Het Knee-Down topic, voor alle tips en trucs deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke zal morgen eens kijken of ik een foto in een wat snellere bocht ken maken, deze bocht is te langzaam eigenlijk daarvoor, en ja om er nou als een aap naast te hangen met de motor bijna rechtop is ook weinig aan eik :D
 
thnx voor de kritiek :P maaruh wat is daar de toegevoegde waarde van dan?

mooiere foto's *O* *O* *O*
IMG_8656a.jpg

IMG_8602a.jpg

IMG_8527a.jpg

IMG_8666a.jpg


je moet alleen nie je motor vergeten _O- _O- _O-
IMG_8674a.jpg
 
En we zijn al weer toe aan een nieuw deeltje. Ik post niet vaak maar kijk graag naar alle mooie fotootjes die hier geplaatst worden.

Ik heb zelf ook een paar piccies voor de OP, allemaal genomen op CPZ. Zie maar welke het best past:

6456_706394-Leukopdefoto.jpg


6456_706708-Leukopdefoto.jpg


6776_715721-Leukopdefoto.jpg
 
Voor het eerst ook een nacht KD gedaan, dat snakt naar meer :9~~

:Y

Straks van een-van-onze-laatste-zonnige-dagen-en-dus-wekelijkse-omgeving-mini-meets naar huis in het donker nog een paar keer, is idd af en toe wel spannend. :')

Afritjes zijn gelukkig goed verlicht. ;)
 
oke zal morgen eens kijken of ik een foto in een wat snellere bocht ken maken, deze bocht is te langzaam eigenlijk daarvoor, en ja om er nou als een aap naast te hangen met de motor bijna rechtop is ook weinig aan eik :D

Het lijkt erop dat je niet echt tegen kritiek kan. En aangezien je een " *O* " bij je foto plaatste vernam ik dat je het een pracht van een KD vond. Maar het is juist een school voorbeeld van hoe het niet moet. Je gooit de motor veelste plat, en ja dat is misschien wel mooi. Maar het is nog mooier als je er zelf ook naast hangt. Dit is veelste geforceerd. En vroeg of laat ga je je motor verliezen met alle gevolgen van dien. Zelfs in een langzamere bocht moet je de juiste techniek doen.

Het "Als een Aap, ernaast hangen" zoals jij het omschrijft is juist wel goed. Als ik een groep cursisten uitleg wat de juiste techniek is, en vervolgens passen ze het toe. Dan gaat iedereen goed verzitten. Alleen altijd nog te weinig. Als ik ze dan uitleg dat je echt overdreven (voor je gevoel) als een aap ernaast moet hangen, gaan ze dat proberen. En daarna snappen ze dat dat veel meer stabiliteit en snelheid in een bocht geeft.
 
Dankje :) Binnenkort maar is weer wat nieuwe foto's schieten, ook maar een keer in een andere bocht. Hier ook nog wel een aardige vind ik.

dsc5786jpg.jpg
 
Laatst bewerkt:
vond deze wel retegaaf lekker met vonkjes :} :} :}
12517095.jpg



mot ook echt eens sparks sliders gaan halen |( |( |(
 
Ik had ze ingekocht samen met een maat van mij en nog een maat van hem en betaalde 35 euro uit Engeland (verzendkosten inclusief) :) Nu zitten die Beriks er weer op omdat de sparks op zijn, maar de berik's slijten wel een stuk harder.

Dit is ook nog met sparks, oude foto (april, ook nog een andere houding):

dsc4127n.jpg
 
Ik had ze ingekocht samen met een maat van mij en nog een maat van hem en betaalde 35 euro uit Engeland (verzendkosten inclusief) :) Nu zitten die Beriks er weer op omdat de sparks op zijn, maar de berik's slijten wel een stuk harder.

Dit is ook nog met sparks, oude foto (april, ook nog een andere houding):

[afbeelding]


heb m'n huidige set ook uit Engeland. Goed spul en gaat best lang mee.

En als ik m'n foto's zo zie, dan vonken ze goed })
 
Het lijkt erop dat je niet echt tegen kritiek kan. En aangezien je een " *O* " bij je foto plaatste vernam ik dat je het een pracht van een KD vond. Maar het is juist een school voorbeeld van hoe het niet moet. Je gooit de motor veelste plat, en ja dat is misschien wel mooi. Maar het is nog mooier als je er zelf ook naast hangt. Dit is veelste geforceerd. En vroeg of laat ga je je motor verliezen met alle gevolgen van dien. Zelfs in een langzamere bocht moet je de juiste techniek doen.

Het "Als een Aap, ernaast hangen" zoals jij het omschrijft is juist wel goed. Als ik een groep cursisten uitleg wat de juiste techniek is, en vervolgens passen ze het toe. Dan gaat iedereen goed verzitten. Alleen altijd nog te weinig. Als ik ze dan uitleg dat je echt overdreven (voor je gevoel) als een aap ernaast moet hangen, gaan ze dat proberen. En daarna snappen ze dat dat veel meer stabiliteit en snelheid in een bocht geeft.

nee hoor ken best tegen wat kritiek hoor, alleen ik neem niet zomaar iets aan van iemand karakter trekje denk ik, maar als het een beetje onderbouwd ken worruh kan ik het op se minst ff proberen.. dat rechtop zittuh komt denk ik een btje door me cross verleden,als je dan gaat hangen ga je valzelf liggen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan