Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic - deel 2

..indien warm wel.. dan gaat 'ie van 1500 rpm na ca. 20-30sec. naar 2K rpm.. vanmiddag op valse lucht getest.. Wasset nieh..

Maar de licht aan-dip?
 
..indien warm wel.. dan gaat 'ie van 1500 rpm na ca. 20-30sec. naar 2K rpm.. vanmiddag op valse lucht getest.. Wasset nieh..

Maar de licht aan-dip?
Er werd gevraagd of de motor veel geluid maakt, niet de uitlaat.
Zoja, kan interne as van dynamo afgebroken zijn. Geen idee wat hij hier mee bedoeld.

Maar zelf zou ik de stekkers controleren op slecht contact en spanning meten op de accu tijdens het starten, lopen en gasgeven.
 
Geen rare geluiden uit het blok, het loopt heel mooi stil...
Dynamo-asbreuk, komt vaker voor?
 
En dat stationair draaien klopt niet.
Waar het aan kan liggen weer ik ook zo snel even niet.
Wellicht moeten de carburateurs gesynchroniseerd worden of schoongemaakt.
Over een tijdje ook zo'n klusje bij de Daytona van mijn zwager.
 
Kan de-synchronisatie vanb carbs een dergelijk verschijnsel veroorzaken?

(super dank voor je moeite en stuff! :} :} )
 
Top, maar ik vind ook dat de verse eigenaar zelf op raad/onderzoek uit moet, doch vind het zelf ook wel interessant.
 
De verkoper zou 'm een afleverbeurt hebben gegeven, toch zaten alle slangeklemmen van de carbrubbers gewoon los? Dan vraag je je af wat er nog meer röts kan zitten..
 
De verkoper zou 'm een afleverbeurt hebben gegeven, toch zaten alle slangeklemmen van de carbrubbers gewoon los? Dan vraag je je af wat er nog meer röts kan zitten..
Wat houdt een afleverbeurt in?? Is iig iets anders dan onderhoudsbeurt.
Een beetje zoals een nieuwe/verse apk auto door de apk-keurmeester die ook gelijk de verkoper is????
 
Iemand nog op zoek naar mooie origineel Triumph rem en koppelingsgrepen? Heb de motor weggedaan, street triple 2007, en ze passen ook op Sprint GT 1050 Sprint 1050 (met ABS) tot vin 798271. PB me maar, staat ook in "te koop" sectie.
tempImageg4At7K.jpg
 
Kan iemand bevestigen dat de afstand tussen rem schijven van een 2005-2007 Sprint 1050 h.o.h. 129mm is? En heeft iemand toevallig nog een setje knappe schijven liggen van zo’n machine?
 
Ff googlen.

passend für: Triumph Sprint ST - ABS Model (1050ccm)

für vorne (Doppelscheibenanlage). Bitte 2 Stück bestellen

Baujahr: 2006


Hinweis:
Ø außen: 320mm
Ø innen: 78,2mm
Lochzahl: 5
Lochkreis: 100mm
Ø Radschraubenbohrung: 10,5mm
Stärke: 4,3mm
Disc Offset: 14,5mm
schwimmende Scheibe
verbaut: vorne
 
Terug
Bovenaan Onderaan