MF "Kop van Noord-Holland" Deel 61! Remmen is angst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd weer spannend of ik nog in de OP sta...
Morgen... motorrijden, kermis Schagen, Classicraces Schagen, Wieringerwerf op Wielen. Eigenlijk best wel te combineren alleen Wieringerwerf zou leuk zijn met de oude BMW, die staat nu toevallig voor de deur. Rest zou leuker zijn op de motor....
 
Ach, als je niet meer in de OP staat boeit het je waarschijnlijk ook nieteens :+

Daarnaast vliegen nieuwe mensen er sneller uit dan oude.
 
Ach, ik vindt dat ik mezelf een upgrade mag geven. Mee lezen doe ik maar mee ouwe nelen doe ik ook zo regelmatig. Mijn motor met naam Jordi + woonplaats Hoorn mag in OP gezet worden
 
Ach, ik vindt dat ik mezelf een upgrade mag geven. Mee lezen doe ik maar mee ouwe nelen doe ik ook zo regelmatig. Mijn motor met naam Jordi + woonplaats Hoorn mag in OP gezet worden


dat vind jij, tis nog maar afwachten wat de Obersturmbannfuhrer ervan vind })
 
Laatst bewerkt:
Nou, meeste stemmen gelden haha :p

Wie stemt dat het mag ^^
En wie zegt: Jordi kennen we niet blijf maar mee lezen xD
 
Vandaag 1000 bochten op de Veluwe route gereden. Wel lekker gereden, 320 kilometers erbij gezet in totaal. :]
[afbeelding]Ik zou het niet doen :N Vorig weekend nog getest. Overal ligt grind en prut. Voorlopig is het geen leuke dijk om op te rijden.

Edit:

Hier en daar wat plaatsnamen gewijzigd.
Mark, wanneer kan ik bij jou iets wijzigen? :P

He daar heb ik laatst ook gereden, iets andere route: uit en thuis ruim 450km. Wel mooi daar. :Y


Kijken wat ik morgen ga doen. Ik denk :]
 
Ach, ik vindt dat ik mezelf een upgrade mag geven. Mee lezen doe ik maar mee ouwe nelen doe ik ook zo regelmatig. Mijn motor met naam Jordi + woonplaats Hoorn mag in OP gezet worden
Ik ben geneigd je gelijk te geven. Dus dat zal ik morgen maar even doen!
 
Zo! Lijkt het zowaar weer eens een heel weekend zonnig te worden *D

Gisteren weer mn hoofd verbrand, vandaag beloofd veel goed en ik ben op de motor op texel. Heeeeerlijk!
 
Poeperdepoep! Zoveel leuke dingen te doen en ik moet een badkamer voegen in Weesp '(
En ik kan geniesen op de plof want m'n vrouw en m'n spullen moeten mee...
 
Vandaag 1000 bochten op de Veluwe route gereden. Wel lekker gereden, 320 kilometers erbij gezet in totaal. :]
[afbeelding]Ik zou het niet doen :N Vorig weekend nog getest. Overal ligt grind en prut. Voorlopig is het geen leuke dijk om op te rijden.

Edit:

Hier en daar wat plaatsnamen gewijzigd.
Mark, wanneer kan ik bij jou iets wijzigen? :P

Oké, bedankt voor de tip, dan gaan we daar zeker niet heen. Ik hoop dat het nog wel een beetje zonniger wordt vandaag. Eerst maar eens wat klusjes doen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan