Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste jan het is dat je tegenover mij zit (qua werkplek) maar anders zou ik toch gaan denken dat je iets tegen mij hebt
hoe dan ook laten we weer gaan werken anders denken de mensen hier dat we de hele dag niets doen

:]
 
zo de 6jaar oude michelins eraf en bridgestone erop

SV101859.jpg


SV101860.jpg
 
Bummer..... de pret was van korte duur....

Bij de liggende cilinder was het porcelein verdwenen, en bij de staande de massa-electrode:

[afbeelding]


Zuiger staande cilinder:

[afbeelding]


Zuiger liggende cilinder:

[afbeelding]

[afbeelding]


Kop liggende cilinder:

[afbeelding]
Zuigt... -O-

Maar dat kan toch niet aan de tank leeg rijden liggen. Dat is zo kort en aan deze detonatie te zien, heeft het wel iets langer aangehouden. :/
 
Grote doos uit China:
[afbeelding]

Alles zit goed verpakt, niet zuinig geweest met bubbleplastic.
[afbeelding]

't lijkt wel sinterklaasavond, :P (de motor staat idd. scheef op het bokje is van datona/troep niet kopen)
[afbeelding]

De bevestegingspunten aan de binnenkant....... :X
[afbeelding]

Het spatbord bestaat zo te zien uit twee delen, is van de bovenkant wel perfect strak.
[afbeelding]

En er zat nog een extra verassing in de doos... cadeautje van de Chinees.
[afbeelding]

Een progrip tankpad perfect nagemaakt tot aan het ""made in Italy""toe. _O-
[afbeelding]

Conclusie de kuipdelen vallen me mee, van buiten zien ze er mooi en netjes uit.
De grote vlakken zijn netjes gespoten en de sponsor logo's zijn stickers. (wel onder de blanke lak)
Binnenkant kuip is een ander verhaal, de bevestigingspunten zijn slordig gemonteerd.
Maar het is aan de binnenkant dus opzich boeit dat niet zo, als het maar past.... :o
Dus nu maar hopen dat alles een beetje netjes past en er niet teveel aan geprutst hoeft te worden......
Maar dat is afwachten, voorlopig eerst maar eens tijd er voor te zien vinden. :Y
Ik houd jullie op de hoogte.
Al nieuws?? Heb je het er al op zitten??
 
Nou wel een aantal inderdaad :9~ maarreh hoest nou met die RS van jou, staat ie nog steeds in de woonkamer??
 
Laatst bewerkt:
zo als de meesten (of de minsten) van jullie weten heb ik de rgv van jan over genomen
ja ik ben die gene die aan het lopen was met de schakelaar op normaal om er achter te komen dat de fiets perfect werkte op de reserve stand.
nu heb ik bij jan zo ongeveer 2,5 motor gekocht
daar mee bedoel ik dat ik veel xtra heb en mijn schuur is niet al te groot
dus mocht je iets zoeken (willen kopen voor niets gaat de zon op en neer) dan vertel het
ik heb veel echter ik ga niet alles weg doen maar hoe dan ook vraag en ik kijk

groet

willem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan