Kraantje dicht draaien carburateur verwarming SS 600

F50driver

Die hard MF'er
9 jan 2011
267
1
Tijdens het vervangen vd riemen en het daarbij losmaken vd olieleiding die naar de carburateur loopt brak Helaas een boutje af en dat op zondag natuurlijk.

Als tijdelijke oplossing kan ik een andere boutje in het blok draaien en de desbetreffende kraan dicht laten.

Kan me niet voorstellen dat de smering Hierdoor beïnvloedt wordt maar dacht toch maar om advies vragen...
 
Het is mij totaal onduidelijk welk boutje er afgebroken is. Ik zou een foto bijvoegen als ik jou was.

Bout olieleiding? Olieleiding naar carburateur? Mengsmering?

Kraan om de olietoevoer af te sluiten?
 
Laatst bewerkt:
Het is mij totaal onduidelijk welk boutje er afgebroken is. Ik zou een foto bijvoegen als ik jou was.

Bout olieleiding? Olieleiding naar carburateur? Mengsmering?

Kraan om de olietoevoer af te sluiten?

is een carburateurverwarming op een 600 SuperSport van Ducati als ik goed begrijp.
dit is een optie, kan gewoon verwijderd en afgedopt worden.
de bout die afgebroken is is een holle bout zoals van de remleidingen.
deze sets zijn trouwens niet meer verkrijgbaar.
 
Deze bout..
full
 
Heb je op zondagmiddag wel een boutje M10x1 liggen?
Afdoppen zou ik niet mee zitten. Carburateurs bevriezen meestal onder de 8 graden buitentemperatuur en vochtig weer. Dan zie je niet veel Ducati's op straat.
 
Heb je op zondagmiddag wel een boutje M10x1 liggen?
Afdoppen zou ik niet mee zitten. Carburateurs bevriezen meestal onder de 8 graden buitentemperatuur en vochtig weer. Dan zie je niet veel Ducati's op straat.

Ik in ieder geval wel, waarschijnlijk ook nog wel een banjo in de juiste maat. Maar daar ben je een hoarder voor haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan