Hot sites!!!

Native English speaker and Turkish language expert
-O- -O- -O- :? :? :?

www.fouracescycle.com
typefoutje.............en?
maar eh ik zag je filmpje op doodeindekruiser,stukkie straat op en neer
thats it? hier op het forum de grote meneer uithangen met z'n veel te duur gepimpte triumph.......maar als je m'neer een uitnodeging vvor een party in middelstum stuurt krijg je de reactie"hm ik weet niet of mijn triumph dat volhoud,het is wel een eind rijden(400 kilometer)".
nou je triumph houd dat wel vol hoor maar hou jij datwel vol??
ga nou eens rijden...watje!




nb das ook al een oud filmpje trouwens(net als de uitnodeging)want de trump ziet er al weer anders uit.
 
Waar loop jij ineens over te zeiken man..? Iets verkeerd gegeten of zo..?

Afgezien van die link heb ik die bullshit daarboven met die blije smilies er nooit neergezet..


En sommige mensen hebben wel eens meer te doen als naar feestjes van de Trump club gaan..
 
typefoutje.............en?
maar eh ik zag je filmpje op doodeindekruiser,stukkie straat op en neer
thats it? hier op het forum de grote meneer uithangen met z'n veel te duur gepimpte triumph.......maar als je m'neer een uitnodeging vvor een party in middelstum stuurt krijg je de reactie"hm ik weet niet of mijn triumph dat volhoud,het is wel een eind rijden(400 kilometer)".
nou je triumph houd dat wel vol hoor maar hou jij datwel vol??
ga nou eens rijden...watje!

nb das ook al een oud filmpje trouwens(net als de uitnodeging)want de trump ziet er al weer anders uit.
Die fiets van Flyin' Dutchman ziet er geweldig uit. Zouden velen van kunnen leren! Zou die Triumph graag 's in het echt zien :9~
 
Die fiets van Flyin' Dutchman ziet er geweldig uit. Zouden velen van kunnen leren! Zou die Triumph graag 's in het echt zien :9~
alleen jammer dat ie nooit ergens komt :X 8-)

tenminste niet boven de rivieren dan...

niet dat ik ooit ergens kom maar goed, ik heb jou toch al 2 keer gesproken dit jaar, live..
 
alleen jammer dat ie nooit ergens komt :X 8-)

tenminste niet boven de rivieren dan...

niet dat ik ooit ergens kom maar goed, ik heb jou toch al 2 keer gesproken dit jaar, live..
klopt, live zelfs. :P
Ik kom ook wel eens beneden de rivieren.. Heb vorig jaar de chopper van FD waarschijnlijk voorbij zien flitsen bij de Kleppenjagers in Gemert? Geweldig ding. Is wel een nadere inspectie waardig :}
 
Mooie zwarte strepen op het asfalt
Jammer dat het maar een kort filmpje is.

@Brallie, ik heb jaren een 650 trumpie gereden en nooit problemen gehad.
Dus dat Engels valt wel mee.
Zal wel alleen dat verhicle van FD zijn.
 
alleen jammer dat ie nooit ergens komt :X 8-)

tenminste niet boven de rivieren dan...

niet dat ik ooit ergens kom maar goed, ik heb jou toch al 2 keer gesproken dit jaar, live..
dat bedoelde ik dus bral je haalt me de woorden uit de mond.
mooie brommer hoor wil ik nix van zeggen,het ging er eerder om dattie graag met overal op mag duiken met een air van kijk eens wat ik allemaal heb gedaan en wie ik allemaal wel niet ken.beetje van die bin there,done that got the t-shirt arrogantie
zelf zijn trump in bt zetten (zichzelf geinterviewd)stumper.............maar rijden ho maar.
onze wannabee biker.

en f-d ik heb heerlijk gegeten dank je
je eigen reactie aan mij omtrent dat feestje in middelstum was wel degelijk
zo van het is wel ver enzo blabla.
dat van geen tijd kwam je later mee op de proppen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Goh, dus als je niet op een Triumph feestje in fukking Middelstum verschijnt kom je nergens?
Pffff...

:Z
 
Goh, dus als je niet op een Triumph feestje in fukking Middelstum verschijnt kom je nergens?
Pffff...

:Z
knuk je weet zelf ook dattie liever in de koekblik (i'm more a carguy)
zit.
het gaat mij er niet om dattie niet op dat feessie was maar je hoort/ziet nooit e
ens iets van em wat roadtrips betreft...........althans niet op de motor.
maar als je wat van em leest krijg ik altijd een beetje een nare smaak in de bek.
komt een beetje over als godalmachtige die alles weet en iedereen (vooral aan de overkant kent)en dat stoort mij ja en daar heb ik inderdaad een menig over.
voor de rest dat jong bouwt best leuke brommers.


maar we hadden het over hete site's geloof ik
www.chick.nl?? is wel heet maar het verdomd weinig met choppers te maken.
later
 
Jesus.. Effe een post beantwoorden van meer dan een jaar terug, die door al die ellende hier met de server onder mijn naam is komen staan... En hoeveel heb ik hier de laatste tijd uberhaupt nog lopen lullen..? Wat ben jij een zeurpiet zeg... Had ik niet gedacht.

Heb ik ooit gezegd dat ik een "biker" ben, of wil zijn..? Ik dacht het niet.. En ik "roadtrip" zoveel of zo weinig als ik zelf wil.

En ja, toevallig ken ik aan "de overkant" een hoop volk... Veel mensen lezen mijn shit graag in de BT. Jij vind er niks aan, dan lees je het toch lekker niet. En als ze mijn Trump in het blad wil hebben, dan regel ik dat voor hun. Ik verdien er meer mee dan jij en daarom kan ik m'n brommer lekker pimpen.. Duh!!

En dan ook nog beginnen over uithoudingsvermogen.... Whaha!! Je weet niet ééns tegen wie je het hebt man!

Ga nu eerst maar effe leren om zelf een fatsoenlijke chopper te bouwen..............

De groeten Hacksaw!




P.s. Heb ik toen ook niet eens een Vibes en HCC voor je geregeld..? Moet je ook nog eens vragen............
 
Laatst bewerkt:
Zo de sfeer is weer goed hier in MF-chopperland. :}
Ik ga even een biertje en een zak chips halen.

Lekker boeien allemaal jongens.
Volgens mij zijn we hier om een gezamelijke hobby te delen nl het bouwen van CHOPPERS.
 
Terug
Bovenaan Onderaan