Hoevelaken ---> KBH deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje aan onze techneuten hier;

Windows Taakbeheer -> Prestaties -> Wisselbestand
Wat houdt wisselbestand in? Dat draait nl op volle toeren...

M'n laptop is nl ineens heel traag (echt hééél traag.... B| ) en ik vraag me af hoe dat komt...

Een wisselbestand word gebruikt als al je werkgeheugen in gebruik is, de laptop gaat dan een deel van de hardeschijf als werkgeheugen gebruiken. Dat is inderdaad erg traag. Je kan in Taakbeheer bij Processen zien wat veel geheugen gebruikt, en dat afsluiten. Mocht dat niet helpen, start de laptop even opnieuw op :)

Het zou kunnen zijn dat het je browser is die veel geheugen gebruikt met de 823746763 foto's in de startpost van dit topic waarvan pagina 1 nog open staat :)
 
Nog even ter herinnering!!

Tot nog toe, ritje zondag 22 maart;

Pentito
FeRRdi
Jeff-te-koud
Detox
Chakotay
UR (ovb)
#21 (ovb)
Jochie
ATN (ovb)
Hedcandy
Ghost (ovb)
RRon
Basz600 (ovb)

Anders ken ik het lijstje straks niet meer terug vinden!! :P

@Kruips sterkte met je brommert, vervelend dat hij het niet goed doet, en je pootje!!

heb me dr eff ovb bijgezet, waar gaat het ritje heen? :P
 
:W jelle! goed om te lezen dat het beter gaat :Y

@ron; ik neem ws. 2 vrienden mee met het ritje maar dat zijn (nog) geen mf'ers dus die zijn ovb ;)

@kruips; *O* toch de bougies? ik krijg een milka van je :+
 
middag :W

Vandaag alweer een maand geleden ..... wat gaat de tijd hard niet normaal :N

Voor de rest gaat het wisseld ene moment super en het volgende moment KUD maar komt allemaal wel weer goed !

En om het even niet over me zelf te hebben alles goed hier :]


:j

Ik had er ook bij stilgestaan vandaag, toen ik d'r zag staan tussen m'n MSN-contactpersonen.... -O-

Wanneer kom je die boerenkool nou eens opeten hier? 8-)
 
Een wisselbestand word gebruikt als al je werkgeheugen in gebruik is, de laptop gaat dan een deel van de hardeschijf als werkgeheugen gebruiken. Dat is inderdaad erg traag. Je kan in Taakbeheer bij Processen zien wat veel geheugen gebruikt, en dat afsluiten. Mocht dat niet helpen, start de laptop even opnieuw op :)

Het zou kunnen zijn dat het je browser is die veel geheugen gebruikt met de 823746763 foto's in de startpost van dit topic waarvan pagina 1 nog open staat :)

Hetgeen het meest geheugen gebruikt is Explorer....nou had ik m'n Hyve continu openstaan én sluit ik die laptop nooit echt af, dus wellicht helpt opnieuw opstarten wel. M'n Hyve had ik sowieso al afgesloten en dat scheelde al wat.

En het is niet alleen vandaag, 't was gisteren en daarvoor ook al...
Maar thanks, ik ga 'm na het eten even opnieuw opstarten.
 
Nog even ter herinnering!!

Tot nog toe, ritje zondag 22 maart;

Pentito
FeRRdi
Jeff-te-koud
Detox
Chakotay
UR (ovb)
#21 (ovb)
Jochie
ATN (ovb)
Hedcandy
Ghost (ovb)
RRon
Robertobadjo (ovb)
Anders ken ik het lijstje straks niet meer terug vinden!! :P

@Kruips sterkte met je brommert, vervelend dat hij het niet goed doet, en je pootje!!


zo dan *D
 
:w avond allemaal

*O* goed zo F&S *O*

etenstijd hier, en vanaaf sporten met een vriendin *O*

en de motor doet het nog steeds niet, de startmotor klinkt zwaar en 1 bougie vonkt. hopelijk morge weer rijdend dus :Y hij had geen tijd meer vandaag

:W
geen tijd meer voor :?
lijkt me toch dat ze tijd moeten maken voor je als klant, je hebt er een jaar geleden grof geld voor neer moeten tikken, dus vind persoonlijk dat ze als service wel even wat meer
tijd aan je bike mogen besteden, of zie ik dat verkeerd?

ken de zaak verders niet, maar over bepaalde dingen heb ik toch mn bedenkingen eigenlijks :X
maar zal ze wel zien vliegen ofzo



en avond all :W
 
:W jelle! goed om te lezen dat het beter gaat :Y

@ron; ik neem ws. 2 vrienden mee met het ritje maar dat zijn (nog) geen mf'ers dus die zijn ovb ;)

@kruips; *O* toch de bougies? ik krijg een milka van je :+


toch de bougies ik zij het nog!!!! haha

Nu nog een pijnloos polsje en rijden maar komt alles toch nog goed voor de vakantie......hehehe :] :]
 
Hallo allen!!

Jelle: goed van je te horen. Het zal ook nog wel een tijd duren voordat de downs een beetje weg zijn. Ga je trouwens mee een ritje maken op 22 maart??
Weet in ieder geval dat ondanks dat wij niet om de hoek wonen, je bij ons ook altijd welkom bent voor een bakkie of zo iets. Als je er effe tussenuit wilt, geef het maar aan. Onze deur staat altijd voor je open!!

F&A: ja ik heb hetzelfde pak als die jij ook hebt. Maar ik heb de combi gekocht, toch een beetje anders, haha. Hij zit in ieder geval wel lekker, het pak beweegt wat beter mee dan mijn vorige pak. Dat was zo stug, je merkt het verschil heel goed.

Badjo: ik begrijp dat je een eigen huisje hebt? Leuk zeg, gefeliciteerd en geniet er van!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan