MF "Kop van Noord-Holland" Deel 62! Pussy Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff, telefoon kaduk :(

Ding heb al weken dat ie af en toe uitgaat en vanzelf aan en dat er dan een "ongewone fout" was ofzo.
2 weken terug nokte hij er helemaal mee maar een halve dag later kreeg ik hem weer aan.
Maar sinds dien viel ie meerdere keren per dag uit en starte zelf weer op (met die foutmelding erbij)
En nu doet ie echt niks meer :+ .

Is een lease toestel + verzekering.
Blabla eigen risico blabla alleen toestel verzekerd en geen software fouten blabla echt stuk = jammer joh, krijg je een goedkope smartfoon en kan je nog een jaar lease betalen blabla.
Ben benieuwd.
Gaat wel weer geld kosten :N

Volgende keer moet Danny maar advies geven bij aankoopm _O-

Flikker je hem snoeihard uit het raam. Of dompel je hem onder. Kutverzekeringen altijd. Bent zogenaamd voor alles verzekerd, totdat je wat komt claimen, dan staat alles zogenaamd in de kleine letters als uitzondering en krijg je geen cent. Zakkenvullers, dat zijn het!

Ik verzeker gewoon helemaal niets meer!!!! Ook geen zorgverzekering, kap ik ook mee, verdomme. Las pas geleden op internet dat de ziekenhuizen daar gewoon voor opdraaien, en uiteindelijk de verzekerden de rekening betalen. Ik dus lekker niet!!!!11 HAHAWHAHA

Maar tis wel irritant ja. HTC 8S is een prima ding, 150 eu en kan je werkelijk alles mee. Tweede hands vast goedkoper.
 
Flikker je hem snoeihard uit het raam. Of dompel je hem onder. Kutverzekeringen altijd. Bent zogenaamd voor alles verzekerd, totdat je wat komt claimen, dan staat alles zogenaamd in de kleine letters als uitzondering en krijg je geen cent. Zakkenvullers, dat zijn het!

Ik verzeker gewoon helemaal niets meer!!!! Ook geen zorgverzekering, kap ik ook mee, verdomme. Las pas geleden op internet dat de ziekenhuizen daar gewoon voor opdraaien, en uiteindelijk de verzekerden de rekening betalen. Ik dus lekker niet!!!!11 HAHAWHAHA

Maar tis wel irritant ja. HTC 8S is een prima ding, 150 eu en kan je werkelijk alles mee. Tweede hands vast goedkoper.
Heb een HTC one V maar als je op internet kijkt heb iedereen er problemen mee.
 
:')

Fanboys

Btw, de NSA heeft straks alle vingerafdrukken van die suffe hipsters _O- *O*

Ja klopt, daarom stap ik niet over naar de 5 maar blijf bij de 4s :) eerst andere maar de fout in laten gaan en dat appple het dan verbeterd of weg haalt voor ik er mee bezig ga :)
 
die hadden ze al via rijbewijs, idkaart en trouwpapieren hoor, die hoeven ze echt niet van apple te stelen.

i've said it before, i'll say it again: Xiaomi

Xiaomi-MI-2.jpg



:+
 
Die nieuwe Huawei's zien er ook wel mooi uit. :Y Geen ervaring mee, maar lijkt me wel een vet ding.
 
Betaal jij maar extra omdat er een appel op de achterkant staat.
al die glaze schermen breken van die Iphones.

Tja, en dat licht er natuurlijk aan hoe je er mee omgaat. Als jij een bank koopt van 600€ ga je er ook niet mee gooien.

edit: en qua prijs in vergelijking met andere toestel scheelt niet super veel vindt ik hoor.

samsung galaxy s4: 490€
Samsung Galaxy Note 3: 669€
sony xperia: 642€
LG g2: 543€
iphone 5s: 699€

Ik ben zuinig op mijn mobieltje mede vanwege de hoge waarde. Elke twee jaar een nieuwe hoef ik niet alleen een nieuwe als er problemen mee zijn.

En kijk het is en blijft technologie wat stuk kan gaan zoals elke mobiel, maar op dit moment vindt ik de iphone in vergelijking met andere toestellen het beste besturingssysteem hebben.
 
Laatst bewerkt:
:^
2 pakjes kauwgom voor 1 euro?

NEE Muts in de winkel koop ik daar een doos voor...

Daarom hou ik dus m'n helm op :+ Spaart u nog freebees, kauwgom en andere aanbiedingen, WAT ZEG JE

In Opperdoes hebben wij een onbemand tankstation wat op de route ligt, ideaal.

Autootje loopt een stuk minder zuinig dan m'n Honda -O-
 
Been there, done that.

Ik bedank altijd vriendelijk, de mensen achter de kassa vragen het echt niet omdat ze het zo leuk vindn....
 
nee dat moet vand e baas. ik herinner me mijn supermarkt dagen nog. moest je een hele riedel afwerken terwijl mensen gewoon willen betalen en weg.

wilt u zegels?
gratis poster voor de kinderen?
nieuwe spaarkaart?
bon?


etc etc

dirkjan-27-2012-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
:')
Ik vraag bij pinnen of de bon mee willen en natuurlijk bij iedere €6.50 een stempeltje :+

Hoe gaat het met je ogen Giel?
Heel goed! Druk aan het druppelen (3 soorten, 1 soort tot één week na de behandeling, 1 soort tot twee weken na de behandeling en 1 soort tot de derde week, dus na 3 weken hoef ik niet meer te druppelen). Zicht is hetzelfde als ik met lenzen/bril had.

Ben erg tevreden. :Y Linker oog is nog iets minder dan de rechter, maar dat schijnt goed te komen. Bovendien heb ik het zelf ook niet echt door, tenzij ik met één oog kijk.

Aanrader. :Y Heb nog steeds de neiging om in de avond en ochtend mijn bril op en af te willen doen. :+
 
Heel goed! Druk aan het druppelen (3 soorten, 1 soort tot één week na de behandeling, 1 soort tot twee weken na de behandeling en 1 soort tot de derde week, dus na 3 weken hoef ik niet meer te druppelen). Zicht is hetzelfde als ik met lenzen/bril had.

Ben erg tevreden. :Y Linker oog is nog iets minder dan de rechter, maar dat schijnt goed te komen. Bovendien heb ik het zelf ook niet echt door, tenzij ik met één oog kijk.

Aanrader. :Y Heb nog steeds de neiging om in de avond en ochtend mijn bril op en af te willen doen. :+


dat zal je heel lang houden denk ik. phantoom bril :p

dat ik net met lenzen begon bleef ik mijn bril terug op mijn neus duwen. nog steeds af en toe.

lekker man :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan