Honda MSX125

Een xena slot kan je desnoods ook in je jaszak kwijt. (heb er ook eentje, Voorheen zo'n abus peertje maar die paste niet in de schijfrem van de mini's.)
 
Laatst bewerkt:
Ik stop liever niets hards in mijn jaszakken wat niet nodig is. Maar afhankelijk van hoe het slot er uit ziet, kan je 'm misschien ook nog wel kwijt aan je passagiersvoetsteun. Moet het natuurlijk wel een beugeltje hebben en niet zo'n 'peertje'.

Xena met alarm koop ik nooit meer. Dat ding ging af als het niet moest en ging niet af als het wel moest. Snel weer teruggebracht en mijn geld teruggevraagd. Xena zonder alarm zal best prima zijn en misschien hebben ze de alarmen verbeterd, maar een paar jaar terug werd ik er niet blij van. Bovendien: kauwgompje op de 'uitgang' van het geluid en weg geluid.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit zo! En wat voor uitlaat nu? Past dat Xena slot op die schijf? Ben wel benieuwd waar je 'm laat als je gaat rijden... al hoewel je natuurlijk ook slothouders kan gebruiken.

De xena slot heeft een 6mm slotpin en die past in de schijf, is alleen niet Art gekeurd maar daarom heb ik een beugelslot die Art4 is nog erbij.
De slot stop ik in m'n jas zak. Als er nou geen alarm inzat kan ik hem ook op de rempedaal hangen :). Uitlaat is een Prostuff ST-1 uit Thailand. Gisteren binnen gekregen en meteen geplaatst na de 1000km beurt bij Molenaar. Eigen dealer had de komende 2 weken geen tijd terwijl ze eerst zeiden dat het geen enkel probleem is en zo langs kan wippen. :(

Ik zag laatst dat Leovince er ook 1 gaat maken voor de MSX maar wanneer ie komt en wat ie kost is niet bekend.
 
Ik stop liever niets hards in mijn jaszakken wat niet nodig is. Maar afhankelijk van hoe het slot er uit ziet, kan je 'm misschien ook nog wel kwijt aan je passagiersvoetsteun. Moet het natuurlijk wel een beugeltje hebben en niet zo'n 'peertje'.

Xena met alarm koop ik nooit meer. Dat ding ging af als het niet moest en ging niet af als het wel moest. Snel weer teruggebracht en mijn geld teruggevraagd. Xena zonder alarm zal best prima zijn en misschien hebben ze de alarmen verbeterd, maar een paar jaar terug werd ik er niet blij van. Bovendien: kauwgompje op de 'uitgang' van het geluid en weg geluid.
Is ook heel leuk als de batterijen bijna leeg zijn piep...piep...
(Mijn slot viert over 2 jaar zijn 10-jarig jubileum :))
Ik heb normaal altijd een rvs kabel bij me om mijn mini's ergens aan vast te leggen, die til je te makkelijk weg.
 
Ik stop liever niets hards in mijn jaszakken wat niet nodig is. Maar afhankelijk van hoe het slot er uit ziet, kan je 'm misschien ook nog wel kwijt aan je passagiersvoetsteun. Moet het natuurlijk wel een beugeltje hebben en niet zo'n 'peertje'.

Xena met alarm koop ik nooit meer. Dat ding ging af als het niet moest en ging niet af als het wel moest. Snel weer teruggebracht en mijn geld teruggevraagd. Xena zonder alarm zal best prima zijn en misschien hebben ze de alarmen verbeterd, maar een paar jaar terug werd ik er niet blij van. Bovendien: kauwgompje op de 'uitgang' van het geluid en weg geluid.

Ohjee, de Xena met alarm praat me er niet van, wat een natuurramp was dat :r

Ik heb dat onding ooit eens gratis ergens bij gekregen, een abonnement ofzo. Achteraf heeft het me zoveel nachtrust gekocht dat ik blijer was geweest met een sticker van 10 cent :+
 
vandaag gezien (en mee gesproken):
prins laurent (belgie) op een honda msx 125!! met begeleider (bodyoguard) op een harley erbij.

ik sprak hem aan (had niet gezien dath ij het was) omdat het de eeste keer was dat ik een msx 125 zag en wou weten hou hij beviel terwijl we stil stonden aan het rode licht, toen deed hij zijn helm open en herkende ik hem en ook zijn stem.

kerel heeft trouwens ook nog wat ferrari's enzo.
super grappig!
voor degene die hier msx en hebben: jullie zijn dus in goed gezelschap!
en hij had er al 1000 km mee gedaan!
 
Ik vind het vette bike

Internet staat al vol met opvoer setjes 210cc cilinder, k&n powerfilter, akro, dikke injector ! Hoeveel paarden zullen er uit te halen zijn?
 
Mja, je moet het er voor over hebben. Veelste duur. Uitlaatje tot 400 euro van voor naar achter, is mooi zat voor zoiets.
 
Gewoon over de snelweg hoor met 'mijn' MSX inclusief BWOAAPPP IXIL pijp ;-)

zthnheb3ahx.jpg
 
Zal een koddig gezicht zijn op de snelweg!
Heb je meer foto's? Dat is een machtig mooi fietsje. :9
 
Mooi pijpje! Is dat nog de demo van Honda die bij jullie staat? Dit topic is vrij dood... als Honda nou de prijs met 1000 euro laat zakken komt er hier ook meer leven in de brouwerij. :)
 
Zal binnenkort wel een paar foto's maken en het is inderdaad de demo van Honda waarmee wij een jaar mogen rijden.

Binnenkort even de YSS schokdemper monteren want die is net binnen :-)
 
Goed geregeld! Jaartje daar op sturen is echt dikke pret en mooi materiaal voor een duurtest in de ScooterExpress. Dan kom je echt achter de positieve en negatieve punten, welke je meestal met een week rijden niet allemaal kan tegenkomen.

Ik blijf het de leukste 125cc'er vinden, maar heb een K-Pipe gekocht omdat die ook veel lol geeft en ongeveer de helft kost. Jammer dat de K-Pipe niet in de smaak valt bij uitlaatboeren en andere aftermarket-bedrijven. Waar ze je bij de MSX bijna doodgooien met aftermarket-producten, is het doodstil bij de K-Pipe. Zonde.
 
als hij goedkoper zou zijn...

dan het ik er zeker weten 1 gekocht. kan hij me dax gezelschap houden O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan