Honda cbr125

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr. Helmo

Die hard MF'er
28 apr 2004
344
0
Giesbeek
Beste mensen,

Binnenkort hoop ik dat ik ook mijn motorrijbewijs zal halen!! maar ik ben nu al druk op zoek naar een mooie fiets (25 kw).

Laatst was ik op de honda site en zag ik de honda cbr 125.
Zijn er hier al mensen met ervaring met deze fiets?


Alvast bedankt..!!
 
De cbr125 is een mooie fiets, persoonlijk vind ik hem er wat magertjes uit zien vergeleken met andere supersports, je zou hem misschien kunnen vergelijken met de aprilia rs125.

Qua vermogen en topsnelheid schiet de cbr125 te kort.
Heb er zelf eens op gereden hij kan nauwelijks of beter gezegt niet mee op de snelweg (teller gaat ook maar tot de 110).

Conclusie hele mooie fiets voor het geld, maar net te wijnig power ;)
 
Heb geen goede verhalen over de cbr125 gehoord i.v.m. weinig vermogen. Ik heb er verder geen ervaring mee hoor.

Je kan wellicht een Honda VTR 250 (25kW) meenemen in je overweging.
(Check mijn signature O-) )
 
Of een RS125, mijne staat te koop. ook nog in de mooiste uitvoering (Rossi) bouwjaar 1999 en weinig km's 9800.
O-)

Laat het me maar horen :)

Jorritferwerda@hotmail.com
 
vriend van mijheeft een cbr 125 cc gekocht, en heeft deze op de testbank geplaatst. Deze wees naar 15 Kw en ongeveer een 21 Pk. Deze cbr rijd toch een 120-130 op zijn max.
 
het is een brommer.

zelfs ik zal dan nog sneller voor een rs125 kiezen
 
Voor mij is het nu wel duidelijk, de honda cbr 125 is denk ik niet de motor die ik later aan zal gaan schaffen...

Bedankt voor alle reacties :}
 
125cc tjes zijn alleen leuk in de stad, maar niet als je vaak op snelwegen/autowegen zit zoals hier in nl...
je ziet dit soort motoren vaak in grote wereldsteden... viel me tijdje geleden op in barcelona :)
 
Voor mij is het nu wel duidelijk, de honda cbr 125 is denk ik niet de motor die ik later aan zal gaan schaffen...

Bedankt voor alle reacties :}