Theunie
MF veteraan
Gisteren Sixteen ingeruild op nieuwe SH.
Oud en nieuw naast elkaar.
Oud en nieuw naast elkaar.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeee,
Dat ziet er wel mooi uit. Ik rij op de voorloper van de sh; de Dylan. Ik ben zeer tevreden over de Dylan, kan mij voorstellen dat de SH nog een stukje beter is. Meer motorvermogen dan de Dylan?
Veel plezier ermee!
Mish
Wat lijken ze op elkaar he? Maar ik zie dat Honda nu toch een klein ruitje heeft. Is die topkoffer standaard of vind je alles teiug op de rekening?
Proficiat met je mooie nieuwe scooter! Hopelijk ga je er lang en veel plezier aan hebben.
Wat ik me wel afvraag bij scooters van het kaliber SH, Scarabeo, Cygnus X, e.d., is of ze in het verkeer niet vaak aanzien worden als bromscooters. Bij mijn TGB 101R heb ik dat toch vaak voor gehad, met heel wat vervelende tot zelfs gevaarlijke situaties als gevolg. Nu heb ik de SH en Scarabeo enkel nog maar op foto gezien. Misschien zien ze er in het echt wel een stuk forser uit.
Mooie Scooter Theuni,
Maar wat is het verschil met die andere (de Sixteen). Lijk m.i. erg veel op elkaar.
Volgende keer niet met die lelijke containers foto's maken van mooie scooters, of is dat je geheime berging....
Het is wel aan te raden op de door jou genoemde scooters een geel vest te dragen. Uit ervaring weet ik dat dit "echt" helpt, automobilisten weten meteen dat het een motor is dan(uilskuikens daargelaten). Trouwens bij ons(in NL) zie ik zo goed als nooit iemand met een bromscooter met geel vest. Bij jullie(in B) rijden/lopen/wandellen mensen veel vaker met geel vest.Proficiat met je mooie nieuwe scooter! Hopelijk ga je er lang en veel plezier aan hebben.
Wat ik me wel afvraag bij scooters van het kaliber SH, Scarabeo, Cygnus X, e.d., is of ze in het verkeer niet vaak aanzien worden als bromscooters. Bij mijn TGB 101R heb ik dat toch vaak voor gehad, met heel wat vervelende tot zelfs gevaarlijke situaties als gevolg.
Klopt eigenlijk ook wel, Bobbeken. België is een gevaarlijk land voor motorrijders, helaas(de statistiek wijst dat overduidelijk uit). Ik denk dat het het komt omdat men daar erg auto georiënteerd is(toch een beetje neerkijken op tweewielers ). Ook zal meespelen dat Nederlanders opgroeien met twee wielen, de fiets in dit geval. Hierdoor is men als automobilist daar ook alerter op denk ik. Bij jullie zijn de afstanden groter(minder bebouwing)dus fietsen is bij jullie minder interresant. Als je dan fietsers ziet zijn dat meestal wielrenners. Hier rijdt iedereen fiets van Advocaat tot putjesschepper en dat is hier niet iets om je voor te schamen(volgens mijn vriendin(Vlaamse)vinden Belgen het maar vreemd als ze een minister op de fiets zien vertrekken van z'n werk, wat hier dus volkomen normaal is.).alhoewel er nog steeds een aantal onverantwoorde rodeo's blijven die het niet erg nauw nemen met de verkeersveiligheid. Goed uit je doppen kijken is nog altijd het devies, dus. Misschien is dat hier wel nog erger dan in Nederland.