Dutchfreeze
MF'er
- 25 sep 2012
- 233
- 1
Hallo mensen,
Ik heb een kawa KLR 250 overgenomen voor een kratje bier.
Nieuwe bandjes en kettingset erop en gaan met die banaan.
Echter lekt hij steeds olie na een rit.
Alsof hij lekt na dat er druk op is gebouwd... En dat terwijl de olie nu op het minimale punt zit. Zijn er mensen die er verstand van hebben en weten wat er aan de hand is?
Ik ga zeer binnenkort met de vorige eigenaar de olie verversen
(de vorige eigenaar is nogal handig en de dop aan de onderkant van het reservoir is doorgedraaid, dus we gaan de olie eruit hevelen, had ie al vaker gedaan zei hij)
Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb een kawa KLR 250 overgenomen voor een kratje bier.
Nieuwe bandjes en kettingset erop en gaan met die banaan.
Echter lekt hij steeds olie na een rit.
Alsof hij lekt na dat er druk op is gebouwd... En dat terwijl de olie nu op het minimale punt zit. Zijn er mensen die er verstand van hebben en weten wat er aan de hand is?
Ik ga zeer binnenkort met de vorige eigenaar de olie verversen
(de vorige eigenaar is nogal handig en de dop aan de onderkant van het reservoir is doorgedraaid, dus we gaan de olie eruit hevelen, had ie al vaker gedaan zei hij)
Alvast bedankt voor de reacties