koppeling werkt in eens niet meer??

BASH22

MF veteraan
14 aug 2006
1.173
31
Hi,

Ik was net aan het rijden en van het een op het ander kon in mijn koppeling niet meer inknijpen. In heb begin pakte hij hem nog op het laatste gedeelte maar nu helemaal niet meer.

Wat zou dat kunnen zijn?? Het gaat om een CBR900RR

GR Bas
 
zou kunnen maar versleten koppelingsplaten lijkt me niet of zou dat ook kunnen?

Dat gaat toch niet in van het een op het ander moment?
 
Hi,

Ik was net aan het rijden en van het een op het ander kon in mijn koppeling niet meer inknijpen. In heb begin pakte hij hem nog op het laatste gedeelte maar nu helemaal niet meer.

Wat zou dat kunnen zijn?? Het gaat om een CBR900RR

GR Bas


niet meer inknijpen..................hoe bedoel je dat?
je krijgt de handel niet meer naar het stuur geknepen of je kan de handel wel inknijpen maar er gebeurt niks.
 
Het wil ook niet zeggen dat de kabel doorbreekt in het zicht(lees: aan de kant van de hendel), kan ook onder weg ergens in de kabelgoot zijn.

Zoals ik het lees, lijkt het een kapotte kabel, ik hoop het ook voor je trouwens ;)
 
ken wezen dat er wat staal draadjes ofgebroken zijn in je kabel wat je niet ziet en daar door opgerekt is zodat je nu geen koppel meer heb heb ik ook wel eens gehad bij bij een of the road
mijn de viend van mijn nichtje heeft verleden week ook een blade gekocht en had haast hetzelfde beetje koppel wat afgesteld en hij koppelt weer als de beste probeer eens met een
bako op je hefboom te zetten en dan in de versnelling kijk eens wat hij dan doet
in ieder geval sucses
 
Terug
Bovenaan Onderaan