MF "Kop van Noord-Holland" Deel 61! Remmen is angst!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Als ik het allemaal zo hoor en lees gister behoorlijk wat gemist. Maar even gauw de race downloaden dan maar. :)
 
Zo, weer terug van rondje fietsen. 46 km heerlijk.

Vanmiddag uitrusten want vanavond weer patat bakken, geen rondje motor voor mij dus :(
 
Zo, dacht net ff rondje texel op de motor te doen. Het ene deel van het eiland is besmeurt met olie en het andere deel is voorzien van toeristen :(
 
Zouden we ook doen. Maar niet meer aan gedacht B|

duur denkfoutje :+ beste is om alle 3 de elektra eenheden in zo'n geval allemaal gelijk te vervangen, accu+SR+dynamo

elk van de 3 kan de andere 2 slopen, laat je er dus 1 foute inzitten neemt ie de andere 2 weer mee en begint het gezeik van voor af aan
 
Laatst bewerkt:
Zo, dacht net ff rondje texel op de motor te doen. Het ene deel van het eiland is besmeurt met olie en het andere deel is voorzien van toeristen :(


ik had ook nog het idee om naar Texel te gaan vandaag maar ik vond het te druk bij de boot. Blij dus dat ik niet geweest ben :-)
 
duur denkfoutje :+ beste is om alle 3 de elektra eenheden in zo'n geval allemaal gelijk te vervangen, accu+SR+dynamo

elk van de 3 kan de andere 2 slopen, laat je er dus 1 foute inzitten neemt ie de andere 2 weer mee en begint het gezeik van voor af aan

Is het mogelijk dat de spanningsregelaar nog heel is? hij is namelijk weer gesmolten op het punt van die waar de connector zit.

Of is het zozio dat als het plastic daar smelt de spanningsregelaar stuk is? Want anders kijken we nu de dynamo na en is het klaar hopelijk :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan