Ik zoek een Harley en de "Harley internet"-test was shit

ik kan zeggen dat ik er een bezit :P en shovel het laatste echte harleyblok? Dit hoor ik vaker maar snap nog steeds niet waarom.. Wil je me dit 's uitleggen?
 
ik kan zeggen dat ik er een bezit :P en shovel het laatste echte harleyblok? Dit hoor ik vaker maar snap nog steeds niet waarom.. Wil je me dit 's uitleggen?

Uitleggen niet.Maar toen ik in 90 mijn motor kocht vond ik een Evo al kut.Diewas toen een jaar of 7 op de markt en ik wist dat ik zo'n ding nooit zou willen hebben.Geen karakter of uitstraling.Vind ik 20 jaar later nog steeds.
 
Uitleggen niet.Maar toen ik in 90 mijn motor kocht vond ik een Evo al kut.Diewas toen een jaar of 7 op de markt en ik wist dat ik zo'n ding nooit zou willen hebben.Geen karakter of uitstraling.Vind ik 20 jaar later nog steeds.

Ik ben het met je eens dat de shovel êên van de mooist lopende (als ie het doet) harleys is , maar doe mij maar een evo , rijdt er al jaren met veel plezier op rond zonder te sleutelen

een shovel is mooi voor 50 km rondom je dorp , maar afstanden rijden gaat hem niet worden , of je moet er vele euros aan uitgeven.
 
Ik ben het met je eens dat de shovel êên van de mooist lopende (als ie het doet) harleys is , maar doe mij maar een evo , rijdt er al jaren met veel plezier op rond zonder te sleutelen

een shovel is mooi voor 50 km rondom je dorp , maar afstanden rijden gaat hem niet worden , of je moet er vele euros aan uitgeven.

2jaar geleden naar de SR in Denemarken gereden met de shovel :Z

En terug. :z
 
2jaar geleden naar de SR in Denemarken gereden met de shovel :Z

En terug. :z

zo,n ding met een cabine en laadschop voorop zeker :)

Nee zonder dollen , er zitten ook zeker goede shovels tussen , maar je bent het toch met me eens dat je er veel aandacht aan moet besteden om hem goed te houden.

en als je het over de scandinavische landen hebt , daar rijden ook nog zeer veel shovels rond , en die jongens rijden er ook europa mee door , het kan dus wel.
 
Tuurlijk is onderhoud belangrijk,het ligt er natuurlijk ook aan hoe je er mee rijdt.

De eerste evo`s lagen met 2 jaar ook bij de revisiebedrijven..
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk is onderhoud belangrijk,het ligt er natuurlijk ook aan hoe je er mee rijdt.

De eerste evo`s lagen met 2 jaar ook bij de revisiebedrijven..

klopt , heb een 89er gehad , was ook regelmatig wat mee aan de hand , bij mij de versnellingsbak.

heb nu al een paar jaar een 99er , en daar is echt nog nooit een sleutel aan geweest ( klop nu een paar keer op m,n tafel :) )
 
klopt , heb een 89er gehad , was ook regelmatig wat mee aan de hand , bij mij de versnellingsbak.

heb nu al een paar jaar een 99er , en daar is echt nog nooit een sleutel aan geweest ( klop nu een paar keer op m,n tafel :) )

hoe krijg je dat ding dan op contact? :+
 
kan idd! Mijn sleutels liggen thuis, en de motor staat bij die shop. Hij heeft 'm ook aan de praat gekregen zonder sleutels :)
 
Zou vandaag kijken naar een FXS uit '80 in onderdelen, met hardtail frame, met kenteken. Prijs was ook niet verkeerd. Maar net voor mij verkocht.

Ik bel op of ze hem nog hadden. Jah is net verkocht, we laden hem nu in zegt die. HOe groot is die kans !

Oftewel, de zoektocht gaat weer verder !
 
klopt , heb een 89er gehad , was ook regelmatig wat mee aan de hand , bij mij de versnellingsbak.

niet helemaal met je eens, ik heb zelf ook een '89er en rij er eigenlijk nooit afstanden onder de 25 km mee
laat hem altijd wel goed warm worden maar heb er dus echt nooit wat mee.(waar was die hardhouten tafel ook al weer??)
blok en bak zijn nog nooit open geweest en draaien als een zonnetje.
Primaire bak, alleen de kettingspanner vervangen door een automaat
 
Laatst bewerkt:
Geen zin om een nieuw topic te openen en eigenlijk is dit mijn topic, dus:

ik kan een pakketje onderdelen overkopen, maar er zit geen kenteken bij. Laten we even aannemen dat het volkomen legaal spul is en niets gestolen of dergelijke: hoeveel kost een kenteken ongeveer ? Moet ik denken aan iets onder de 100 euro, een paar 100 euro, of 1000 euro ?
 
denk je er wel ff aan dat je dan ook het balhoofd moet hebben en niet alleen de papieren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan