Stevenstunt
MF'er
Heyhey,
Wie heeft er ervaring met het keuren van een 2de hands motor in België die niet meer origineel is?
Ik heb nog een Honda Black Widow staan die wat omgebouwd is en ik wil hem verkopen.
Is natuurlijk enkel interessant als hij gekeurd is. Ik wil graag inschatten of het onbegonnen werk is of niet.
Waar moet je bijvoorbeeld op letten bij:
- plaatsing kenteken
- knipperlichten en achterlicht
- Het bevestigingspunt van de achtervering is wat verplaatst
- originele uitlaat nodig?
Hopelijk zijn er hier mensen met wat ervaring met gelijkaardige zaken.
If not: Iemand interesse in een ongekeurde Honda VT750? :D
Wie heeft er ervaring met het keuren van een 2de hands motor in België die niet meer origineel is?
Ik heb nog een Honda Black Widow staan die wat omgebouwd is en ik wil hem verkopen.
Is natuurlijk enkel interessant als hij gekeurd is. Ik wil graag inschatten of het onbegonnen werk is of niet.
Waar moet je bijvoorbeeld op letten bij:
- plaatsing kenteken
- knipperlichten en achterlicht
- Het bevestigingspunt van de achtervering is wat verplaatst
- originele uitlaat nodig?
Hopelijk zijn er hier mensen met wat ervaring met gelijkaardige zaken.
If not: Iemand interesse in een ongekeurde Honda VT750? :D