ketting/tandwielen vernieuwen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees230

Die hard MF'er
4 apr 2013
366
86
De Kwakel
Moet binnenkort weer ketting/tandwielen vernieuwen, wat ik altijd als set gedaan heb, maar nu zien de tandwielen (JAAAH, kettingtandwielen 8-)) er nog erg goed uit.
Ik wil eigenlijk eens alleen de ketting vernieuwen, want die verhalen van dat de nieuwe ketting veel sneller zou slijten bij nog goede tandwielen (bedoel ik dus tandwielen mee met erg weinig slijtsporen), geloof ik eigenlijk niet.
Zoals ik al zei; ik heb ze altijd als set vernieuwd, dus ik weet het niet....graag hoor ik van mensen die wel eerder alleen de ketting vernieuwd hebben, en dan die extra snelle slijtage ervaren hebben.........
Bij voorbaat hartelijk dank:}
 
En klaar:

IMG_5747.jpeg
 
Ik rekende vroeger een uur, incl alles. Vaak werd dat minder.

En dan ook een oem ketting voor 2x de prijs, terwijl het 'gewoon' sunstar tandwielen zijn en ketting van regulier merk.

Maar goed. Er zijn zat andere dingen die ik nuetbkan, en moet laten doen, en dus betalen :Y
 
Iemand beld op en neemt de telefoon op , die zit al koffie te drinken en heeft al op het werk gescheten, dan komt de klus en weer een poppetje uit het magazijn besteld die zooi, dan komt ie hem brengen met sleutels en dan wordt ie aangenomen met een praatje , dan de klus zelf en wordt met de werkbon weer naar het afleverpoppejte gebracht en dan de factuur van de facturatie dame op de mat. Beetje overdreven dit maar ik denk dat er meer tussen zit dan alleen de ketting vervangen met tandwielen.
 
Iemand beld op en neemt de telefoon op , die zit al koffie te drinken en heeft al op het werk gescheten, dan komt de klus en weer een poppetje uit het magazijn besteld die zooi, dan komt ie hem brengen met sleutels en dan wordt ie aangenomen met een praatje , dan de klus zelf en wordt met de werkbon weer naar het afleverpoppejte gebracht en dan de factuur van de facturatie dame op de mat. Beetje overdreven dit maar ik denk dat er meer tussen zit dan alleen de ketting vervangen met tandwielen.
Ach zo, het is een hele chaingang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan