neus dus................:9
Het enige wat wel goed werkt zijn de snelheids-camera's. Dat hoef je hier op MF niet uit te leggen.
 
Als je de docu over haar had gezien, dan had je daar een totaal andere mening over gehad. Ik herken namelijk bijna niets bij haar, wat aan de ouders herinnerd. In tegendeel.
Neemt niet weg, dat ik haar ook niet hoef te zien of horen.
v.w.b. docu's: ook daarin word gemanipuleerd teneinde een goed verhaal neer te zetten
- docu over de huidige coronacrisis (Covid-19 the system) welke koren op de molen is voor antivaxxers
- docu over de tata nano, welke vooral het medemenselijke ideaal van tata verheerlijkt tijdens de ontwikkeling van dat karretje, maar de werkelijkheid was anders.

en zo zijn er wel meer voorbeelden.
afgaand op wat ik van haar in de media heb gezien krijg ik nu niet bepaald zin om een docu over haar te gaan kijken.
de gevestigde orde tegen de schenen trappen met flinke woorden is makkelijk (hebben we allemaal wel voorbeelden van in het leven geloof ik)
maar ze heeft als je haar hoort gewoon niet de visie van een volwassene op het klimaatprobleem.
en de hoge heren die ze bekritiseerd gaan dat ook echt niet eventjes voor haar oplossen...
 
v.w.b. docu's: ook daarin word gemanipuleerd teneinde een goed verhaal neer te zetten
- docu over de huidige coronacrisis (Covid-19 the system) welke koren op de molen is voor antivaxxers
- docu over de tata nano, welke vooral het medemenselijke ideaal van tata verheerlijkt tijdens de ontwikkeling van dat karretje, maar de werkelijkheid was anders.

en zo zijn er wel meer voorbeelden.
afgaand op wat ik van haar in de media heb gezien krijg ik nu niet bepaald zin om een docu over haar te gaan kijken.
de gevestigde orde tegen de schenen trappen met flinke woorden is makkelijk (hebben we allemaal wel voorbeelden van in het leven geloof ik)
maar ze heeft als je haar hoort gewoon niet de visie van een volwassene op het klimaatprobleem.
en de hoge heren die ze bekritiseerd gaan dat ook echt niet eventjes voor haar oplossen...
Ik geloof dat zij aan ons allerzijde staat voor hen/zij die ademen. Kijk wat er gebeurt met die smederij-IJmuiden… goed dat er iemand in de bres springt, het lef heeft om tegen de elite te schoppen, aan het licht brengen. Het slaat wel eens door, maar toch…
 
v.w.b. docu's: ook daarin word gemanipuleerd teneinde een goed verhaal neer te zetten
- docu over de huidige coronacrisis (Covid-19 the system) welke koren op de molen is voor antivaxxers
- docu over de tata nano, welke vooral het medemenselijke ideaal van tata verheerlijkt tijdens de ontwikkeling van dat karretje, maar de werkelijkheid was anders.

en zo zijn er wel meer voorbeelden.
afgaand op wat ik van haar in de media heb gezien krijg ik nu niet bepaald zin om een docu over haar te gaan kijken.
de gevestigde orde tegen de schenen trappen met flinke woorden is makkelijk (hebben we allemaal wel voorbeelden van in het leven geloof ik)
maar ze heeft als je haar hoort gewoon niet de visie van een volwassene op het klimaatprobleem.
en de hoge heren die ze bekritiseerd gaan dat ook echt niet eventjes voor haar oplossen...
Ik ben het eigenlijk met alles wel eens, maar hoe kun je nu manipuleren dat de ouders materialistisch zijn, op vliegvakantie gaan, en het daar door ook nog een goed verhaal maken? Want hoe of waar het ook vandaan komt, het is haar niet door de ouders ingegeven. Ondersteund ja, want ik zou mijn dochter een schop onder het kontje verkopen als ze voor het milieu van school ging spijbelen.
En ik was ook niet zo zeer in haar geïnteresseerd, maar meer in het hele gebeuren er omheen.

Maar laten we het hier maar weer over Duitsers en uitlaten hebben, dat is leuker :)
 
Ik geloof dat zij aan ons allerzijde staat voor hen/zij die ademen. Kijk wat er gebeurt met die smederij-IJmuiden… goed dat er iemand in de bres springt, het lef heeft om tegen de elite te schoppen, aan het licht brengen. Het slaat wel eens door, maar toch…

Nu is er wel een verschil met giftige gassen/stoffen en CO2.
Behalve dat CO2 een broeikasgas is is het verder onschuldig.
Sterker nog je ademt continue CO2 uit en vegetatie neemt het continue op.

🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan