Het centrale " klagen over medewegmisbruikers' topic

Luigibernau

Swing met mij mee!
30 okt 2003
16.069
7
den Haag
Hier kan iedereen zijn verhaal kwijt over medeweggebruikers die zich niet aan de regels houden.

Spuw je gal en vertel wat je hebt gedaan om het die ander af te leren, spiegel eraf getrapt, die ander een burnout op zn hoofd gegeven enz....


:+
 
laatst een lul op een dijkje die dacht dat die mee kon komen op zo een kawa600 dinges nog wat.

wat een kansloze rijstyle, die zou gewoon eerst eens op een 125 moeten gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, ik heb dus alles al gedaan, spiegeltje eraf getrapt, portier eraf getrapt, antenne los geschroefd, uitlaat dicht getrapt, chassis eraf getrapt, bestuurder eraf getrapt, burnout over zijn echtgenote gegeven *O*

Maar toch denk ik dat hier best snel een slotje op zit. Tenzij er weer discussies los barsten over wat ik allemaal wel en niet mag doen :z
 
Hier kan iedereen zijn verhaal kwijt over medeweggebruikers die zich niet aan de regels houden.

Spuw je gal en vertel wat je hebt gedaan om het die ander af te leren, spiegel eraf getrapt, die ander een burnout op zn hoofd gegeven enz....


:+

_O- _O- _O-

Ergens heb ik een vaag vermoeden waar het idee van dit topic vandaan komt.. :')

Ik wil graag klagen over een drammert die achter me in de file loopt te duwen omdat ik met mijn rode helmpje en rode pan european niet tussen de auto's door kan rijden..
 
Laatst bewerkt:
crazyness.gif



Zat er al op te wachten want als ik 'm open wordt tie gelijk gesloten
 
Hmm, ik heb dus alles al gedaan, spiegeltje eraf getrapt, portier eraf getrapt, antenne los geschroefd, uitlaat dicht getrapt, chassis eraf getrapt, bestuurder eraf getrapt, burnout over zijn echtgenote gegeven *O*

Maar toch denk ik dat hier best snel een slotje op zit. Tenzij er weer discussies los barsten over wat ik allemaal wel en niet mag doen :z

_O- _O-
 
Hmm, ik heb dus alles al gedaan, spiegeltje eraf getrapt, portier eraf getrapt, antenne los geschroefd, uitlaat dicht getrapt, chassis eraf getrapt, bestuurder eraf getrapt, burnout over zijn echtgenote gegeven *O*

Maar toch denk ik dat hier best snel een slotje op zit. Tenzij er weer discussies los barsten over wat ik allemaal wel en niet mag doen :z


_O- _O-
 
Hier kan iedereen zijn verhaal kwijt over medeweggebruikers die zich niet aan de regels houden.

Spuw je gal en vertel wat je hebt gedaan om het die ander af te leren, spiegel eraf getrapt, die ander een burnout op zn hoofd gegeven enz....


:+
_O- _O-
 
Ik vind dit topic een goed initiatief dan hoef je er geen 3000 losse topics voor te openen wat vaak wel gebeurt.
 
Mensen die per sé voor jou moeten invoegen waardoor jij in de remmen moet gaan, kijk je in je spiegels, geen ander voertuig te zien uiteraard B| .

Oh, en auto's die met mistlichten rijden op klaarlichte dag :') .
 
Mensen die per sé voor jou moeten invoegen waardoor jij in de remmen moet gaan, kijk je in je spiegels, geen ander voertuig te zien uiteraard B| .

Oh, en auto's die met mistlichten rijden op klaarlichte dag :') .
:^

om maar 's wat te noemen :P
 
Mensen die per sé voor jou moeten invoegen waardoor jij in de remmen moet gaan, kijk je in je spiegels, geen ander voertuig te zien uiteraard B| .

Oh, en auto's die met mistlichten rijden op klaarlichte dag :') .
Als je met zo'n gezicht (zie avatar) in de auto zit, dan zou ik ook voor jou invoegen EN mijn mistlichten aan doen :z
 
'Het centrale "klagen over medeweggebruikers" topic' > 'Het centrale " klagen over medewegmisbruikers' topic'
 
geen klacht wel wat vragen:
waarom rijden de meeste mensen op de middelste baan op de snelweg?
waarom rijden belgen met hun mistlicht aan als het regent?
waarom zijn de lettertjes onder kentekens zo klein?
waarom is het bordje verboden in te halen te moeilijk voor de meeste truckers?
Waarom proberen mensen in dikke auto's op de linkerbaan altijd rechts langs de file te kijken?
Waarom denkt iedereen dat het een Panwas terwijl het een pacific coast was?
 
geen klacht wel wat vragen:
  1. waarom rijden de meeste mensen op de middelste baan op de snelweg?
  2. waarom rijden belgen met hun mistlicht aan als het regent?
  3. waarom zijn de lettertjes onder kentekens zo klein?
  4. waarom is het bordje verboden in te halen te moeilijk voor de meeste truckers?
  5. Waarom proberen mensen in dikke auto's op de linkerbaan altijd rechts langs de file te kijken?
Waarom denkt iedereen dat het een Panwas terwijl het een pacific coast was?


1. Inderdaad, een van mijn grootste ergernissen. Ga er altijd overdreven links langs met knipperlichten en sorteer dan weer netjes naar rechts met de knipperlichten extra lang aan. En in de spiegel checken of ze volgen. Anders ff omdraaien en "vriendelijk gebaren" :W

2. Niet alleen Belgen, mistlichten is de trend van de 21e eeuw |(

3. Lettertjes? welke lettertjes.... :z

4. Truckers en regels, dan hebben ze nog het lef om wat van motorrijders te zeggen B|

5. Ga ik altijd heel snel naast ze rijden, schrikken ze zich de tering
86cd98392144247ac7713bb52b839f15
 
Mensen die 40 rijden waar je 50 mag. En dan gaan blocken als je erlangs wil...

Te langzaam rijden is ook erg, maar te langzaam optrekken ook ('t is toch nooit goed)

Maar er zijn zoveel mensen die de eerste en tweede versnelling maar 0,345 seconden gebruiken. Dan trekken ze supertraag op naar de tachtig omdat 'ie al veel te vroeg in een te hoge versnelling staat en dan vervolgens 100 gaan rijden ipv 80 (als 80 toegestaan).
 
Te langzaam rijden is ook erg, maar te langzaam optrekken ook ('t is toch nooit goed)

Maar er zijn zoveel mensen die de eerste en tweede versnelling maar 0,345 seconden gebruiken. Dan trekken ze supertraag op naar de tachtig omdat 'ie al veel te vroeg in een te hoge versnelling staat en dan vervolgens 100 gaan rijden ipv 80 (als 80 toegestaan).

*O* het nieuwe rijden *D *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan