EML GT2001/CT2001

Icul8r

MF veteraan
6 nov 2002
2.065
64
Rotterdam
Topic speciaal voor alle zijspan combinaties met een EML GT2001 en CT2001 ;)

Dit is die van mij....
full
 
Laatst bewerkt:
De CT2001 is toch een iets kortere variant van de GT2001. Zal topic titel laten aanpassen door de moderator zodat je ook mee mag doen :)
 
bmw 50 m mee gereden , de achterste met de eml sport , klote , daarom dat hij weg is .......grapje hoor , was zinnens om de voetsteunen te verlagen , stuur verhogen en een autoband op het voorwiel , maar had hier thuis gezegd dat ik hem een week te koop stelde en we zien wel daarna , nou ja , was dus al verkocht , had nogthans al een datum vastgelegd bij lbs om de aanpassingen te doen , is het lot denk ik ;)
 
'EML GT2001 in EML GT2001/CT2001' > 'EML GT2001/CT2001'
 
Ben eigenlijk benieuwd naar de oplossingen die er zijn bedacht voor de inbouw van Radio en speakers? Ik zal binnenkort foto's plaatsen van de oplossing in mijn bak. Houten constructie met ovale speakers die naar beneden wijzen. Op zich wel netjes, maar geluid is niet geweldig :)

Verder is door de spoiler op de achterklep de deksel eigenlijk te zwaar voor de 2 gasveren en blijft hij niet open staan. Ad van Gils had een trucje met een pvc buisje om de gasveer.... iemand?
Zwaardere gasveren zou niet werken volgens Ad, omdat de deksel dat dan weer niet houdt...
 
...uuhh je bedoelt zoals een motorklep met een vaste stang? Heb ik aan gedacht...staat alleen zo knullig...
 
Ik denk dat je bedoelt om een ingezaagd stukje PVC buis om de zuigerstang te klikken op het moment dat de klep openstaat zodat de klep niet meer kan zakken.

Ik zou toch liever een net iets zwaarder veertje monteren.
Kijk even op de veer die er nu in zit hoeveel kracht hij levert en bestel een iets zwaardere. Kost niet veel en levert veel gemak op.

Gasveerwinkel.nl: Dé webshop voor gasveren - Gasveer online kopen?
 
...uuhh je bedoelt zoals een motorklep met een vaste stang? Heb ik aan gedacht...staat alleen zo knullig...

nee ik bedoel een stang die uitschuift en vastklikt als de klep ver genoeg open is.
Om te sluiten moet je dan de klep vast houden en de stang ontgrendelen.
 
Kijk Bert dat is nou handig. Dan heb je er nog 1 van 100 over :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan