Mooie machine, maar die koplampjes? Naar mijn mening geen gezicht...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tof hoor! Hoe vond je de wind val? Ondanks dat je erg lang bent lijk je er goed op te zitten.In mijn "onschuld" voor week het topic "Suzuki GSX-S1000GX (de echte Ultieme Sport Crossover?)" aangemaakt, maar zie dat hier de GX ook welkom is.
Dus dan maar hier verder.
Vorige week vrijdag bij mijn dealer mijjn Versys 1000S achter gelaten (althans hij stond er al voor winterstalling) en de GX besteld.
Twijfel tussen de groene en zwarte en werd onderstaande.Bekijk bijlage 1969894
Vandaag de mogelijkheden gekregen om proef te rijden op een demo. Inderdaad, een andere volgorde...............
Ondanks temperatuur van pakweg 10 graden en geen handvatverwarming toch een rondje van zo'n 40 km tot de vinger wit waren van de koude.
Maar eerste indruk zeer positief. Sportiever dan mijn voorgaande Versys 1000S , maar niet zoals bijvoorbeeld GSXR 1000 of H2SX die ik voorheen reed.
Zitpositie voor ons als semi bejaarden (63 en 60 jaar) goed te doen. Blok waanzinnig goed. Voorlopig minpuntje de voorrem die niet direct kon overtuigen.
Hoe dan ook, positief gevoel en even geduld tot het voorjaar. Motor staat al klaar en LSL voetsteunen en Oxford handvatverwarming zit er al op. De Yoshi was net binnen. Op naar zonnig maart.
Bekijk bijlage 1969900Bekijk bijlage 1969901Bekijk bijlage 1969903
Bekijk bijlage 1969902
Ah, dan komen we elkaar daar vast wel eens tegen. Ben er ook vrij regelmatig te vinden. Kom jij daar uit de buurt, dan?@Eric1977 : Idd Barneveld, daar kind aan huis.
Keuze voor Oxford was vanwege goede ervaring op mijn Hayabusa en H2SX. Goed regelbaar door veel standen. Op mijn Versys 1000S zat verwarming van Kawa zelf en minder over te spreken. Nu was het kiezen voor onbekende/duurdere optie (lees Suzuki) of op zeker, dus idd Oxford.
Vandaag even bij de dealer lang geweest en op de GX gezeten en gespeeld met de elektronische vering. Viel meteen op dat met switchen van auto/1 persoon naar bv 2 of 1 met bagage of omgekeerd je de motor iets omhoog/omlaag voelt gaan.
Ja dat kan.Kan dat met de GX trouwens zonder dat de motor loopt ?
OkeJa dat kan.
Gefeliciteerd met de Soes. Is die fiets zo compact of ben jij zo groot ?In mijn "onschuld" voor week het topic "Suzuki GSX-S1000GX (de echte Ultieme Sport Crossover?)" aangemaakt, maar zie dat hier de GX ook welkom is.
Dus dan maar hier verder.
Vorige week vrijdag bij mijn dealer mijjn Versys 1000S achter gelaten (althans hij stond er al voor winterstalling) en de GX besteld.
Twijfel tussen de groene en zwarte en werd onderstaande.Bekijk bijlage 1969894
Vandaag de mogelijkheden gekregen om proef te rijden op een demo. Inderdaad, een andere volgorde...............
Ondanks temperatuur van pakweg 10 graden en geen handvatverwarming toch een rondje van zo'n 40 km tot de vinger wit waren van de koude.
Maar eerste indruk zeer positief. Sportiever dan mijn voorgaande Versys 1000S , maar niet zoals bijvoorbeeld GSXR 1000 of H2SX die ik voorheen reed.
Zitpositie voor ons als semi bejaarden (63 en 60 jaar) goed te doen. Blok waanzinnig goed. Voorlopig minpuntje de voorrem die niet direct kon overtuigen.
Hoe dan ook, positief gevoel en even geduld tot het voorjaar. Motor staat al klaar en LSL voetsteunen en Oxford handvatverwarming zit er al op. De Yoshi was net binnen. Op naar zonnig maart.
Bekijk bijlage 1969900Bekijk bijlage 1969901Bekijk bijlage 1969903
Bekijk bijlage 1969902
Wat is er te doen bij Goedhart? Ik heb inderdaad nog maar één keer een andere GT in het wild gespot.Gaat er zaterdag nog iemand naar goedhart ?
Ik heb pas 1 keer een GT in het wild gezien, en toen zat er een vangrail tussen..
Het word 11 graden en is droog...
Klinkt goed, hoor! Wel leuk om een keer wat meer GT's te zien en ervaringenuit te wisselen.Maar een idee een keer op een zaterdag morgen koffie bij een Suzuki Dealer ?
Over een paar weken, hoegee, goedhart, hans van wijk...
Roep maar..
Klopt gewoon de kleppen ruimer zetten. Dat doen ze al in sommige landen, helpt niet altijd.Met betrekking tot het ratelen na warme start is er inmiddels weer een update uit op het wereldwijde web. Deze keer niet de ketting als oorzaak.
Bron: gsxs1000.org
Toen ik jaren geleden in Duitsland werd aangehouden voor een geluidsmeting werd er +3dB tolerantie in acht genomen. Dit in verband met de kwaliteit/correctheid van het uitvoeren van de meting en omgevingsgeluiden. Dat is inmiddels wel al ruim 10-15 jaar geleden. Maar op +1 of +2dB zou ik een motor niet laten staan.Hoi, momenteel rijd ik een Tracer 9gt van 2021. Vorig jaar rondreis gemaakt o.a. door Oostenrijk. Nu waren daar enkele populaire passen gesloten voor motoren die meer dan 95db produceren. De Tracer produceert 96db en model vanaf 2022 95db. Nu dacht ik de nwe soes GSX-S1000GX als mooie opvolger. Maar ja dan kom je aanzetten met 97db. En een boete van 220 euro dat risico wil ik niet meer lopen....