Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De boordcomputer wijkt inderdaad af, vaak negatief soms zelfs positief. De getankte liters vs kilometers liegen in ieder geval niet.Netjes, hoor. Ik zal het ook eens bijhouden, want ik heb het idee dat de boordcomputer niet heel nauwkeurig is.
Naar mijn gevoel veel, soms heel veel, zeker met koffers en passagier. Hoeveel precies, geen idee, je rijdt met de motor en dan moet je er niet om geven, maar dat is mijn idee.Hoe zit het met het verbruik van de gt? Ik ben wel benieuwd naar de 1000 gx, maar het verbruik houdt mij het meeste tegen.
Het passagiers zadel is ook breder, maar vergeleken met de onze GT zadels comfortabeler bij lange ritten ?Het standaard GX zadel is het optionele verhoogde zadel van de GT.
Dus uitwisselbaar, optisch weinig verschil overigens.
De tracer 9 is echt serieus zuinig, daar reed ik met gemak 1 op 28 mee. Met moeite kreeg ik die naar de 1 op 22.dat blok verbruikt ongeveer hetzelfde als zijn concurrenten ( met dezelfde configuratie ).
bmw s1000 xr verbuikt net iets meer en een tracer 900 net iets minder dan een gsx-s1000 gt.
gewicht, vermogen en rijstijl hebben invloed op het verbruik.
ik zou me pas zorgen maken om het verbruik als er een 998 CP4/ 1100 V4 ect blok in het frame hangt
Dat klopt inderdaad wel, was ook met name 80/100 wegen stand 2. De tracer kan je 50 rijden in de 6e versnelling, je blijft maar aan het schakelen. Het verschil in cilinders maakt wel veel uit zo te zien. Bedankt voor alle informatie!1 op 28 is enorm zuinig. ik neem aan dat je dan gewoon in eco stand, hoogste versnelling en cruise control autobaan in nederland rijd tegen 100km/uur? ken eentje met een tracer 900 en die rijd gemiddeld 1 op 20.
reden dat ik hier op reageer is dat een maat waar ik veel mee samen rij een MT09SP van 2019 heeft en zo dat CP3 blok wel goed ken.
hij rijd gemiddeld iets van 1 op 18 tijdens een dagje ardennen, eifel, luxemburg ect.
rijden we stevig door, strak de bochten door dan moet hij ook gewoon tanken wanneer ik mijn gsxs1000 tank.
dan zit er weinig verschil in verbruik tussen de twee motoren.
rijden we gewoon 120 op de autobaan dan is zijn MT09 zuiniger.
moet ook rekening houden dat de suzuki een 4inlijn is en dik 35pk meer heeft.
als het belangrijkste het verbruik is bij een motor dan zal je inderdaad een paar uur de baan op moeten met een test motor.
kleppen stellen is volgens mij bij een mt09 bij 38000km terwijl het bij een gsxs1000 bij 24000km is als onderhoud intervallen ook heel belangrijk voor u zijn.
Dat is voor mijn smaak wat te druk.
de gsx-s1000 kan je ook gewoon in zesde versnelling 50 rijden zonder dat ie bokt en dan haalt ie ook wel 1 op 28.Dat klopt inderdaad wel, was ook met name 80/100 wegen stand 2. De tracer kan je 50 rijden in de 6e versnelling, je blijft maar aan het schakelen. Het verschil in cilinders maakt wel veel uit zo te zien. Bedankt voor alle informatie!
Log in to FacebookHoi hoi ik ben voor de gt op zoek naar de geschakelde plus ( ja ik weet t de lamp vooraan). Maar kan ik ergens onder het zadel een aftakking maken of is er iets extra voorzien als spare? Tx
Ik ga niet.Vandaag een mail van Suzuki ontvangen:
GSX-S1000GX en GSX-8R binnenkort al bij je dealer
Sta jij ook al te popelen om live kennis te gaan maken met de nieuwe GSX-S1000GX en GSX-8R? Dat kan bijna! De GSX-S1000GX staat namelijk vanaf 26 januari bij de Suzuki-dealer en de GSX-8R vanaf 2 februari.
Zaterdag maar eens gaan buurten bij de dealer, denk ik. Ben wel benieuwd.
Haha ja, mooi is anders inderdaad. Ik ben vooral benieuwd naar de technische vernieuwingen (vering, bochten ABS, etc.) en of er veranderingen zijn in het scherm/connectiviteit. Ik heb vooral de hoop dat de extra's hun weg weten te vinden naar een GT+ of iets dergelijks.Ik ga niet.
Het voelt alsof ze van je geliefde 911 een P.C. hoofdtractor gemaakt hebben
Zo’n MPV rolmops.
Dat zal wel leuk zijn jah.Haha ja, mooi is anders inderdaad. Ik ben vooral benieuwd naar de technische vernieuwingen (vering, bochten ABS, etc.) en of er veranderingen zijn in het scherm/connectiviteit. Ik heb vooral de hoop dat de extra's hun weg weten te vinden naar een GT+ of iets dergelijks.
Ik ben net even wezen kijken. Ziet er zeker goed uit! Het mat groen vond ik juist de minste kleur, zo zie je maar weer. Men wist helaas niet of de connectiviteit anders is dan de GT. Ik hoor jou zeggen dat het erg eenvoudig ging, dus ik ben benieuwd. Ik krijg überhaupt geen verbinding meer met mijn GT.Gisteren ben ik even wezen kijken. Het apparaat ziet er echt goed uit en de zit is bij 1e indruk ook erg prettig. Ik ben benieuwd naar een proefrit. Qua verbruik stond hij op 1 op 12, maar dat lijkt mij bij een demo motor niet representabel. Hij stond er in het groen en zwart. De groene kleur is erg mooi, mooier dan op de foto's. Je telefoon aansluiten is overigens fluitje van een cent. Navigatie zit er op en zelfs je agenda... Wat je daar nou mee moet. In ieder geval weer even fijn geholpen en praatje gemaakt.
Leveren ze nog steeds de dunlop roadsmart 2?Ziet er zeker goed uit !
De standaard dunlopjes wisselen voor iets beters zou ik zeggen.
En dan is het helemaal OK