michelin pilot power 2CT of bridgestone BT016

jaagpad

Die hard MF'er
4 sep 2004
837
46
morgen mn nieuwe bandjes halen, voor mn superdukkie

kan nog kiezen tussen bt016 of michilin Pilot Power 2ct

wie nog sugg. rij wel wat circuitdagen

metz racetec k3 waren op circuit top, maar voor openbare weg / kou / nat zijn ze niet te vertrouwen tenzij ik aan het gummen ben op een industrieterrein (lees veel warmte in band :9 )
 
rij alleen regen als we een weekendje eiffel / ardennen doen en pech hebben

mpp deden het prima toen ik nog een R1 had (waren geen 2ct en alweer een paar jaar geleden), verkoper adviseerde door telefoon voor de af en toe circuitdaagjes de bt016

mpp zijn 40 euros duurder

heb even test in PS (duits) er opnageslagen,

mpp zijn beter als het nat / koud is en de bandjes niet goed op temp, op alle andere punten scoort bridgestone beter voor de sportieve rijder.


duzzz Bridgestone,

dank voor alle suggesties
 
Laatst bewerkt:
rij alleen regen als we een weekendje eiffel / ardennen doen en pech hebben

mpp deden het prima toen ik nog een R1 had (waren geen 2ct en alweer een paar jaar geleden), verkoper adviseerde door telefoon voor de af en toe circuitdaagjes de bt016

mpp zijn 40 euros duurder

heb even test in PS (duits) er opnageslagen,

mpp zijn beter als het nat / koud is en de bandjes niet goed op temp, op alle andere punten scoort bridgestone beter voor de sportieve rijder.


duzzz Bridgestone,

dank voor alle suggesties

Dus de reden van dit topic is......?
 
MPP 2CT prima band :Y Ik heb geen reden om over te stappen op een ander merk zoals bt016.
 
Ben vorig jaar overgestapt van jarenlang Bridgestone gebruik naar Michelin MPP 2CT. Bevalt mij tot nu toe prima. Maar er zullen er ook velen zijn die andersom gaan en ook tevreden zijn of niet.

Zoals al gemeld: aan dit topic zul je weinig hebben omdat een bandenkeuze nogal persoonlijk is en erg afhankelijk van je motor/rijstijl/gebruik. Gewoon doen zoals ik en het een keer proberen. Bevalt het niet, pech gehad dan. Volgende keer weer andere.
 
je hebt gelijk, ga die Bt016 gewoon proberen


tis tenslotte geen chineese kruiwagenband.....
 
hoe het er uitziet maakt me geen drol uit, zie dr toch niets van als ik er opzit...

als het me om het uiterlijk te doen was kon ik beter me bike inruile voor een ' stukgaatie' monster en die volhangen met nutteloos carbon.

effe goed poepen en je hebt ook de gewichtsbesparing te pakken....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan