Mark TT het ijskonijn: the whole story

Echt jammer dat het niet gelukt is ;(

Komt er nog een poging Mark :?

Balen dat je door het ijs zakte :(

Gelukkig heb je zelf niks en de motor ook niet.
Een kawa krijg je niet zo snel kapot *D

Ik ben benieuwd naar de foto's en filmpjes.

Edit : Wel grappig als je zo'n racer in het ijs ziet staan

Veel schade :?
 
Jammer dat ie half in het ijs zakte ;( ... ook niet echt slim om nu het ijs op te gaan met 0 graden.. zei van de week nog dat het aan het dooien was omdat mn ruitenvloeistof van mn autootje zelfs weer vloeibaar was...
Hier vriest het anders nog steeds hoor, vanochtend was het nog -3.5 graden toen we erheen reden.

Ik snap alleen niet dat het ijs daar zo dun was. :? Even verderop bij de zeedijk was het vele malen dikker en steviger.
 
Nou zeg, ik wou gewoon een volledig verhaal typen...word ik een beetje afgezeken ??? ;( Kijk nou eerst eens wat een lap tekst ik moest typen voor je begint te janken! :r

Ik zeik je helemaal niet af, maar je had ook je hele verhaal kunnen tikken, daarna snel online kunnen kijken of er al een topic over was en het daar bij kunnen plaatsen of natuurlijk als eerste de topic te openen.

Met direct de topic te openen en daarna pas het verhaal, lijkt het in mijn ogen een beetje op 'first poster'. Alsof er een wedstrijdje is met wie het eerste het smeuïge mag vertellen. Niet zo snel happen joh ;) No hard feelings !
 
wat een verhaal zeg, fantastisch. baal wel dat ik het niet heb kunnen zien.
wel vreemd dat ie door het ijs zakte. zag gister die tourtocht voor schaatster op het ijselmeer, en daar reed gewoon een eend (je weet wel, zo'n lelijke) over het ijs, dus dan zou je denken dat een motor dan geen probleem is.
en volgende keer toch maar voor een kawa gaan. die kunnen tenminste nog onder water en dan doen ze et nog. de mijne doet et niet eens als je er normaal op wilt rijden.
mooi reclame filmpje voor de betrouwbaarheid van een kawa hehe

mark :} :} :}
volgende keer ben ik er zeker bij
 
Hier vriest het anders nog steeds hoor, vanochtend was het nog -3.5 graden toen we erheen reden.

Ik snap alleen niet dat het ijs daar zo dun was. :? Even verderop bij de zeedijk was het vele malen dikker en steviger.

Ok, in het noorden zou het nog kunnen vriezen, hier in elk geval niet (naja, 0 graden). Gaan er daar ook schepen doorheen? Anders idd stroming.
Weet dat hier in het midden van het land nog wel eens ijsbrekers de boel verpesten :(

Na de foto's te zien is het echt mazzel dat de ZXR niet naar de bodem vertrok.. geluk bij een ongeluk !
 
Kerstkaarten van laten drukken Mark!!!

Wat een mazzel zeg. Blij dat jij iig niks heb en de fiets verder ook niet.

Spektakel. Volgende keer probeer ik erbij te zijn.
Winter is nog niet voorbij.

Edit:
N!co had kaart-idee ook al ;)
 
Gewoon als ze de Elfstedentocht zouden gaan doen begin volgend jaar, mocht het nog hard gaan vriezen, dan voorop rijden ! :}
 
Cool, had het wel willen zien :} (het ijsrijden dan, niet het er doorheenzakken :( )

Maarreh....was het niet verstandiger geweest om een nieuwe vorstperiode af te wachten??? Maar, is ook nog iets positiefs te melden: Het is nog maar half december, en de koudste maanden (meestal) moeten nog komen. :P
 
Laatst bewerkt:
jammer dat het ijs te dun was en het niet wat langer geduurd heeft,...naja...wachten op dikker ijs dus...of dikker ijs opgaan zoeken...!

gelukkig heb je zelf niet veel schade als ik het zo lees...
en gelukkig was het niet zo diep daar...hij zal je maar helemaal onder het ijs schieten...!! brr..

verder :} en sucses bij de volgende poging...!
 
Wie doet zoiets in het zuiden van het land?
Kan ik er ook eens bij zijn.

Die onderste foto is :}
 
U vraagt wij draaien ;)

full
 
Echt hulde voor Mark :} :} :}
Helaas dat de poging is mislukt. Gelukkig heb je zelf niets en de motor loopt ook nog :) . Zeer veel succes met de volgende poging die er ongetwijfeld vast zal komen :} :} :} .
 
Terug
Bovenaan Onderaan