Ik zoek een Harley en de "Harley internet"-test was shit

Jazeker, Hacksaw chopperhead kennen we nog wel. Jij zat toch ook in de Triumphs?

En had verwacht dat Alf inmiddels wel een UL zou hebben!
 
wat dat betreft is t choppergedeelte hier flink verjongd.... weinig mensen nog die er een jaar of vijf zes geleden zaten....

Ik ben ook nog maar zelden hier, (lees wel regelmatig (sommige topics)
alleen nog beetje actief bij zijspannen
 
wat dat betreft is t choppergedeelte hier flink verjongd.... weinig mensen nog die er een jaar of vijf zes geleden zaten....

Ik ben ook nog maar zelden hier, (lees wel regelmatig (sommige topics)
alleen nog beetje actief bij zijspannen

Toch niet kwa leeftijd,ik ben 50+ en rij en sleutel 25 jaar aan H-D`s :]
Een computer heb ik nu ong 2 jaar. O-)
Nooit tijd voor gehad/genomen,zat liever in de schuur of zo. ;)
 
Jazeker, Hacksaw chopperhead kennen we nog wel. Jij zat toch ook in de Triumphs?

En had verwacht dat Alf inmiddels wel een UL zou hebben!


Ben af en toe nog wat in shops aan het loeren.Vorige maand nog paar keer bij motorcycle rescue geweest.


Maar die prijzen joh.
Ik zie me toch echt niet 14000 euro of zo voor een motor neerlappen die me sowieso nog een s 5 erbij gaat kosten.

Of 19 voor een "rijdende".


Het houdt voor mij ergens op.

Maar een lib doet nu ook al 10 of meer.
Toen ik begon in 1988 kon ik voor 5000 gulden overal WLA,s krijgen.
 
Laatst bewerkt:
wat dat betreft is t choppergedeelte hier flink verjongd.... weinig mensen nog die er een jaar of vijf zes geleden zaten....

Ik ben ook nog maar zelden hier, (lees wel regelmatig (sommige topics)
alleen nog beetje actief bij zijspannen

Toen Brall ging it went down the drain.
 
Toch niet kwa leeftijd,ik ben 50+ en rij en sleutel 25 jaar aan H-D`s :]
Een computer heb ik nu ong 2 jaar. O-)
Nooit tijd voor gehad/genomen,zat liever in de schuur of zo. ;)


lezen is ook een kunst.

verjonging wordt iets anderss mee bedoeld dan de leeftijd van de mensen hier.
heft eerder te maken het aantal mensen wat er nieuw bij is en wat er helaas aan mensen vertrokken is de afgelopen jaren.

martell,hakkers,easy,bob,flstc en nog een paar zijn gasten die relatief jong op dit forum zitten.

in vergelijk tot een murph,gijs,yvo,bugeater, pepe en ik zei de gek(sorry als ik een paar namen vergeten ben(ik heb ee excuus ,was aan de zuip gister....vette kater)

die jongens lopen hier eigenlijk al vanaf het begin toen het choppergedeelte nog over choppers ging en het harleytopic nog het amf harely topic heete en ook over harley´s ging ipv dat het een ouwehoertopic werdt maar dat terzijde.

een aantal corryfeen uit die tijd waren serieus met choppers bezig.
mannen als bijvoorbeeld een knukkel ,f-d,slow,rusty,mattblack,dman,ultra ow nee die niet maar was wel een leuk slachtoffer om af te branden.alf inderdaad en natuurlijk dr bral(grotere galbak is er nog nooit geweest hier,en dan bedoel ik niet negatief,jammer dattie geband destijds)
veel van die gasten hadden contacten met de chopperscen is de zuid california.
een vandaaruit heebn er zelf eens aantal gasten wel eens wat geplaats hier(poonster)
en ik meen chopperdave ook al eens

en iid ik ben wel eens benieuwd wat die gasten tegenwoordig allemaal uitspoken.
een aantal werd er hier schijtziek van omdat het choppergedeelte om zeep werd geholpen door mensen die dertig keer dezelfde domme vraag kwamen stellen over ik heb een rode intruder wat voor kleur helm moet ik nu kopen.....
een aantal mensen hebben toen de splintergroepering chopperstyle.nl opgezet wat inmiddels ook alweer een aatal jaeren in de lucht is en gebaseerd is op het low budget bouwen.

een aantal anderen is vertrokken naar amerikaanse fora´s als jockey journal en/of comuniceren via oldschoolchopper forum.

knuk heeft nog steed zijn vertrouwde knuckelhead bobber(want dat is dus WEL een bobber)
van f-d weet ik dattie zn trump verkocht heeft en nu op ik meen een shovel rondjaagd.
bral heeft tegenwoordig een bmw gs en heeft dn harlie verkocht
of alf al een ul heeft weet ik niet

knukkel zie/spreek jij nog wel eens wat van de oude garde?
wat spookt choppercase uit tegenwoordig,zit ie nog steeds bij L&L?
wat is er van de mexican brothers geworden(tuurtje)
heeft slow uiteindelijk zijn project afgekregen?
 
Jazeker, Hacksaw chopperhead kennen we nog wel. Jij zat toch ook in de Triumphs?

En had verwacht dat Alf inmiddels wel een UL zou hebben!


heb zoals gezegd alf ook al jeren niet meer gesproken.
zat idd in de triumphs ja
staat een 52 hardtailtje met een 68 tiger 650 blokkie in de schuur te logeren(eigenaar heeft hem mij in bruikleen gegeven want dan wedt er tenminste mee gereden.
maar heb er zelf inmiddels een 92 electra voor de lange afstanden/hogere snelheden met de club.
 
Stukje knieschijf afgebroken en afgescheurde kruisband.Wilden ze opereren en daarna gips.
Heb ze uitgelachen en verteld dat ik het zelf wel op los met mijn 5 ponds hamer en een lijmtang.
 
dat maakt m'n dag nog beter dan dat hij is. Prachtig filmpje =)
 
Stukje knieschijf afgebroken en afgescheurde kruisband.Wilden ze opereren en daarna gips.
Heb ze uitgelachen en verteld dat ik het zelf wel op los met mijn 5 ponds hamer en een lijmtang.

nog waar ook , dacht dat je aan het ouwehoeren was , die klere kickstarters .
had zelf ook kickstart op m,n ouwe bike , maar gelukkig ook elec.start , heb ook een paar keer klappen terug gehad , daarna nooit meer gebruikt.

had op deze trouwens ook tankschakeling met voetkoppeling.
full
 
Toen Brall ging it went down the drain.

Mwoah.... laten we zeggen dat daar de meningen over verdeeld zijn....

Maar treur niet; Brallie kennende komt'ie vanzelf wel weer terug, zodra hij z'n OffRoad avontuur afgesloten heeft, klaar is met het verkrachten van onschuldige 'vintage' Peugeot racefietsjes en al die andere nieuwe schepen weer achter zich verbrand heeft, en tot de conclusie komt dat er gewoon geen substituut is voor "oud Amerikaans roest met tractortechniek".

Peet Smeets's Library

Net terug van de eerste hulp.

_O- _O- _O-
Ik mis alleen nog het commentaar; weggefilterd?

Beterschap
 
Laatst bewerkt:
nog waar ook , dacht dat je aan het ouwehoeren was , die klere kickstarters .
had zelf ook kickstart op m,n ouwe bike , maar gelukkig ook elec.start , heb ook een paar keer klappen terug gehad , daarna nooit meer gebruikt.

had op deze trouwens ook tankschakeling met voetkoppeling.
[afbeelding]

Mept niet terug.Versleten gear.
 
murp.. :o

sterkte..

maaruh.. knie stuk getrapt...hoe heb je hem daarna gestart dan? :?
achter het blik gehangen?
 
Ik werd op een gegeven moment een beetje forummoe en had het gehad met allerlei zinloze discussies. Niet alleen hier, maar ook op JJ bv, of andere fora. Had ook weinig te posten, omdat ik vanwege werk, verhuizen, koters, maar bovenal geen zin, ook een hele tijd niks heb geknutseld en ook niet veel meer reed.
En als je op een gegeven moment meer op fora zit dan dat je aan het rijden/prutsen bent, ben je niet goed bezig.

FD heeft alles verkocht en zit vol in de fotografeerdelarij. Choppercase en ik hebben een 5 jaar oude weddenschap wiens Pan het eerst af is. Alletwee bijna klaar, wordt een close finish.
Ben ook wel benieuwd wat er van Tuurtje en z'n Tequila project is geworden...

Had van Bral een hoop verwacht, maar Peugeot racefietsen...?? haha
 
Laatst bewerkt:
murph, het is een wonder! het ding loopt! al klinkt het net alsof onze International 633 op de achtergrond staat te ploffen :)

maar laat ik nu m'n grote bek maar even dichthouden en eerst even zorgen dat mijn motor uberhaupt wil lopen... dan mag ik daarna pas weer wat over die van jou zeggen ;)
 
murph, het is een wonder! het ding loopt! al klinkt het net alsof onze International 633 op de achtergrond staat te ploffen :)

maar laat ik nu m'n grote bek maar even dichthouden en eerst even zorgen dat mijn motor uberhaupt wil lopen... dan mag ik daarna pas weer wat over die van jou zeggen ;)

Jonge goeie kleppen hebben graag wat speling.Zolang het rammelt gaat het op en neer.Als je ze niet meer hoort moet je je zorgen gaan maken. :+
 
ik denk beide. Zolang ik rammel ga ik ook op en neer. Net als het blok van zijn shovel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan