MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn oude tl1000r kwam 130 km op een tank, en toen moest ik ergens in italie gaan lopen...not funny.

in noorwegen heb i toen best lopen zweten met dat ding, daar is het nog een uitdaging om een tanksation te vinden elke 130 km. toen was het meer tanken bij elke kans die ik had.

met de zxr doe ik op vakantie bijna 200 km op een tank. de honda had ik op 360 laatst, maar toen ging er 18,1 liter in. verder durf ik neit te gaan, er zou een 19 liter tank op zitten?
 
via de overloop zo zijn laarzen in zeker

Idd. Dat ie tijdens het tanken een mooie vrouw tegen kwam, door haar werd afgeleid, en de benzine eruit gutste. Vervolgens was er gelukkig niemand die zijn of haar peuk weggooide in de benzine waardoor z'n broek geen vlam vatte.

Ik heb Dumb & Dumber te vaak gezien...
 
via de overloop zo zijn laarzen in zeker
Over overloop gesproken... Richard gooide zijn tank ook vol maar die piste zo een liter weer uit de overloop _O-

Sta je dan bij het tankstation....
Ik maar netjes wat papier gepakt om het op te ruimen..
Ga ik nog op me bek ook over die benzine...

En ik zou toch moeten weten hoe glad dat is _O- _O-

Maar meestal gaat er wel iets meer ltr in dan opgegeven
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een vuistje en een goede bankhamer gebruiken....does the job too :Y

moker.jpg
 
Verbruik geneuzel hier alle voortuigen die ik heb gemiddeld genomen 1op10 en alls ik rustig doe mischien 1op 12 maar niet meer
 
Als je het onverharde opzoekt in een vaag land is het een ander verhaal. :P
verhard in vaag land. 185km tot het dichtstbijzijnde volgende tankstation :X iets met Chernobyl restricted zone O-) maar ik mocht er niet in met mijn goede gedrag.

DN7C 170km zonder tankstation.

en als hij straks niet stukken zuiniger is toch maar eens mijn 56L tank bestellen _O-
 
Laatst bewerkt:
Maaaarrrr..... wat staat daar achter de kassa?
Ik rij 200km voor de lage prijs én omdat ik zo blij ben weer te mogen betalen.
Hier zijn alle tankstations onbemand :(
Onbemand vind ik alleen maar relaxed... krijg ik niet elke keer die domme vragen...
Wilt u nog een snack mee voor onderweg?

NEE Kut ik ben op de motor...
 
Onbemand vind ik alleen maar relaxed... krijg ik niet elke keer die domme vragen...
Wilt u nog een snack mee voor onderweg?

NEE Kut ik ben op de motor...
:^
2 pakjes kauwgom voor 1 euro?

NEE Muts in de winkel koop ik daar een doos voor...
 
Laatst bewerkt:
Pfff, telefoon kaduk :(

Ding heb al weken dat ie af en toe uitgaat en vanzelf aan en dat er dan een "ongewone fout" was ofzo.
2 weken terug nokte hij er helemaal mee maar een halve dag later kreeg ik hem weer aan.
Maar sinds dien viel ie meerdere keren per dag uit en starte zelf weer op (met die foutmelding erbij)
En nu doet ie echt niks meer :+ .

Is een lease toestel + verzekering.
Blabla eigen risico blabla alleen toestel verzekerd en geen software fouten blabla echt stuk = jammer joh, krijg je een goedkope smartfoon en kan je nog een jaar lease betalen blabla.
Ben benieuwd.
Gaat wel weer geld kosten :N

Volgende keer moet Danny maar advies geven bij aankoop en zeker geen lease meer. _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan