MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Gaan we hier woensdag weer mee puffen ;)
_O-

Ik had nog niet eens mee gelezen en hoorde al dat Ela en Michel niet online waren, dus we hadden al een vermoeden.
Zo spannend allemaal.

Kan niet wachten op dit soort pracht momenten
kids_how_about_no.jpg
 
Ook gefeliciteerd dan alvast! *O*

Alleen, het inleiden, dat is dan het opwekken van de bevalling, of wat? Orea was toch later uitgerekend? :)

Dan moeten Girl en Kato ook nog een beetje opschieten. Moet makkelijk alle drie in één week kunnen. :+

Ja klopt, eigenlijk uitgerekend voor 10 Augustus.
Maar we wilde de kleine graag op tijd voor haar verjaardag :+
 
kon het niet laten soms effe mobiel de geboorte berichten te volgen.
m en m : van harte gefeliciteerd met jullie zoon! !
ook namens Maike.
 
Jàààh Tygo, daar ben je!! Als je zo nou een beetje aan het licht gewend bent moet je voor de aardigheid ff boven je kijken. Dàt zijn nou je ouders en van harte, je treft het bijzonder!! Mies, Maan en Louise gefeliciteerd!!! :j vd coonies *O* *O* *O* *O*
 
Voor de belangstellenden die zin hebben in n ritje om de geboorte van Tygo te vieren, om half 8 bij Arie Molenaars, vertrek voor n rondje dijk! :]

PM me mocht je mn nummer willen en handig vinden, ik ga rond 7 uur weg, daarna check ik niet meer ;)
 
16:12 na 15 min persen is onze zoon geboren. We noemen hem Tygo en moeders en zoon maken het allebei prima! *O*
Gefeliciteerd *O*

Mijn demper ligt nu bij vanheerdt. Heb gezien dat mijn demper ooit eens een rechte pijp was. Leuke lasnaadjes. Maar alle scheuren en gaten die er niet horen worden morgen dicht gelast en dan is mijn demper weer origineel geluidsarm *D
 
Tygo: welkom op deze aardbol.

Manuela, Michel en Louise: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
 
16:12 na 15 min persen is onze zoon geboren. We noemen hem Tygo en moeders en zoon maken het allebei prima! *O*
*O* *O* *O* GEFELICITEERD! *O* *O* *O*


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
HOERA, GEFELICITEERD!!!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

HET WORDT DE WEEK VAN DE BEVALINGEN !!!! :Y
IK WORD WOENSDAG PAPPA!!!!!
OREA wordt woensdag ingeleid in de voege ochtend.
Met een beetje mazzel is onze dochter er dan in de avond.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

*O* *O* *O* SPANNEND! *O* *O* *O*

Zit te lezen over ogen laten laseren etc... de risico's etc...
Weet niet of ik het uberhaubt wil.... vooral als je de negatieve verhalen leest... nu valt het voor mij nog wel mee qua slecht zicht. Maar hoe zit het na de behandeling.. wat als het fout gaat.... de toekomst?

Blijft apart... ook mensen die het hebben over 'leuke aanbiedingen', 'korting hierop' en 'even naar het buitenland omdat het daar zo goedkoop is'.

:/

Als ik het ooit overweeg dan kies ik voor lekker duur... en het proffesioneelste wat er is. Hoe kan je nou voor je ogen een aanbieding kiezen... brrr...
Heb het begin van dit jaar ook uitgezocht en kwam na vergelijken en ervaringen van collega's ook bij clinicvision terecht. Ik zou ook kiezen voor de duurdere techniek, kwam wel neer op € 2500 per oog, dus die fazer komt er nooit -O-

Volgens mij zag ik Bart (2t)ook geageren. Dan zou het 5 om 5 kunnen worden......

Weet niet of ze kleinere groepen laten komen. Wordt niet over gesproken op de site.

Edit: dat zeg ik :P
Bartje zit in de Provence, op een steenworp afstand van waar ik zat. Als er een tijdslimiet aan zit, moet ie ff ge-sms-t worden. :Y
 
Gill! :W

Nog rustig aan het front. Enerzijds wachten op Koeman voor een schadebedrag, wachten op de verzekering, en verder weinig dat ik echt kan doen. Ja, schadeformuliertje invullen en even bellen met de fietster zodat ik een volledig adres van haar kan opgeven. Niet echt een dagvullende taak.

Anderzijds wachten tot de eigenaar van de fiets waar ik wil gaan kijken terug is, zodat ik..nou ja, kan gaan kijken.

Beetje stil dus. :)
Eey, heb ik wat gemist? :? Watskebeurt?
 
Morph en Orea: Spannend !!

Will: Dat crossen niets voor jou? na het avontuur op de Soes moet dit een eitje zijn :P

Jolly: Welcome back..... in welk hotel zat je? linkie?
 
Morph en Orea: Spannend !!

Will: Dat crossen niets voor jou? na het avontuur op de Soes moet dit een eitje zijn :P

Jolly: Welcome back..... in welk hotel zat je? linkie?
Zeker wel, maar na een vakantie is de portemonee altijd errug leeg! ;) Past dus ff niet nu. -O- Maybe next time?
 
Eey, heb ik wat gemist? :? Watskebeurt?

Is uitgebreid besproken in het vorige topic, maar ik doe even vlug een copy-paste uit het Newbie topic. :)

Maar belangrijker, hoe was de Provence Plex? :) :W

Goed, thuis dus. Hoerenzooi.

Lekker gereden al met al. Al vrij vroeg, eerste 20,30 km Remond uit de spiegels. Omgedraaid en teruggereden en hem daar met de motor in een hekje gevonden. Stond gelukkig overeind en er waren al mensen bij. Motor uit het hek getrokken, en we hebben onze weg nog kunnen vervolgen ook. Respect voor Remond dat ie nog gewoon heeft doorgereden. Nog even gewacht op de boer die inmiddels ook al was ingelicht over z'n hekje.

Daarna toch erg lekker kunnen rijden nog wel. Uiteindelijk bij de tweede stop aangehaakt bij de snelle groep, vanwaar we met z'n allen even een terrasje zouden pakken of iets dergelijks waarna er een aantal op huis aan zouden gaan. Erg lekker gereden op de dijk, SoaD bedankt voor het voorrijden. :Y

Terrasje dus niet gehaald. Spoorstraat in Lent onderuit geschoven.

Google Maps

Kuthoer met d'r fiets liep mijn weghelft op, achter Ivo en voor mij. De homofiele vriend van haar stond met zijn fiets op de andere weghelft. Dus eigenlijk kon ik geen kant meer op.

Ik heb geremd, en de snelheid er nog aardig uitgekregen, maar op de drempel die ze daar zo fijn in de bocht hebben gelegd begon eerst achter en daarna voor te blokkeren. Stuur sloeg een paar keer heen en weer waardoor ik ongewild tegelijkertijd het gas nog opendraaide. Daar kom je dan aan stuiteren, voorwiel geblokkeerd, achter geblokkeerd, gas open, en geen kant op kunnen. :/ Geen kant op kunnen was op dat moment niet m'n grootste zorg, voorwiel schoof links onder me uit en ik glijd rechts naar de buitenkant van de bocht van de fiets af. Op m'n rechterheup terecht gekomen en op m'n rug uitgegleden. En blijkbaar opgevangen met m'n linkerhand, want die pols begint nu toch een beetje pijnlijk te worden. :')

Kuthoer heeft geloof ik nog mazzel gehad ook. Motor is op straat tot stilstand gekomen, ik ben bij het zijstraatje geëindigd. (stoeprandje gemist denk ik, gelukkig)

Heb even niet opgelet waar ze precies stond maar door lekker door te huppelen heeft de motor haar gemist en ik ook.

Schadebedrijf zat op de hoek en die heeft alles keurig geregeld, dank daarvoor. Motor staat er nu en wordt morgen of overmorgen naar m'n dealer gebracht. Maar het zal niet best zijn. Kuipframe krom, kappen zien er niet meer uit, topkuip is met zo'n kracht de tank in geslagen dat er een diepe vouw in de tank zit, en best of all, m'n carter is stukgeslagen.

Nu opties bekijken. Eigenlijk wil ik zoveel mogelijk verhalen op die fietsers. Ja, ik blokkeerde, ik ging onderuit, en nee, ik heb niemand verder geraakt. Het is gewoon een onzijdig ongeval en dat betekent dat ik opdraai voor alle schade. Dus morgen maar even de verzekering bellen en eens zien wat er nog te doen valt.

IMAG0091.jpg


Goed, even kort samengevat; Schuivertje gedaan, zelf niets maar de motor staat er even niet al te fris bij. Nu begon ik al steeds vaker te denken over inruilen en verkopen, en de schade is ondertussen best riant, dus de Hornet gaat de deur uit, ook op verzoek van familie. That's it eigenlijk. Weinig indrukwekkends. Het meest vervelende is dat ik nu wel vrij heb en eindelijk geld voor benzine, en geen motor. Maar goed, de 18 jaar daarvoor heb ik het ook gered zonder motor, dus daar kom ik ook wel weer overheen. :+
 
michel en diddle van harte gefeliciteerd met jullie zoon. echt een vette naam! wanneer is er beschuit met muisjes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan