Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuke fiets,maar ben anderhalve meter te groot , en hij zuipt als een lier, bij 130 km ging het pompje alweer branden, wel een heerlijke bochten bike,maar geef mij maar de SM-RHé Gali, hoe rijdt de super duke? Ik ben gisteren nog naar DIPI gereden maar je was net weg en heb je niet meer kunnen inhalen.
Hier is nog meer foto's van Zandvoort te vinden.
@TopcatsGEX:Deze heb ik gekocht en dan draadeind van RVS gemaakt, met afstandplaat tussenin. Dat heeft mijn vader bewust gedaan omdat de materiaal van RAM is van spuitaluminium gemaakt is. Dus niet sterk genoeg om stuur goed te klemmen.
Resultaat ben ik erg tevreden [afbeelding]
Ook heb ik artikel.nr RAM-B-202-A bij gps.nl gekocht, het is voor de montage van camcorder. Ja, ik hoop dat het op tijd binnen komt. Dan kan ik mijn cam ook meenemen naar Dolomieten. Leuke stuurweggetjes filmen
Hmm, dan is er nog 1 optie vanuit Belgie, ff scrollen naar beneden. Dan heb je ook de keuzen.Vette poep! Vindt het een veel mooiere oplossing dan de oplossing van Garmin zelf. Alleen heb ik thuis geen draaibank of iets dergelijks staan en werk ik ook niet ergens waar ze zoiets hebben dus zal ik het bij de standaard mount moeten houden. Wel bedankt voor je moeite van uitzoeken en fotograferen en zo...toppie!!Is het wat om een aparte topic te openen om data af te spreken met mede ktm sm gebruikers om te gaan rijden?
Gisteren was een leuke dag geweest, ik heb mijn SM-R op Zandvoort beter leren kennen.
Mijn eigen grens is weer stukje opgeschoven, die van SM nog lang niet
Ik bedoel dat SM-R nog harder kan dan ik aandurft. En de randjes wegslijten ging erg makkelijk met MPP. En de grens is nog ver weg, omdat SM ten alle tijden heel stabiel bleef en nooit van mijn gekozen rijlijn afweek. Niks onrust of glijden en wat dan ook.Leg eens uit Erwin?
Volgens de foto's heb je de banden tot op het randje gebruikt.
Welke grens heeft de SM-R dan nog over en heb jij bereikt?
Geven de PP je meer vertrouwen als de orginele Sync?
Greatz Dick
Hmm, dan is er nog 1 optie vanuit Belgie, ff scrollen naar beneden. Dan heb je ook de keuzen.
Kant en klaar met draadeind van M8
Misschien een mooie discussie waard om een apart topic te starten speciaal voor de SM?Ik bedoel dat SM-R nog harder kan dan ik aandurft. En de randjes wegslijten ging erg makkelijk met MPP. En de grens is nog ver weg, omdat SM ten alle tijden heel stabiel bleef en nooit van mijn gekozen rijlijn afweek. Niks onrust of glijden en wat dan ook.
Omdat de vorm van MPP puntiger is, bereik je de schaamrand sneller dan van sync. De loopvlakcontact aan de zijden van MPP zijn groter dan Pirelli's.
Ik ben nog nooit met Pirelli's de circuit op geweest. Dus ik kan niet vertellen of Pirelli minder vertrouwen gaf. Op de openbare weg was ik tevreden met Sync, heb nooit de gekke dingen van Pirelli's kunnen betrappen.
Misschien een mooie discussie waard om een apart topic te starten speciaal voor de SM?
Ik vond de pirelli's die er origineel op lagen niet fijn, teveel sm (glijden) zowel voor als achter. Hard remmen gaf gillend voorwiel en weinig vertrouwen. Nu heb ik er Continental raceattack omliggen en deze gaven me mijn zefvertrouwen terug. Meerdere malen op zolder mee gereden en gaven veel grip. Wel had ik het idee dat ze na een aantal ronden TE heet werden, was de motor 2x bijna kwijt (1x met zo'n 45 graden uit de flank, bocht uit op het gas). Misschien dat het niet de temperatuur was maar de vering, kon in ieder geval die bocht niet meer vol op het gas. De banden ga ik al bijna voluit mee na een driekwart rondje. Ik rijd nooit in de regen, of het moet me overkomen. liefst heb ik dus banden die plakken en de temperatuur goed aan kunnen...iemand?
Hi all,
Wellicht helpt dit bij je keus. Het is wat gedateerd, 2006, maar nog redelijk up to date.
http://www.motorfreaks.nl/2006/de-motorfreaks-bandentest.html
Grt.
Andre
Banden zijn belangrijk maar vergeet de vering niet. Ik merk dat veel mensen rijden met de standaard fabrieks instellingen.
Een goede perssonlijke afstelling van de vering geeft veel meer vetrouwen tijdens het rijden.
De MPP is een hele goede all-round band die snel warm is, de SC is een echte circuitband die uitermate geschikt is voor lekker raggen op een droog wegdek, bij een natwegdek is het niet zo goed als de MPP's.Ja, Supercorsa Pro SC2, is echt goed. Geen ervaring mee, maar mijn vriend rijdt ermee op het circuit met zijn race R6 van 2006. Het smeert niet zo snel.
En probeer de dempinginstelling van de tabelletje op de luchtfilterhuis ook eens uit. Ik had van basis naar sport ingesteld voor Zandvoort. Het is te merken ook. Heel stabiel.
, tot over 2 a 3 weken. SM op de aanhanger, 205 bepakt en bezakt. Zumo voorgeprogrammeerd naar Dolomieten.
Hou alles heel he? Ik ook
Ik zal af en toe posten vanuit bieb van de vakantieadres. Ik weet niet of ik daar de foto's kan uploaden. Maar ik zie het wel.
Ben ook helemaal niet jaloers ofzo
Have fun Erwin, en geef hem maar goed van jetje
en hoe zit het met het slijten van de voetsteunen?Ik bedoel dat SM-R nog harder kan dan ik aandurft. En de randjes wegslijten ging erg makkelijk met MPP.