Honda CB250 (Twin) Topic

cb500.jpg
 
_O- hehe, nee. Pretpiloot is verbaasd over wat je met de twee andere uitlaat bochten gaat doen ;) Je kan maar twee gebuirken op je twee cilinder CB250 Nighthawk.




dat zijn dus 2 x 2in1 uitlaten en niet 4in1. Ja dat had ik zelf ook overwogen... het is wel ff kijken welke dikte de uitlaatbochten hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ja een 2in 1 bedoelde! Of misschien maar gewoon de originele vernieuwen of 2dehands zoeken.

Vandaag een nieuwe stuurtje en andere knippers gehaald.

Dit is trouwens de 250 met mijn ex mito die sinds maandag weg is. Toch wel jammer!

 
Wat zijn de breedste bandjes die nog een beetje fatsoenlijk onder mn cb-tje passen?
 
Ja iedereen heeft hier een te koop ;) O-)
Ja een 2in 1 bedoelde! Of misschien maar gewoon de originele vernieuwen of 2dehands zoeken.

Vandaag een nieuwe stuurtje en andere knippers gehaald.

Dit is trouwens de 250 met mijn ex mito die sinds maandag weg is. Toch wel jammer!

[~[url="http://img23.imageshack.us/img23/6110/21936666.png"]afbeelding~][/URL]
Mooi 748 kont op die Mito.
Wat zijn de breedste bandjes die nog een beetje fatsoenlijk onder mn cb-tje passen?
eh... ik kan ff mijn usermanual niet vinden om te checken... :? ... ik post wat erin zit zodra ik het kan vinden.
 
Gevonden! :o

2w35csw.jpg


2cpdoup.jpg


29urs43.jpg


2im3n7m.jpg


2s76xc4.jpg


jjpkav.jpg


123ocg1.jpg


2iaxt1c.jpg

er hoort dus 120/90-16 erop...
 
Laatst bewerkt:
dankje:D
maar volgens mij is dat de std maat, er past dus niet wat bredr rubber eronder?
 
SIR-KAJ is een zeer slecht iemand om zaken mee te doen!!!! kijk uit voor deze oplichter!!! :( :( :(

Deze man komt afspraken niet na en is zijn woord dus niet waardig!!!!! :( :( :(

Wanneer je tot zaken komt en het artikel op wilt halen verkoopt hij alsnog aan een ander!!!!! :( :( :( :N :N

Ongeschikt en al helemaal niet MF waardig!!!!! :N :N :( :(

Tinus

nou nou, iets minder mag ook wel hoor :? misschien een onderbouwing erbij? sir kajs kant van het verhaal?
 
Naja, dit moet je maar onderling regelen.

hoedan ook... ik heb de laatste tijd beetje last van inhouden. Dus ik probeer nu B98 te tanken uit. Daarna kijk ik wel of die spul van Forté in de tank helpt. Daarna kijk ik wel of ik de carburateur en gaskabel reviseer.
Ik heb vandaag B98 getenkt en mijn motor rijdt gelijk een stuk beter... (dat moet haast wel tussen mijn oren zitten) Ik denk al liep het beter, dan kwam het waarschijnlijk doordat ik het warm had gereden voor het tanken.

Mijn kofferrek zit eindeiljk stevig vast. Dus ik heb vandaag even met zijkoffers gereden. Het is een beetje onnodig groot maar ziet er wel leuk uit. Ik zal nog proberen om die rek wat meer naar achteren en lager te krijgen.
Met die zijkoffer rijdt mijn motor nau wel wat minder snel. Maar het was niet super bijzonder eigenlijk. Er was vrij veel wind vandaag. Wat ook nog vervelend is wanneer spul in de koffers bewegen. Verder had ik geen last van zijwind en zo.
Wat wel leuk is dat mensen mij beter zien zo. De motor lijk nu gewoon drie keer zo breed. Er is zelfs een motorrijder aan de kant gegaan tijdens door het file rijden. :P
 
een zo'n koffer (36L) heeft meer inhoud dan de tank(16L) en blok samen... :o :+
full
 
Laatst bewerkt:
Ik loop met het plan om mn motor een beetje op te knappen en nou vraag ik me af waar ik de volgende dingen kan vinden:

Originele Honda stickers.(of soortgelijk)

zadelhoes (of kan je daar ook gewoon een lappie van kopen en door een handig iemand op maat laten maken?)

sportieve spiegels (of zijn die universeel?)



Is het mogelijk om de 8er vering aan te passen, dwz: de 2 veren eraf halen en 1 (andere) veer tussen blok en achterwiel monteren (beetje omlassen enz)
 
stickers hier

Monoshock achterbrug levert veel problemen op. Als je een bestaande brug van een andere motor erin zet.
Laten lassen
Spacers laten maken
Ketting set regelen die past
Laten keuren, want je hebt aan de chassie gelast en door de andere achterbrug heb je andere wielbasis, dacht ik...

Spiegels (en stickers en zadelhoes waarschijnlijk ook) heb je wel op motozoom.nl of louis.de
 
Laatst bewerkt:
stickers hier

Monoshock achterbrug levert veel problemen op. Als je een bestaande brug van een andere motor erin zet.
Laten lassen
Spacers laten maken
Ketting set regelen die past
Laten keuren, want je hebt aan de chassie gelast en door de andere achterbrug heb je andere wielbasis, dacht ik...

Spiegels (en stickers en zadelhoes waarschijnlijk ook) heb je wel op motozoom.nl of louis.de

idd, monoshock modificatie zou ik niet doen, veels te veel (duur) werk voor heel weinig echte verbetering.
 
Ok, nou tleek me wel een mooi gezicht, maar als dat zo'n werk is -O-

Bedankt voor de tips voor de dingen die ik zoek :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan