Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
tuurlijk wel man. achteraf heb ik (al had ik er ook totaal geen ruimte meer voor) een poco spijt dat die TRX weg is gegaan. dat was precies wat ik gaaf vond als ik terug denk aan dat circuitdagje. dik de bocht uit met vette klappen. wie weet komt er nog eens eentje terug. en dan zonder alle straat spullen erop want zo'm kaal linker stuurhelftje........heeft wel wat

Geintje Peter, natuurlijk ben ik de enige die bepaald of ik nog iets koop of niet, is wel leuk dat jij me een beetje beschermt tegen mijn onbesuisde impulsieve kooplust...

Maar zo'n Trickertje met dat hoge knuffelgehalte heeft een speciaal plekje in mijn rikketik.

Maar ik zou zoveel motoren willen hebben, om keihard te racen op een SS, stoplichtsprinten met een B-King, vette strepen te trekken met zo'n V-Max, te zwijmelen bij een Bimota DB7 Oro Nero die dan in de woonkamer staat, een GT750 met Reimo uitlaat voor het geluid en de geur van (on) verbrande tweetakt benzinedampen, etc. etc....

Ach, een mens moet altijd een wens houden hè, en sommige zo af en toe verwezenlijken.

Dus kom op Peter, op zoek naar die TRX en de rest van de rommel de garage uit. Mooi winterprojectje van maken! :Y
 
Laatst bewerkt:
als ik gisteren niet zoveel had gereden was ik vanavond meegegaan.. misschien ramontjesrad.. ik wil ff uitrusten en straks even de stad in :Y


sorry zat weeres in een sloot verstopt ergens :+

insect voor deze avond leer jullie beetje bij over de natuur :+

weidebeekjuffer :+ _O-

full
 
naast mijn appertement heb ik ook een veldje liggen kun je ook dat soort beestje spotten!

maarre woe Rank1 :P ga ook ff kijken dan!

en poser battle bike is een K5 geloof ik? poser?

gr steve
 
gvd word helemaal jaloers jongens!!
4daagse!!!!
damn als ik nu eens een week eerder weg kon uit deze stinkzandbak dan was er niks aan de hand!
nu benk een beetje narrig!
ach ja scheelt wel weer paar honder pleuro's aan andere kant

heb ook weer zin in een mooi ritje dus alsk terug ben word er weer maximaal gereden hoor!
heb nieuwe helm en nieuw pak maar zal nog steeds in t oranje verschijnen!
pakkie en helm allebei uit de US of A laten komen
stuur van de week wel effkes fototjes want de verbinding is meeeeeeeeeeega traag!
en alsk weer terug ben natuurlijk een mooie pose foto maken aan de "Waalkaaie"
veel plezier voor degene die nu al dronken muf naar de klote buis en kutje kachel zijn
 
naast mijn appertement heb ik ook een veldje liggen kun je ook dat soort beestje spotten!

maarre woe Rank1 :P ga ook ff kijken dan!

gr steve

wo 21 jul Solarstone (UK) Solarstone (UK) Hunnerpark: Matrixx Mainstage 21:30

wo 21 jul Jochen Miller vs Rank 1 Jochen Miller vs Rank 1 Hunnerpark: Matrixx Mainstage 23:00

*O*

weet wel waar ik ben woensdag O-)

en donderdag

do 22 jul Caro Emerald Caro Emerald Waalkade hoofdpodium 23:30

ga ik ook zeker even een kijkje nemen :+

mis alleen laura janssen in het rijtje -O-

:W
 
Oké dan, laatste aanbod:

Morgen rond een uur of 7 afspreken bij de ANAC of waalkade, en dan een lekker verfrissend ritje binnendoor :)

Ik blijf net zo lang zeuren totdat ik mijn zin krijg hehe :P

Who's in?
 
gaan der nog mensen naar de waal invlammen hier?

ramon is gek op vuurwerk *O*


ga der met de motor heen sta aan de overkant van de waal neem camera denk ik mee :+

Ben 2 jaar geleden begonnen met een pyrotechnische opleiding in duitsland.

Deze niet afgemaakt omdat der heel weinig werk tevinden is in dit hele gebeuren,en de genen die eral in werken,hebben natuurlijk geen zin in concurentie.

Had toen wel een leuk stage adres bij dreamfireworks die verzorgen het vuurwerk spektakel bij de waal *O*

heb 2 edities geleden mee geholpen met de opbouw *O*

mooiste werk wat er is vuurwerk *O*

alleen nooit dat papiertje gehaald om officieel displayshell's temogen schieten -O-
 
Oké dan, laatste aanbod:

Morgen rond een uur of 7 afspreken bij de ANAC of waalkade, en dan een lekker verfrissend ritje binnendoor :)

Ik blijf net zo lang zeuren totdat ik mijn zin krijg hehe :P

Who's in?

Hahahah goed bezig lordluud2, de aanhouder wint altijd hahah
 
gaan der nog mensen naar de waal invlammen hier?

ramon is gek op vuurwerk *O*


ga der met de motor heen sta aan de overkant van de waal neem camera denk ik mee :+

Ben 2 jaar geleden begonnen met een pyrotechnische opleiding in duitsland.

Deze niet afgemaakt omdat der heel weinig werk tevinden is in dit hele gebeuren,en de genen die eral in werken,hebben natuurlijk geen zin in concurentie.

Had toen wel een leuk stage adres bij dreamfireworks die verzorgen het vuurwerk spektakel bij de waal *O*

heb 2 edities geleden mee geholpen met de opbouw *O*

mooiste werk wat er is vuurwerk *O*

alleen nooit dat papiertje gehaald om officieel displayshell's temogen schieten -O-
Kunnen ze ook zelf de lucht in schieten en foto s maken kun je beter time ;)
 
@ lordluud2:
Morgen rond 7 uur op de waalkade klinkt goed :Y Maar hebben we dan geen last van de vierdaagse ? En ik ben niet zo bekend in Nijmegen e.o. dus dan rij jij maar voorop :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan