MF Gooi en Vechtstreek deel * 80 * The Next Generation!

Status
Niet open voor verdere reacties.
foto van Tygo!

full
 
Laatst bewerkt:
Is uitgebreid besproken in het vorige topic, maar ik doe even vlug een copy-paste uit het Newbie topic. :)

Maar belangrijker, hoe was de Provence Plex? :) :W[afbeelding]

Goed, even kort samengevat; Schuivertje gedaan, zelf niets maar de motor staat er even niet al te fris bij. Nu begon ik al steeds vaker te denken over inruilen en verkopen, en de schade is ondertussen best riant, dus de Hornet gaat de deur uit, ook op verzoek van familie. That's it eigenlijk. Weinig indrukwekkends. Het meest vervelende is dat ik nu wel vrij heb en eindelijk geld voor benzine, en geen motor. Maar goed, de 18 jaar daarvoor heb ik het ook gered zonder motor, dus daar kom ik ook wel weer overheen. :+
Sterkte met het herstel en de afhandeling. Ik hoop dat de verzekering je schadeloos gaat stellen.

Provence was een beetje thuiskomen! Na 10 keer op dezelfde plek toch nog nieuwe dingen in de buurt ontdekt en verder is het gewoon een heel relaxte plek, waar je eigenlijk een motor bij je moet hebben, aangezien de omgeving erg op de Eifel lijkt. Viel dit jaar op dat er veel motorrijders deze regio ontdekt hebben, tis alleen een beetje te warm; 3 weken met elke dag 32 - 36 graden overdag en 20 - 25 graden 's nachts vind ik veel te warm. Veel drinken is dan noodzaak! :+

Deze foto van de ene zoon die mee was, illustreert dat wel:

full


Gewoon 5 liter vaatjes Desperado bij de buurtsuper!
 
Laatst bewerkt:
manuela en michel van harte gefeliciteerd met jullie zoon :} !!!

Mart en kirs; erg spannend :Y Alvast succes
 
Zeau, ik ben ook weer terug en warm en droog uit de Eifel..

Op de heenweg wel wat regen gepakt (lees: tot op je ondergoed doorweekt)
en dus ook op de terugweg B|

Zaterdag en zondag heerlijk doorgekomen, en in de afgelopen vier dagen meer dan 1300 km gereden *D

Best wel de grenzen van de Bandit gevonden, al moest ik me op sommige momenten een ietsiepietsie inhouden wegens mijn voorrijder.
was ook niet verkeerd hoor, af en toe

Maar wel voor de eerste keer stepje aan de grond gereden :)

Verder een prima hotel met een zwembad en een sauna voor goedkoop *D

Ik had overigens niet mijn demper gewisseld, en heb ook totale weekend geen polizei gesehen..*O* Spannend!!

@Roy!! Jij hier ;)

@CF: wellicht rit eindigen met appeltaart?

@Nocer: mijn collega heeft zijn ogen laten laseren in NL vorig jaar en is helemaal tevreden.
Klinkt goed zeg, mooi dat het zo leuk was daar.

Ben er 1 keer geweest met een hele groep van hier, Hele leuke herrineringen aan. :Y
 
Deze foto van de ene zoon die mee was, illustreert dat wel:

[afbeelding]
Volgende keer liever dochter of schoondochter :(















! JJ: welkom terug ook :Y







*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
HOERA, GEFELICITEERD!!!!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

HET WORDT DE WEEK VAN DE BEVALINGEN !!!! :Y
IK WORD WOENSDAG PAPPA!!!!!
OREA wordt woensdag ingeleid in de voege ochtend.
Met een beetje mazzel is onze dochter er dan in de avond.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* Girl ook deze week nog ff, dan is "the next generation" compleet *D
 
Moeten idd nog wel even weten wie LB is natuurlijk... komt geen motor in voor vertelde jezelf dus hoe moeten we het dan te weten komen...
 
Moeten idd nog wel even weten wie LB is natuurlijk... komt geen motor in voor vertelde jezelf dus hoe moeten we het dan te weten komen...
Remco heet ie :')



Beeeeeetje lullig dat ik het dit weekend niet kan zien, maar neemt iemand het ff op?
Wil het dus echt niet missen he _O-
 
Remco heet ie :')



Beeeeeetje lullig dat ik het dit weekend niet kan zien, maar neemt iemand het ff op?
Wil het dus echt niet missen he _O-

Zal toch ook wel op programma gemist komen dan ?

Ene lankho... euhmmm LB deed mee aan een programma wat opgenomen is in de zomer van 2009... programma dat 3 vrouwen alles al hebben behalve een man.. kan even niet op de naam komen.. maar voila dat word dan zondag uitgezonden en dan elke week zeg maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan