MF ** Zuid - Holland topic 15 ** <insert topictitel here>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoer is geen criterium, ben zelf een watje, dus ik kan het weten. ;)

Doneer maar een [afbeelding] en dan plak ik je erbij.

Doe deze maar :)

7431_100263806664558_100000428166979_4814_5061698_n.jpg
 
Wees maar blij dat je net 2 km tekort kwam.
Met 30 km teveel gaat de OvJ zich ermee bemoeien en een bonnetje uitschrijven.
Bovendien krijg je dan (gratis en voor niets) een notitie achter je naam gedurende een bepaalde tijd (ik geloof 2 jaar).

ja i know :X Ach wel een stukje waar het kinderachtig is om zo'n boete te geven. Ach ja, toch maar iets beter opletten voortaan i guess :P
 
Ik mag hopen dat op een lesmotor betere remmen zitten. :X

Of ben ik te erg verwend. :?Dat is, om precies te zijn, hier: Google Maps

Foto is van 2 weken geleden toen we het onthaastenritje (uit een ander topic) uitgetest hebben. Mijn foto is genomen al zittend op het bankje. Het is super rustig daar. Alleen maar een uitkijktoren, dus zelf proviand meenemen. :+

Denk dat je verwend bent. Moet je mijn remmen maar niet proberen :X
Op de Fazer gaat het nog wel, kwamen destijds van de R1 maar dat is nu toch zwaar verouderde techniek.
Op de XTR gebeurt er niet zo veel als je in de remmen gaat.. Hoort bij het type motor zullen we maar zeggen :+ Komt ook een beetje doordat het enkele schijf voor betreft

Leuk plekje trouwens, dus toch buitenland ;)
 
Vanochtend trouwens moeiteloos met OV naar het werk. Ging zelfs hartstikke vlot! Met de reistijd van vanochtend ben ik zelfs even snel als op de motor maandag t/m donderdag. Vrijdag telt niet mee, dan kun je immers zo doorrijden 's ochtends :+Het kan dus toch! :o
 
Vanochtend trouwens moeiteloos met OV naar het werk. Ging zelfs hartstikke vlot! Met de reistijd van vanochtend ben ik zelfs even snel als op de motor maandag t/m donderdag. Vrijdag telt niet mee, dan kun je immers zo doorrijden 's ochtends :+Het kan dus toch! :o


ov? je hebt motor ga je toch niet met ov... :(
 
ov? je hebt motor ga je toch niet met ov... :(

Moet na een halve dag werk nog ergens anders heen :+

Maar ging echt heerlijk vanochtend. Lekker onderuit kunnen liggen in de trein, én in de bus! :o
Is nu ook rustig i.v.m. de vakantie natuurlijk ;)

En daarnaast heb ik een OV-pas van de baas, kost het me niet zoveel *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan