herrie

Ik heb al eerder aangegeven dat hier een reactie plaatsen weinig zin heeft vanwege het (on)benul wat hier rond waart.

Maar om het even kort samen te vatten denk ik dat mensen met open pijpen vaak een tatoeage hebben en een klein lulletje dus er moet iets gecompenseerd worden.
 
Laatst bewerkt:
Maar om het even kort samen te vatten denk ik dat mensen met open pijpen vaak een tatoeage hebben en een klein lulletje dus er moet iets gecompenseerd worden.

Ik denk dat mensen met dichte pijpen bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in lullen?
 
~
De vermeende veiligheidsfunctie pijpen zijn natuurlijke hartstikke onzin, ik snap dat mensen het voor zichzelf willen goedpraten, maar het geluid komt achter je vandaan, dus iedereen voor je hoort het niet, tenzij het om langzaam rijdend verkeer gaat (in de stad enzo, woonwijken) maar dan zijn de snelheden weer niet levensbedreigend.

Ik merk regelmatig dat mensen mij aan horen komen rijden, ook op de snelweg dus wat je zegt t.a.v. het geluid naar achter is niet helemaal juist denk ik?
 
Ik heb al eerder aangegeven dat hier een reactie plaatsen weinig zin heeft vanwege het (on)benul wat hier rond waart.

Maar om het even kort samen te vatten denk ik dat mensen met open pijpen vaak een tatoeage hebben en een klein lulletje dus er moet iets gecompenseerd worden.
Wat is er mis met tatoeages?
 
Ik heb al eerder aangegeven dat hier een reactie plaatsen weinig zin heeft vanwege het (on)benul wat hier rond waart.

Maar om het even kort samen te vatten denk ik dat mensen met open pijpen vaak een tatoeage hebben en een klein lulletje dus er moet iets gecompenseerd worden.


Jij rijdt een Guzzi met Lafranconi's ??
 
Maar om het even kort samen te vatten denk ik dat mensen met open pijpen vaak een tatoeage hebben en een klein lulletje dus er moet iets gecompenseerd worden.


En wat is er mis met een klein lulletje?
Oh wacht, ik bedoel natuurlijk niet mezelf, maar anderen met een klein lulletje :$
Ik bedoel, ik heb geen klein lulletje hoor, echt niet :N (wel tattoo's en open pijpen)

Over generaliseren gesproken.....
 
Ik heb al eerder aangegeven dat hier een reactie plaatsen weinig zin heeft vanwege het (on)benul wat hier rond waart.

Maar om het even kort samen te vatten denk ik dat mensen met open pijpen vaak een tatoeage hebben en een klein lulletje dus er moet iets gecompenseerd worden.
Ik heb er toch twee uit drie *O*
 
\
De vermeende veiligheidsfunctie pijpen zijn natuurlijke hartstikke onzin, ik snap dat mensen het voor zichzelf willen goedpraten, maar het geluid komt achter je vandaan, dus iedereen voor je hoort het niet, tenzij het om langzaam rijdend verkeer gaat (in de stad enzo, woonwijken) maar dan zijn de snelheden weer niet levensbedreigend.

Ik merk regelmatig dat mensen mij aan horen komen rijden, ook op de snelweg dus wat je zegt t.a.v. het geluid naar achter is niet helemaal juist denk ik?
Die beredenering volg ik helemaal (is overigens gewoon het weerkaatsen van het geluid wat je dan hoort)

Maar zou het dan een oplossing zijn om zo snel te rijden, dat het geluid stil hangt in de lucht?
want dan heb je ook geen geluidsoverlast...toch :+
 
Dus mannen/vrouwen met tattoo's en open pijpen zijn asociaal.
(Die kleine lul laat ik even in het middel)
Ik ben trots op enkele tattoo's omdat ze staat voor mijn veel te vroeg overleden vader. Maak dit mij een aso???

Dan ben ik liever een aso dan een jankend die graag geineraliseerd en mensen in hokjes plaatst.
Dat zijn waarschijnlijk de zelfde mensen die zeggen dat chauffeurs chauffeur zijn geworden omdat ze hun school niet hebben afgemaakt en te dom zijn voor ander werk.
Ja ik ben chauffeur en heb een MBO techniekopleiding afgerond met bovengemiddelde cijfers.
 
Mag het misschien niet zeggen: maar zolang het mogelijk is blijf ik vrolijk rondrijden met mijn kleine lulletje op mijn kleine Kawa MET open bleeeer pijp waarbij ik Jan en alleman ongelogen kan melden dat ik telkens rondrijdend MET bleeer geluid hier niet alleen enorm veel van geniet, maar daarbij ook nog eens een iets groter lulletje krijg door dat super prettige en heerlijke geluid van wat mijn 2 cilinder 300cc produceert.
En JA, ik kan erover meepraten ondanks mijn kleine lulletje en kleine/lichte motorfiets, want heb de DB killer er laatst ingehad en potdomme het klonk niet alleen als een naaimachine zo stil, maar mijn toch al kleine lulletje kromp er nog meer van.
Dus mijn DB killer blijft er uit zodat ik maximaal kan genieten van mijn meer dan fijne groene parel.
En geloof me: ze is echt fijn!!!!
Rijdt als een tierelier en klinkt als een donderbus.ha ha ha ha
Hulde aan Kawasaki en hulde aan Akrapovic.
Vr Gr
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er toch twee uit drie *O*

En ik heb zelfs alle drie...zelfs een motorketting rond mijn onderarm als tattoo...ben trots op alle drie. En dat kleine lulletje maakt mijn vrioendin wel groot als het nodig is. En dat met bijna 55 jaar _O-
 
Ik heb al eerder aangegeven dat hier een reactie plaatsen weinig zin heeft vanwege het (on)benul wat hier rond waart.

Maar om het even kort samen te vatten denk ik dat mensen met open pijpen vaak een tatoeage hebben en een klein lulletje dus er moet iets gecompenseerd worden.

Je beredenering klopt niet. Ik heb gewoon netjes dichte pijpen, maar toch tattoo's en een klein lulletje -O-
 
TS is redelijk masochistisch door met zo'n beklaag in het hol van de leeuw te komen.

Whaha !!!!
Grrrrrrrrrrrauw.....


Ik hou van zoveel dingen niet :N Jengelende kinderen, vloekende mensen, fluitende Bouwvakkers, schreeuwen, Muziek uit auto's, klagende en zeikende mensen, katten en honden die overal poepen enz enz... Maar om nou een topic te openen :?
 
Laatst bewerkt:
Ik pak de cola en popcorn alvast.

My thoughts? Grow a pair, zeik niet en ik denk dat je tegen het verkeerde publiek aan het aanpraten bent...
Je woont in de mooiste stad van NL, daar horen stadsgeluiden bij. Kijk anders eens op funda.nl/zeeuwsvlaanderen. Tikje kalmer.
Bier en Chips :z
 
full

De wereld zit er vol mee,
full

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan