'Flyin' Dutchman
MF veteraan
- 9 sep 2004
- 1.126
- 0
Zojuist effe met de RDW gebeld. Ik zag op die site van hun door de bomen het bos niet meer.
Een, misschien simpele vraag... Heeft HD nu altijd framenummers gehad of niet..?
Ik heb gevraagd aan de RDW of ik met een 50's hardtail frame zonder kenteken kan komen aanzetten en daar een fiets omheen mag bouwen...
Ze zeiden dat dan aan de hand van het framenummer en wat info van herkomst of een aankoopnota de motorfiets gewoon gekeurd kan worden als een historisch voertuig.
Ik wordt helemaal mesjogge van al die info en regeltjes die er op die site staan.
Knukkel, dat framenummer in b.v. jouw Pan frame... Is dat er nu door HD in de USA ingeklopt, of indertijd door de Nederlandse dealer of whatever, die die fiets heeft ingevoerd..???
Ik heb duidelijkheid nodig. Please help me out.
Als het een officieel nummer is waar echt uit opgemaakt kan worden dat zo'n frame van b.v. '55 is, dan is het volgens mij geen enkel probleem om zonder kenteken te gaan bouwen en je fiets later als een historisch voertuig te laten keuren.
Een, misschien simpele vraag... Heeft HD nu altijd framenummers gehad of niet..?
Ik heb gevraagd aan de RDW of ik met een 50's hardtail frame zonder kenteken kan komen aanzetten en daar een fiets omheen mag bouwen...
Ze zeiden dat dan aan de hand van het framenummer en wat info van herkomst of een aankoopnota de motorfiets gewoon gekeurd kan worden als een historisch voertuig.
Ik wordt helemaal mesjogge van al die info en regeltjes die er op die site staan.
Knukkel, dat framenummer in b.v. jouw Pan frame... Is dat er nu door HD in de USA ingeklopt, of indertijd door de Nederlandse dealer of whatever, die die fiets heeft ingevoerd..???
Ik heb duidelijkheid nodig. Please help me out.
Als het een officieel nummer is waar echt uit opgemaakt kan worden dat zo'n frame van b.v. '55 is, dan is het volgens mij geen enkel probleem om zonder kenteken te gaan bouwen en je fiets later als een historisch voertuig te laten keuren.