MF Gooi en Vechtstreek deel 119 - Zu Eifel y0!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is er mis met Franse auto's? Ik rij al jaren Peugeot zonder noemenswaardige problemen...... tja, als je 2 ton op de teller hebt staan kun je onderhoud verwachten maar dat heb je ook met een Volvo of BMW (al ben je bij die laatste 2 dan veel meer euris kwijt)

@all: fijne zondag! Zo maar es ff naar de kermis in 't dorp.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met Franse auto's? Ik rij al jaren Peugeot zonder noemenswaardige problemen...... tja, als je 2 ton op de teller hebt staan kun je onderhoud verwachten maar dat heb je ook met een Volvo of BMW (al ben je bij die laatste 2 dan veel meer euris kwijt)

@all: fijne zondag! Zo maar es ff naar de kermis in 't dorp.
Nieuwe Citroen DS3 vind ik vet :Y
 
Iemand van hier al in die nieuwe zweefmolen van 60 meter hoog geweest?
Ga ik voor geen goud in, wordt al misselijk op een schommel.... :X
 
Wat is er mis met Franse auto's? Ik rij al jaren Peugeot zonder noemenswaardige problemen...... tja, als je 2 ton op de teller hebt staan kun je onderhoud verwachten maar dat heb je ook met een Volvo of BMW (al ben je bij die laatste 2 dan veel meer euris kwijt)

@all: fijne zondag! Zo maar es ff naar de kermis in 't dorp.

Had je maar Honda moeten rijden, dan was de kilometerstand helemaal geen probleem geweest. })


Roest aan de andere kant... :')
 
Past jouw zelfgemaakte route voor 1 dag ook in 1 route? Want vorig jaar in de eifel was er ook iemand met een TomTom en die moest om de zoveel waypoints het volgende deel van de route inladen. TomTom kan maar een aantal waypoints onthouden en Garmin 'n heleboel :Y
Ik heb routes van zo'n 2x100km per dag gemaakt.
Lukte al met zo'n 7 a 12 waypoints.
Maar heb de "uitbreiden" optie gebruikt, en die maakt er dan automatisch 48 waypoints van.
(even gecheckt: tomtom pakt alle routes perfect in 1x
 
Had je maar Honda moeten rijden, dan was de kilometerstand helemaal geen probleem geweest. })


Roest aan de andere kant... :')
263.000km op de klok van mijn 2.0HDi Citroën Berlingo.
Loopt als een tiet.
Net de koppeling laten vervangen en bij 2ton de uitlaat.
Verder alleen regulier onderhoud op slijtageonderdelen.
Beste aankoop ooit!
 
Wat is er mis met Franse auto's? Ik rij al jaren Peugeot zonder noemenswaardige problemen...... tja, als je 2 ton op de teller hebt staan kun je onderhoud verwachten maar dat heb je ook met een Volvo of BMW (al ben je bij die laatste 2 dan veel meer euris kwijt)

@all: fijne zondag! Zo maar es ff naar de kermis in 't dorp.

Ik heb net de renault weggedaan, 4 jaar probleemloos maar in het begin en op het einde wel problemen. Maar alles tegenwoordig is niet best meer, teveel elektronica en dus ook veel storingen ;)
 
Hahaha, bovenaan staan er inderdaad een aantal anderen, maar heb helaas geen geldboom in de tuin -O-

Niet dat ik op korte termijn een auto kan kopen hoor :')
Ik ook niet hoor, het is dat ik voor de politie m'n autorijbewijs móet halen.. Maar ik mag al blij zijn als ik volgend jaar 'n Golf 1 heb of een auto uit 1950 :')
 
Niet slecht. :Y

Ach, ben voorlopig nog wel tevreden met de Civic.

Enige nadeel is dat het ding bij 130/140 een opstijgend vliegtuig imiteert, en dat geluid is gewoon vermoeiend. Met name op vrijdagmiddag als ik naar huis rij moet ik vaak echt even stoppen.

Oh, en het ding is te klein. Iets. 5 deuren en een bruikbare kofferruimte zouden wel prettig zijn af en toe.

En het kreng roest weg waar ik bij sta. Maar daar ga ik niets meer tegen doen. Haal ik de APK nog dan hobbel ik nog even door het de Civic naar de eeuwige rijstvelden gaat, haal ik de APK niet meer dan linea recta door naar de sloop.

Als ik er zo over na denk wordt het sowieso wel tijd voor iets anders.... :+
 
Lease? Ik irriteer me de laatste tijd mateloos aan al die autoreclames met: Nu met maar 14 of 20% bijtelling!

Alsof iedereen maar in lease-auto's rijd.... :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan