GSX1400 Part 4 *De Bull Bar*

Status
Niet open voor verdere reacties.
En een heel andere discussie.
Ik vind t nix............


full


 
Nee hoor ikke nog nie, ;)

Gisteren een dagje lekker door limburg getoerd :] :] ,heb 1 bull gezien op het 3 landenpunt in vaals,(iemand van het forum misschien?) was van 2004 dacht ik.

Groetjes Appie
 
Goedavond mede bull :] ,

Lid sinds net en gelijk al een vraag.
Wie kan mij helpen aan een radiator voor een K2 bull?
Ik hoor het wel. :W
 
Goedavond mede bull :] ,

Lid sinds net en gelijk al een vraag.
Wie kan mij helpen aan een radiator voor een K2 bull?
Ik hoor het wel. :W

Welkom Basbull!

Ongevalletje gehad of gewoon een lekke radiateur?

Een website waar je zeker eens moet kijken voor een complete radiateurr is: www.bike-teile.de
Overigens een dure grap zo'n radiateur (ori van Suzuki). Als je geen gebruikte kunt vinden zou ik zeker voor een exemplaar van Goodridge gaan of een vergelijkbaar merk. Een stuk goedkoper en zeker zo goed!
 
Goedavond mede bull :] ,

Lid sinds net en gelijk al een vraag.
Wie kan mij helpen aan een radiator voor een K2 bull?
Ik hoor het wel. :W


Welkom Bas :W
En bedankt voor je bod op MP ;)


Heb je een piccie van je Bull voor de lijst in de openingspost?
 
~Welkom Bas :W
En bedankt voor je bod op MP ;)


Heb je een piccie van je Bull voor de lijst in de openingspost?~[/quote]


Was jij dat bronco?
Ik wil inderdaad kijken naar een uitlaat met een iets betere sound alleen als je studeert zijn die aftermarket uitlaten best duur.
Hoe heb jij die dempers aangepast?
Een pic van mn, helaas nog, standaard bull volgt nog.

Verder wil ik jullie ffe bedanken voor alle snelle reacties :}
 
O ja,

Twas gelukkig geen ongelukje met mn radiator. Hij ziet er alleen best beschadigd uit en dat vink nie zo mooi, en het zal miss wel een klein beetje invloed hebben op het koelvermogen.
 
\Welkom Bas :W
En bedankt voor je bod op MP ;)


Heb je een piccie van je Bull voor de lijst in de openingspost?\



Was jij dat bronco?
Ik wil inderdaad kijken naar een uitlaat met een iets betere sound alleen als je studeert zijn die aftermarket uitlaten best duur.
Hoe heb jij die dempers aangepast?
Een pic van mn, helaas nog, standaard bull volgt nog.

Verder wil ik jullie ffe bedanken voor alle snelle reacties :}[/quote]


Yep, that was me... :Y

Ik heb de popnagels van de afdekkapjes uitgeboord, en rondom een paar 8-10 mm gaten door de dubbele schotten geboord. Vervolgens de afdekplaatjes uitgevuld met ringen (voor betere flow) en weer netjes bevestigd met verse popnagels. Je ziet geen verschil......je hoort het wel 8-)

Ik weet niet waar je precies vandaan moet komen, maar ik woon in Rotterdam en als je zin hebt kan je een keer mijn dempers op jouw bochten schuiven (3 min. werk) om te kijken of je het de eventuele aanpassing aan jouw dempers waard vindt ;)
 
Yep, that was me... :Y

Ik heb de popnagels van de afdekkapjes uitgeboord, en rondom een paar 8-10 mm gaten door de dubbele schotten geboord. Vervolgens de afdekplaatjes uitgevuld met ringen (voor betere flow) en weer netjes bevestigd met verse popnagels. Je ziet geen verschil......je hoort het wel 8-)

Ik weet niet waar je precies vandaan moet komen, maar ik woon in Rotterdam en als je zin hebt kan je een keer mijn dempers op jouw bochten schuiven (3 min. werk) om te kijken of je het de eventuele aanpassing aan jouw dempers waard vindt ;)


Das een aantrekkelijk aanbod. Alleen zit ik met twee probleempjes ik woon zelf aan de rand van utrecht, dus het is helaas niet even zo te rijden. En ik heb pasgeleden een ongeluk gehad met met mn fiets |( (gelukkig nie met mn motorfiets) :) dus ik kan even niet rijden. Maar nogmaals ik zou er wel gebruik van willen maken. 8-)
 
Das een aantrekkelijk aanbod. Alleen zit ik met twee probleempjes ik woon zelf aan de rand van utrecht, dus het is helaas niet even zo te rijden. En ik heb pasgeleden een ongeluk gehad met met mn fiets |( (gelukkig nie met mn motorfiets) :) dus ik kan even niet rijden. Maar nogmaals ik zou er wel gebruik van willen maken. 8-)


Ze zijn voorlopig nog niet verkocht.......en zo'n vaart zal het waarschijnlijk ook niet lopen :X

Laat tegen de tijd dat je weer mobiel bent maar ff weten wanneer je eventueel langs wilt komen ;)
 
Goedemorgen,

Ffe een paar vraagjes. Hoe kan ik mn foto tussen de tekst zetten, als ik stalen remleidingen wil gaan aanschaffen waar kan ik dat dan het beste doen, welke (merk) kan ik dan het beste kopen. En aan de voorkant heb je de keus tussen drie of twee leidingen. Wie heeft hier ervaring mee?

Gr
 
Hallo Bullen...
Ben nieuw hier in de "Bull Bar" en heb gelijk 'n aantal vraagjes... :? :?
Is er een apart forum voor GSX 1400 rijders met allerlei info zoals technische hoek , ritten , meetings enz enz... Ik heb wel de GSX Owners site gevonden maar die is niet bepaald erg toegankelijk.Heb me daar wel ingeschreven maar tot nu toe nog geen reactie gekregen. '( '(
Ik ben n.l. sinds 3 weekjes in het gelukkige bezit van 'n nieuwe blauw-witte GSX1400 , en zoek dus nu ook 'n club gelijkgezinden.
De laatste 8 jaar met enorm veel plezier rondgereden op een Blackbird die ik nu dus heb ingeruild met 100.000 KM op de teller. Al die tijd dus ook lid geweest van de Blackbird Owners Club en daar de nodige info uitgehaald , en hoop dat nu ook te vinden bij de GSX1400 Club.
Alvast tot ziens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan