Honda 4-takt replica, Grote en kleine wielen topic, deel 2

En frame spuit klaar
 

Bijlagen

  • IMG_6073.jpeg
    IMG_6073.jpeg
    706,9 KB · Weergaven: 0
Kwam bij demonteren van voorvork er achter dat bij 1 voorpoot de binnenpoot los lag in de buitenpoot😳bleek dat de draadstang van zuigerstang was losgelopen 😳😳 dus gelijk maar weer ff gefixt
 
Weet iemand hier een goede tandwielverhouding voor een Monkey met 125cc blok??
Kan mij voorstellen dat ik vroeger met 16-30 ofzo rondreed, hangt ook veel af van welke interne overbrenging het blok heeft. Die standaard China 125cc blokjes hebben bvb. een langere vertanding dan een YX-blok. Als het te kort of te lang is kan je met het voortandwiel beginnen spelen.
 
Mijn ervaring met 4taktwinkel is, dat ze heel goed advies geven
Gewoon ff langs, en overleggen wat je hebt en wat je wilt
Direct de tandwielen meenemen
 
Je vergeet ook hoe GROOT is het wiel ( omtrek )
10” . Had meen ik op me DAX met 140cc een 14 tands voor , achter weet ik niet meer🙈maar ga inderdaad maar ff langs 4taktwinkel. Zou toch ook ff een iets zwaardere ketting moeten hebben
 
En als je dan toch bezig bent🙈😂stop je ook weer niet zo makkelijk 🙈🙈
 

Bijlagen

  • IMG_6120.jpeg
    IMG_6120.jpeg
    890,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6119.jpeg
    IMG_6119.jpeg
    928,7 KB · Weergaven: 0
Nu eerst nog ff paar kleine dingetjes fixen die niet naar me zin zijn en dan maar weer eens verder
 
Kabelboompje ook maar is ff erin gelegd.
 

Bijlagen

  • IMG_6168.jpeg
    IMG_6168.jpeg
    876,8 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6169.jpeg
    IMG_6169.jpeg
    440,1 KB · Weergaven: 0
Zit nog ff te wachten op wat onderdelen en moet nog ff paar kleine dingetjes halen bij z’n 4takt winkel.
Kwam er achter dat me achterlicht iets verplaatst moet worden ivm nieuwe zadel😳
En wil het achter spatbord ook in een andere hoek zetten, zit origineel niet naar me zin.
En dan nog ff kijken qua bedrading blok aansluiten. Vreemde is dat originele 50cc blok qua stekker qua kleuren niet overeenkomt komt met stekker uit draadboom😳het 125 blok wat ik gekocht heb komt 1 op 1 overeen qua kleuren uit blok naar stekker 😳😳moet wel ff navragen of dat ook 1 op 1 is aan te sluiten
 
Weer klein stapje verder 👍
 

Bijlagen

  • IMG_6192.jpeg
    IMG_6192.jpeg
    753,7 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6193.jpeg
    IMG_6193.jpeg
    824,4 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan