Hallo forummers, zoals de titel al zegt is na het kleppenstellen en controle van distributiekeeting/spanner alle kracht uit mn gsxr 1100 verdwenen.
Ik heb m bij een niet nader te noemen garage laten doen en toen ik wegreed merkte ik al dat er geen soeplesse meer inzat en dat het geluid uit de uitlaat hakkeriger was.
Stationair liep die wel gewoon 1100 toeren.
Na even een stukje rijden kwam ik er al gauw achter dat alle vermogen eruit was, alsof ik nog maar op 2 of 3 pitten liep.
Ik heb m gelijk teruggebracht om te laten herstellen, kreeg verder ook geen feedback wat het zou kunnen zijn, alleen maar een schaapachtige reactie.
Mijn eigen conclusie is dat de kleppen verkeerd gesteld zijn of dat mn carburateurs niet goed zijn teruggeplaatst na controle van kettingspanner, of dat de compressie niet goed meer is, maar ik zoek eigenlijk nog wat feedback
Iemand een idee?
Ik heb m bij een niet nader te noemen garage laten doen en toen ik wegreed merkte ik al dat er geen soeplesse meer inzat en dat het geluid uit de uitlaat hakkeriger was.
Stationair liep die wel gewoon 1100 toeren.
Na even een stukje rijden kwam ik er al gauw achter dat alle vermogen eruit was, alsof ik nog maar op 2 of 3 pitten liep.
Ik heb m gelijk teruggebracht om te laten herstellen, kreeg verder ook geen feedback wat het zou kunnen zijn, alleen maar een schaapachtige reactie.
Mijn eigen conclusie is dat de kleppen verkeerd gesteld zijn of dat mn carburateurs niet goed zijn teruggeplaatst na controle van kettingspanner, of dat de compressie niet goed meer is, maar ik zoek eigenlijk nog wat feedback
Iemand een idee?
Laatst bewerkt: