korte vraag xenon

schuttingdeur

Die hard MF'er
3 jun 2008
301
0
wolvega
de draden van mijn setje xeonon moeten die beide naar de accu dus rood aan de + en de zwarte massa aan de - of moet de zwarte aan het frame?
 
de draden van mijn setje xeonon moeten die beide naar de accu dus rood aan de + en de zwarte massa aan de - of moet de zwarte aan het frame?

het beste is een draad naar/aan de min pool.
als dat te omslachtig is dan kan je het ook aan het frame leggen. op zich niet fout, als het maar een betrouwbare massa is
je hebt dan iets meer kans op massa problemen maar dat is meestal iets van corrosie of iets dergelijks.
 
de draden van mijn setje xeonon moeten die beide naar de accu dus rood aan de + en de zwarte massa aan de - of moet de zwarte aan het frame?
Hoe wil jij je licht uitzetten ? Telkens een accupool losgooien ?

Sluit de beide draden gewoon aan op de draden die nu naar de halogeenlamp gaan. Kijk of meet welke de plus en welke de massa is. Je kunt nieuwe stekkertjes aan de snoertjes maken, dat is wel netjes maar zelf heb ik de originele lampstekker intact gelaten om voor nood nog een halogeenlamp te kunnen monteren.
 
Hoe wil jij je licht uitzetten ? Telkens een accupool losgooien ?

Sluit de beide draden gewoon aan op de draden die nu naar de halogeenlamp gaan. Kijk of meet welke de plus en welke de massa is. Je kunt nieuwe stekkertjes aan de snoertjes maken, dat is wel netjes maar zelf heb ik de originele lampstekker intact gelaten om voor nood nog een halogeenlamp te kunnen monteren.

H4-BiXenon maakt wel gebruik van een rechtstreeks + en min.
Voor de rest gaat de beschrijvinh hierboven op.
 
ik kan het licht mijn mij motor zoiezo niet uit zetten en ik heb h4 bi xenon dus maakt dan niet uit toch maar dan sluit ik hem wel direct aan de accu aan

waar kan ik van die verleng kabels halen ik heb een naked bike dus moet maar in het kontje de balast bedoel ik dan
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem net ff getest maar hoe kan ik het verschil zien tussen grootlicht en kleinlicht die zag ik niet en ik heb bi xenon staat op de doos dus want kan dit wezen

Bij grootlicht hoort je lamp een magneet de schakelen.
Hierdoor verandert de positie van de lamp, en daarmee het lichtbeeld.

Bi-Xenon lamp maakt meestal tevens een "klak" geluid tijdens het overschakelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan