Het grote GSXR 1000 topic Deel 4 : Way of life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mannen! Goh, alweer deeltje IV! Ben even een tijdje niet zo zichtbaar geweest hier.... Koop dan ook niet zoveel mooie spulletjes om aan mijn motor hangen... Dus ook niet zo heel veel te melden. :)

Wel een handig GSX-R tasje voor op de duozit aangeschaft voor motorweekendjes enzo, maar da's niet zo poserwaardig... ;)

Zijn er al weer plannen voor een 1000-meet, of een Get-Together op de beurs in Utrecht? Bij voorkeur op zaterdagmiddag (dan ga ik *D ). Misschien een aanrader om de stand van GSX-R Contact te "overvallen"?
 
Naar wat ik gehoord heb is die taylormade kwa decibel's richting heel erg aso.
Maar goed voor op straat is dat wel mooi, maar circuitdagen zijn dan verleden tijd :)

Zit volgens mij ook geen e-keur op of evt db killer.
Misschien zelf 1 maken dan een optie, maar hoe zit het dan met de temp van de demper.
Sommige dempers houden niet zo van killers :N

Hier 2x een K7 met taylormade

En hier van een Belgs forum, iemand die de TM eraf gehaald heeft ivm te veel geluid
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=24182&page=8
 
Zijn er al weer plannen voor een 1000-meet, of een Get-Together op de beurs in Utrecht? Bij voorkeur op zaterdagmiddag (dan ga ik *D ). Misschien een aanrader om de stand van GSX-R Contact te "overvallen"?


Ik ga donderdag al naar de beurs :Y en misschien nog en dag in het weekend met een maat van me dus misschien dat we mekaar dan nog tegen komen ;)

Ik heb je toegevoegd aan me motorstek *:)
 
Ik ga donderdag al naar de beurs :Y en misschien nog en dag in het weekend met een maat van me dus misschien dat we mekaar dan nog tegen komen ;)

Ik heb je toegevoegd aan me motorstek *:)
Ik ga vrijdags.
Donderdag kon ik niet snipperen, en zaterdag en zondag ook werken.

Kijken voor nieuwe laarzen :Y
Waarschijnlijk weer Sidi's (de waterdichte) maar nu wel met teen sliders.
Heb al grote voeten dus zit al sneller aan de grond maar nu heb ik aan 2 kanten flinke schaafplekken aan mijn sidi's waar normaal die teen siders zitten :X
 
Ik ga vrijdags.
Donderdag kon ik niet snipperen, en zaterdag en zondag ook werken.

Kijken voor nieuwe laarzen :Y
Waarschijnlijk weer Sidi's (de waterdichte) maar nu wel met teen sliders.
Heb al grote voeten dus zit al sneller aan de grond maar nu heb ik aan 2 kanten flinke schaafplekken aan mijn sidi's waar normaal die teen siders zitten :X

Oke dat is wel jammer anders hadden we mekaar wel tegen gekomen :)

Ik ga volgenden week deze laarzen ff bij www.fc-moto.com bestellen :9~
full
 
Heb kortgeleden van een goeie vriend een paar mooie waterdichte (zwarte) Sidi's overgenomen. Hij had ze net iets te krap gekocht. My luck! Heb daarna de GT combi in 't zwart gekocht van Rev'It! compleet met de bijbehorend handschoenen. En voor een toefje kleur de Shoei Vermeulen-replica... Nu zelf nog 20 kilo kwijt en 't ziet er nog knap uit ook! :+
 
.... Met die vorige hoes werd ie tenminste niet gejat _O-

Haha, nee met die vorige hoes werd ik mee uitgelachen -O-

zonder gekheid, motortje staat eigelijk nu netjes bij 20 graden vloerverwarming te wachten op het voorjaar.

En nee niet in de woonkamer, ik woon thuis en dat vinden ze niet leuk -O-
 
Laatst bewerkt:
Die Taylormade uitlaat is idd :9~ :9~

@FastMarc:
Ik zag dat je bij mijn foto in de BP de extra's al hebt vermeld; waarvoor dank.
Zou je deze er ook nog bij willen zetten?
- Originele Suzuki GSX-R tankpad
- Originele Suzuki tankfolie


Done ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan