MF ** Zuid - Holland topic 15 ** <insert topictitel here>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg Tex Ndeeka, wil je de volgende foto in de OP opnemen? Ter vervanging van die andere foto met dat rode ding :+

[afbeelding]
beurt :)

Allo :W

@ndeeka: Zou je die 2 foto's van mij a.u.b willen veranderen voor deze ene in de OP :) ?
[afbeelding]
beurt :)

Heej Ndeeka nu jij de OP beheerd, wil je deze;
[afbeelding]

Vervangen voor deze;

[afbeelding]

Wat meer up-to-date
Thnx! ;)
beurt. :)






Heb zelf ook maar m'n foto gewijzigd. :P
CIMG5068.jpg
 
Heb trouwens ook nog een andere motor...

CIMG5088.jpg



Alleen voor morgen, omdat het sinaasappeltje een 20000 km beurtje krijgt.

Tis niet helemaal hetzelfde. :+
 
Handen en armen zitten lekker onder de brandnetel plekken :')
Leuk, dat tuinieren.. :/
 
:W Hellooo, zo heb net even de kappen eraf gehaald en me tank, volgens mij kom ik bij me bougies als ik me luchtfilterbak eraf haal toch ? Trouwens de lucht inlaat slangen zaten LOS :O! wel erop maar niet vast ik trok het zo gemakkelijk eraf zeg maar. Volgens mij heeft de eerste eigenaar echt geen f*ck gedaan aan de motor. Morgen avond maar eens kijken en olie verversen etc.
 
Zo, en nu m'n nest in :+

Wekker gaat morgen nog iets vroeger dan gebruikelijk B|
 
:W Hellooo, zo heb net even de kappen eraf gehaald en me tank, volgens mij kom ik bij me bougies als ik me luchtfilterbak eraf haal toch ?

Die zitten wat verder naar voren. Verschilt nogal per motor :Y
Kun je er niet bij zonder je luchtfilterhuis eraf te halen?
 
Mooi schermpje Rayes. :W

Wat voor banden rij jij?

Zijn de nieuwe pilot road 3. Die rare kleine profiel stukjes zijn om het water te breken, zodat het beter en sneller afgevoerd wordt. Zou je meer grip door moeten krijgen op nat wegdek. Op droog presteerd die hetzelfde als de Pilot Road 2 :)
 
Hallo... het ziet er naar uit dat ik zondag ook kan, ik had al afgesproken met een collega om te gaan rijden dus stelde ik dit voor.

We zijn zelf rond 10.00 bij de Andel en we zien wel wat er staat en rijden daar achter aan. Zijn broer gaat ook mee en onze zonen ook! Ik zei tegen die van mij.... zondag gaan we richting Veenendaal ruim 450 motoren beetje kijken en kletsen over motoren.... hij zat achterop..... gaan we pa!!
 
Een lesmotor! :+
Ik mag hopen dat op een lesmotor betere remmen zitten. :X

Of ben ik te erg verwend. :?


Leuke omgeving, waar is dat :?
Lijkt wel buitenland, zo rustig als het daar is! :o
Dat is, om precies te zijn, hier: Google Maps

Foto is van 2 weken geleden toen we het onthaastenritje (uit een ander topic) uitgetest hebben. Mijn foto is genomen al zittend op het bankje. Het is super rustig daar. Alleen maar een uitkijktoren, dus zelf proviand meenemen. :+
 
Gelukkig issut maar voor 1 dag :X
Eigenlijk zelfs dat niet.
Is alleen voor een retourtje Bodegraven-Rotterdam-Bodegraven.
Ben morgen vrij en heb al andere plannen. Maar ik heb de motor sowieso niet nodig voor woon-werk-verkeer.
 
Laatst bewerkt:
En ze zaten nog achter een Audi eerst aan, maar vonden een motor blijkbaar meer interessant.

Zei nog tegen ze: Waarom bleven jullie niet achter die Audi aan, die heeft meer poen dan mij hoor :P
Wees maar blij dat je net 2 km tekort kwam.
Met 30 km teveel gaat de OvJ zich ermee bemoeien en een bonnetje uitschrijven.
Bovendien krijg je dan (gratis en voor niets) een notitie achter je naam gedurende een bepaalde tijd (ik geloof 2 jaar).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan