Het grote GSXR 1000 topic Deel 4 : Way of life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi Fastmarc, wil je mijn foto ook in de beginpost plaatsen (als het nog kan de lijst wordt al aardig lang :P )
full
 
He he, jullie zijn niet 1,2,3 makkelijk te vinden hoor op deel 4 :P

Nog net in 2007, weer mooi gedaan! Dat er maar veel in 2008 moge volgen *D
 
Heren,

Fotootje van me nieuwe Motorhoes!!!
full

Uniek exemplaar }) ontworpen door Hypermobile himself *O*


Tot voor kort stond de Soes zo in de tuin -O-
full
 
Laatst bewerkt:
@Bidle sorry maar deze van misty kende ik al had wat nieuwe verwacht, want voor zover ik weet is deze gemaakt toen je ze net terug kreeg van steven.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik zou eventueel een K8 willen aanschaffen. Kunnen jullie mij eens beknopt zeggen welke terugroepacties er van toepassing waren op de K7 en welke de meest voorkomende gebreken zijn?
 
Hallo,

Ik zou eventueel een K8 willen aanschaffen. Kunnen jullie mij eens beknopt zeggen welke terugroepacties er van toepassing waren op de K7 en welke de meest voorkomende gebreken zijn?
gebreken nog niks van gehoord.
terugroepactie's: vliegwiel (zou los kunnen komen, zat bij mij muurvast maar is toch maar vervangen) was mei 2007 ongeveer
ECU en stationairklep ( zou koud stationair naar 5000 rpm kunnen gaan, naar mijn weten geen gevallen bekend in Ned, is bij mij wel uitgewisseld) was aug/sep ongeveer.

Wel opletten dat de lak op de tank snel dof word, hebben veel merken maar suzuki toch wel erg, zeker na 2005.
Daar is orgineel suzuki tankfolie voor, of zelf blanke lak laten spuiten is ook eenmogelijkheid.

Ik heb voor de folie van 15€ gekozen, is even een rotklusje maar werkt perfect :)

Edit: ik had wel de eerste lichting K7's dus nieuwere zullen de aanpassingen vanaf fabriek hebben, K8 zal dit allemaal goed zijn mag ik aannemen
 
Laatst bewerkt:
ik zeg " de enige juiste uitlaat, ik vind die Potten echt "geen potje"

en witte velgen :9~ waaaaarom niet meer standaard :?

wat doet dat duo-zitje daar nou op die foto ;(


doen ze alles goed......vergeten ze dat ding gewoon -O-


Ja klopt, ik snap ook niet waarom ze dat douzitje er niet af gehaald hebben |(
 
had nog een vraagje ook, ben zinnens de K8 toch maar een aftermarketpijp aan te passen, dus tips zijn meer dan welkom. De vereisten zijn wel, een single pijp, geen db-overkill want hij moet af en toe het circuit op, en liefst geen schatten kosten, so shoot !!! en piccies mogen altijd hé. Info omtrent prijs, vermogen en vooral het aantal db wil ik graag vernemen.

thanks
 
had nog een vraagje ook, ben zinnens de K8 toch maar een aftermarketpijp aan te passen, dus tips zijn meer dan welkom. De vereisten zijn wel, een single pijp, geen db-overkill want hij moet af en toe het circuit op, en liefst geen schatten kosten, so shoot !!! en piccies mogen altijd hé. Info omtrent prijs, vermogen en vooral het aantal db wil ik graag vernemen.

thanks

we hadden het er net over

geen ervaring mee, maar wel single en prachtig weggewerkt!!

http://www.racetaylormade.com/tmpages/suzpages/suz07-1000.html
 
[afbeelding]

mijne mag ook in de beginpost aub ;-)


Hij staat erbij ;)

En wat Hypermobile al zei, die Taylormade is erg mooi en ik vind die Akra's van Here's_Johnny ook erg vet voor de K8 :Y en die is er ook in een enkele demper zoals B@rrOs heeft :9~
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan