Hoevelaken ---> KBH deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
wij krijgen les 6 lessen in ongeveer 8 weken en dan examen
examen is wel leuk,met 600man in een zaal
 
wij krijgen les 6 lessen in ongeveer 8 weken en dan examen
examen is wel leuk,met 600man in een zaal


Wij hebben 9 lessen in 9 weken. Maar met zoveel man in een zaal is een beetje veranderd nu. Alles gaat nu via de computer. Je hoeft zelfs geen procesverbaal meer te schrijven. Je krijgt hier ook meerkeuze vragen over.
 
wat,ik moest nog gewoon een pv met de hand schrijven,
ach wordt wel zo makkelijker.
alvast veel succes
 
*O* JA goed idee
zal eens aan me dochter vragen of ze geen zin heeft in een leuk ritje op 22maart
 
*O* JA goed idee
zal eens aan me dochter vragen of ze geen zin heeft in een leuk ritje op 22maart


Ja, gezellig, leuk als je ook meegaat.
Gaat jouw dochter vaak mee achterop?
Mijn dochter vondt het in eerste instantie maar eng. We hebben 2 jaar geleden gewoon kleding en een helm gekocht en hup mee achterop genomen. Nou ze vindt het geweldig, en vooral de bochten, hahaha
 
die van mij het geweldig
heb voor gaat speciaal een band gekocht met handvatten dat werkt echt goed,en ze kan zich daarmee goed vast houden
 
als ik zeg we gaan motorrijden dan staat ze in een oog wenk beneden aangekleed en wel.
en ze goud van snelheid
 
Nog even ter herinnering!!

Tot nog toe, ritje zondag 22 maart;

Pentito
FeRRdi
Jeff-te-koud
Detox
Chakotay
UR (ovb)
#21 (ovb)
Jochie
ATN (ovb)
Hedcandy
Ghost (ovb)
RRon

Anders ken ik het lijstje straks niet meer terug vinden!! :P

@Kruips sterkte met je brommert, vervelend dat hij het niet goed doet, en je pootje!!

avond van uut niekark
lijkt me leuk een ritje met de kbh ers hoelaat en waar?
 
Susanne gaat 1 mei ook mee naar Zandvoort. We vroegen aan haar wat ze wilde, of bij oma en opa logeren of met ons mee naar Zandvoort.
Ze zei meteen dat ze mee wilde, ze wilde ons ook wel eens zo zien rijden. *D
 
ja ze vind het echt leuk,zaterdag ging ze logeren bij opa en oma dus maar met de motor weggebracht heb ik op de afslag lelystad 180 gereden.komen we aan,zegt ze hoe hard reed je net papa.
dus ik zeg zachtjes 180km/h
maar gelijk er achteraan niet zeggen tegen opa en oma.
me ouders komen buiten en het eerste wat die muts zegt _O-
 
:W hallo allemaal.
Ja.... I'm still alive.....en nieuwe deeltje gevonden.

*O* heb een zaterdag weer ff heerlijk motor gereden. Ik had het de laatste tijd zo vaak erover dat ik het motorrijden zo miste, dat Frank bij de kleine thuis bleef en ik heerlijk mocht gaan rijden :] . Wauw.....wat een heerlijk gevoel weer. Helaas ook een minder leuk iets...... bij terugkomst gingen Frank & ik de motor eens goed schoonmaken, want dat had ik eigenlijk nog steeds niet gedaan de laatste maanden. Helaas ontdekte Frank dat mijn motor meer geschadigd was dan alleen mijn sticker toen ik maanden terug mijn motor had laten omvallen. De voorkant moet een keer losgehaald worden want die sluit niet meer goed op elkaar aan en aan de zijkant zit een scheurtje......ben hier niet blij mee... '(
 
Laatst bewerkt:
de mijne is al 11 jaar
ze was 10 toen ze voor het eerst mee ging
en uiteraard met volledige pakkie,helm,handschoen en laarzen

moet zeggen het staat wel stoer bij zon kleine meid
 
omvallen. De voorkant moet een keer losgehaald worden want die sluit niet meer goed op elkaar aan en aan de zijkant zit een scheurtje......ben hier niet blij mee


o dat is minder
 
de mijne is al 11 jaar
ze was 10 toen ze voor het eerst mee ging
en uiteraard met volledige pakkie,helm,handschoen en laarzen

moet zeggen het staat wel stoer bij zon kleine meid

Die van mij is nu 12 (bijna 13) en zij was ook 10 toen ze voor het eerst mee achterop ging. :Y
 
Avond :W


Nieuw deeltje en F&S is TS *O*




Tot nog toe, ritje zondag 22 maart;

Pentito
FeRRdi
Jeff-te-koud
Detox
Chakotay
UR (ovb)
#21 (ovb)
Jochie
ATN (ovb)
Hedcandy
Ghost (ovb)
RRon
Basz600 (ovb)
Robertobadjo (ovb)
Doorn (ovb)
Birgit(ovb)



Ligt een beetje aan de tijd van verterk en het weer :Y
 
:W hallo allemaal.
Ja.... I'm still alive.....en nieuwe deeltje gevonden.

*O* heb een zaterdag weer ff heerlijk motor gereden. Ik had het de laatste tijd zo vaak erover dat ik het motorrijden zo miste, dat Frank bij de kleine thuis bleef en ik heerlijk mocht gaan rijden :] . Wauw.....wat een heerlijk gevoel weer. Helaas ook een minder leuk iets...... bij terugkomst gingen Frank & ik de motor eens goed schoonmaken, want dat had ik eigenlijk nog steeds niet gedaan de laatste maanden. Helaas ontdekte Frank dat mijn motor meer geschadigd was dan alleen mijn sticker toen ik maanden terug mijn motor had laten omvallen. De voorkant moet een keer losgehaald worden want die sluit niet meer goed op elkaar aan en aan de zijkant zit een scheurtje......ben hier niet blij mee... '(

Hé Angré, das balen zeg :/
Ik herken het gevoel, die van mij is ook eens omgevallen en had ook aardig wat schade. Als ik jou was zou ik marktplaats eens goed in de gaten houden. Voor mijn motor zijn we op die manier voor 50 euro aan een zo goed als nieuw zijscherm gekomen. *O*
 
Is ook wel makkelijk, dat ze het leuk vinden. Kan je tenminste lekker van je hobby genieten en je kan ze nog meenemen ook *D
Ja precies... heerlijk toch!
En leuk om te zien.. die kleintjes in zo'n pak enzo.

De dochter van mijn beste vriendin is ook helemaal gek van snelle, heftige dingen.. ze ligt nu in het ziekenhuis, maar als ze een beetje is opgeknapt over een paar maanden, dan ga ik vragen of ze achterop durft !
 
Susanne gaat 1 mei ook mee naar Zandvoort. We vroegen aan haar wat ze wilde, of bij oma en opa logeren of met ons mee naar Zandvoort.
Ze zei meteen dat ze mee wilde, ze wilde ons ook wel eens zo zien rijden. *D


wie gaan er van hier 1 mei naar cpz?

heb me net ook ingeschreven *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan