MF Gooi en Vechtstreek deel 119 - Zu Eifel y0!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, 1e route in basecamp is gemaakt. Weet iemand of de Garmin bij elke keer 'klikken' hij deze ook als waypoint ziet? Dat als ik op een kaarsrechte weg rijd van 10 KM, en ik heb bij het aanmaken van de route om de 2.5KM geklikt, dat er staat na 2.5KM rechtdoor (4x dus)?


Hij heeft soms de neiging om gekke wegen te nemen als ik op een rechte weg gewoon aan het einde klik, vandaar.


:')
 
Is een Alfa Romeo niet goed dan? Zelfs met lease zou ik liever een auto zonder problemen willen.

Dan had je geen renault moeten nemen :+
Alfa had dure reperaties altijd :P Weet niet of dat aan mijn rijstijl lag want reed toen wel anders dan in mijn eigen auto nu :P
Maar ik overweeg nu zelfs om weer een renault te kopen, veel auto voor je geld ;)
maar een Opel Signum is ook een optie :Y
 
:P

Same here :Y

Wanneer krijg je 'm ongeveer?


14% Prepress :+

Begin Juni. Heb de Estate genomen zodat ik ook mijn mountainbike erin kan proppen als ik zin heb. :P En hij kan makkelijk een motor op een aanhanger trekken als ik ergens ver weg wil met noppen. Prettig.

Zat eerst te kijken naar een Polo/Corsa/Mito, maar als je dan voor iets meer een Megane kan rijden die wel aan je wensen voldoet...

Wanneer krijgen jullie hem?
 
Dan had je geen renault moeten nemen :+
Alfa had dure reperaties altijd :P Weet niet of dat aan mijn rijstijl lag want reed toen wel anders dan in mijn eigen auto nu :P
Maar ik overweeg nu zelfs om weer een renault te kopen, veel auto voor je geld ;)
maar een Opel Signum is ook een optie :Y

We zullen het zien. De reparaties hoef ik tenminste zelf niet te betalen. Maar elke keer naar de garage brengen.....

Opel is een bizar goed merk. Nooit problemen mee gehad (behalve een turbo probleempje met de Vectra). De Insignia is (zoals de reclame zegt) een van de beste auto's die ze gebouwd hebben. Qua rijcomfort durf ik te zeggen dat het bijna gelijkwaardig is aan Audi en BMW/Mercedes.
 
Laatst bewerkt:
Begin Juni. Heb de Estate genomen zodat ik ook mijn mountainbike erin kan proppen als ik zin heb. :P En hij kan makkelijk een motor op een aanhanger trekken als ik ergens ver weg wil met noppen. Prettig.

Zat eerst te kijken naar een Polo/Corsa/Mito, maar als je dan voor iets meer een Megane kan rijden die wel aan je wensen voldoet...

Wanneer krijgen jullie hem?

Rond dezelfde tijd als jij ;)
 
Laatst bewerkt:
Een zwarte.

Voor de bijtelling die je kwijt bent lach je je toch rot...
Het maandelijkse bedrag dat je kwijt bent en je kunt de hele wereld over rijden :Y
Daar kan geen enkele privé auto tegenop :P
 
Laatst bewerkt:
Er staat een hele mooie Megane Grand Tour op MP waarbij ik mezelf er steeds vaker op betrap dat ik even kijk of ie d'r nog staat.

Niets mis met Franse auto's. :Y
 
Een zwarte.

Voor de bijtelling die je kwijt bent lach je je toch rot...
Het maandelijkse bedrag dat je kwijt bent en je kunt de hele wereld over rijden :Y
Daar kan geen enkele privé auto tegenop :P

Nee precies. Als ik zie wat mijn collega's kwijt zijn per maand is dit echt een schijntje.

Sterker nog, als je nu een Megane besteld ben je bijna het dubbele kwijt aan maandlasten (nu op 20%).
 
Voor morgen nog liefhebbers?
Kato nog?
Vanavond ff knoop doorhakken dan.
Het weer lijkt wel okay te zijn.

Nadeel morgen is dat de Duitsers geen vrije dag hebben natuurlijk, dus kans op file? :/
 
@GN, da's altijd raar wakker worden ja...wel leuk :Y
Fijn dat je over bent, succes met het uitpakken ;)

@Xtra, ik zou 't niet doen :+

Hoop trouwens dat ze de verwachting voor komend weekend nog bijstellen. Ziet er nu niet zo heel geweldig uit -O-
 
Eifel is te ver voor een dagje heen en weer voor mij... Maar een ritje lijkt me wel wat morgen... word mooi weer.
 
Voor morgen nog liefhebbers?
Kato nog?
Vanavond ff knoop doorhakken dan.
Het weer lijkt wel okay te zijn.

Nadeel morgen is dat de Duitsers geen vrije dag hebben natuurlijk, dus kans op file? :/


Had graag gewild, maar ik heb andere verplichtingen. :/
 
Er staat een hele mooie Megane Grand Tour op MP waarbij ik mezelf er steeds vaker op betrap dat ik even kijk of ie d'r nog staat.

Niets mis met Franse auto's. :Y

Toch niet die 2.0Turbo he? Daar zit ik ook naar te loeren telkens O-)
 
Eifel is te ver voor een dagje heen en weer voor mij... Maar een ritje lijkt me wel wat morgen... word mooi weer.
8 uur vanaf de A12 weg en 22 uur weer thuis(gokje) Wil wel relaxed aan doen en koffie en eten stops maken.

Druk verkeer in Duitsland twijfel ik nog ff over :/

Kato, roep 's wat jochie ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan