Halogeenlamp voor Suzuki GSX 750F uit 2005

Variado

Rookie
26 okt 2022
3
0
Mijn dochter rijdt een Suzuki GSX 750F uit 2005 en we kunnen er niet achter komen welke halogeenlamp er in de koplamp zit. Boekje doorgebladerd maar niets gevonden. Kan iemand vertellen wat voor type halogeenlamp daar in gaat. Dan kan alvast een reservelamp kopen. Alvast bedankt voor de moeite!

M.v.g.

Albert
 
Mijn dochter rijdt een Suzuki GSX 750F uit 2005 en we kunnen er niet achter komen welke halogeenlamp er in de koplamp zit. Boekje doorgebladerd maar niets gevonden. Kan iemand vertellen wat voor type halogeenlamp daar in gaat. Dan kan alvast een reservelamp kopen. Alvast bedankt voor de moeite!

M.v.g.

Albert
Dag Albert, is het zoveel werk om de koplamp even te demonteren en te kijken wat er nu in zit?
 
Hoi Migilo,

Bedankt voor je reactie. Ik wilde alleen weten wat voor lamp er in gaat om hem als reserve aan te schaffen.
 
Hoi IJzervreter, dat kan zeker nog. Ik ben nieuw op dit forum en dacht de vraag op deze manier snel beantwoord te krijgen. Zal de koplamp proberen te demonteren. Bedankt.
 
Hoi IJzervreter, dat kan zeker nog. Ik ben nieuw op dit forum en dacht de vraag op deze manier snel beantwoord te krijgen. Zal de koplamp proberen te demonteren. Bedankt.
Ik snap dat. Zeer waarschijnlijk een H4 lamp. En als er twee lampjes inzitten ook nog een H7 ze zitten vaak in zo,n assortiment doosje. Als je die koopt ben je klaar. Mogelijk ligt er al zo,n doosje in je auto of schuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan