Motorclub voor de wat jongere rijders gezocht

ja.. is een goeie als je mij vraagt.. begin/medio september een meetingkje neerplanten..
ken iedereen die WIL komen rustig aan nog ff kijken of ze kunnen enzo..
 
Laat aub de TS even een poll aanmaken met een aantal data zodat we democratisch kunnen kiezen waar en wanneer we elkaar treffen.
 
hehe, eindelijk eens een groep "jonge" chopper-rijders actief.....

Begon me met 31 en een shadow 1100 onder de kont al af te vragen of ik niet heel vroeg in de mid-life-crisis zat....

Meeting lijkt me top, kom maar met de data.....
 
Mooi mooi mooi!!!

Het is wel fijn als je dus ongeveer tussen de 18 en 40 zit, maar zit er eens een jeugdige uitzondering van 45 of wat dan ook bij, dan maakt dat natuurlijk geen zak uit. Als het hele gevoel maar jonger aanvoelt dan 'andere' clubs. En de motors maken mijzelf ook niet veel uit, dragstar, chopper, custom, cruiser, bobber: allemaal mooi. Al vind ik wel dat je als je een racer of tourer hebt ofzo, je beter met andere mensen kunt afspreken, het idee is toch wel 'chopper' en alles wat daar zo'n beetje onder valt.

Als er veel interesse is, is het inderdaad makkelijker om later misschien te splitsen in west, oost, noord en zuid ofzo, maar eerst moeten we maar eens ergens rondom Utrecht afspreken.

En mocht er toch vooral interesse vanuit de randstad zijn, dan kunnen we natuurlijk altijd een klein tourtje maken om eens te kijken met een klein groepje hier in de buurt en daarna met een grotere groep in het midden van het land. Voor wie zin heeft in een wat kleinere afspraak binnenkort ergens in de randstad, kan me mailen op rienkhhk@hotmail.com. Graag wel voldoen aan bovenstaande punten, ik heb geen tijd voor onzinnige mailtjes ;)

Misschien tot ziens en in elk geval veel rijplezier, het is mooi weer!

Rien.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik lees de vraag naar data nu pas. Ik neem aan dat het in t weekend het makkelijks is.

Zaterdag 1 september

Zaterdag 8 september

Zondag 9 september


Goede opties?

Tijd en plaats nog af te spreken, maar laten we het maar op ergens in Utrecht houden toch? :W

Bovenstaande mailadres geldt dus nu even alleen voor degenen uit omgeving Rotterdam, kunnen we voor die tijd in augustus misschien eens met een paar mensen 'oefenen' in Zuid-holland ofzo.
 
Laatst bewerkt:
hehe, eindelijk eens een groep "jonge" chopper-rijders actief.....

Begon me met 31 en een shadow 1100 onder de kont al af te vragen of ik niet heel vroeg in de mid-life-crisis zat....

Meeting lijkt me top, kom maar met de data.....

Kijk, ik wist wel dat er dat soort mensen rondliepen, eh, rondreden. En ik wilde voor mezelf dat gevoel alvast voorkomen. :)
 
OK Rien dan maar gelijk een oproep voor morgen?

Wie in de regio R´dam / Spijkecity e.d. kan/wil morgen (de 12e dus) ergens touren?
 
Ha MRT, lijkt me natuurlijk erg vet, maar ik moet morgen helaas werken. Dus voor mij wordt het n andere keer.
 
Das dan wel jammer, maar er komen nog zat mooie dagen.....

Voor de officiële bijeenkomst:

mijn voorkeur gaat dan wel uit naar de 8e september...
 
gdday fellas ,

Goed plan om een chopperclub voor jongere rijders op te richten guys. Ben zelf 24 en mot a.s. zaterdag afrijden , hoop dat dat in een keer goed gaat , we shall see. Zal daarna onmiddelijk op zoek gaan naar die shadow 1100 C2 Ace.....open uitlaatjes eronder.....hell yeahh. Maarre ik woon in de buurt van Leeuwarden en vraag me af of er meer noorderlingen zijn die in een groepje willen touren. Ik bedoel dan uiteraard de chopperrijders onder ons , geen racers of tourmotoren , het moet wel wat lijken natuurlijk. Kom zo nu en dan motorclubs tegen op de weg of die door het dorp jakkeren en dat heb toch wel stijl hoor. Ik bedoel alleen rijden is geen probleem maar het zou leuker zijn om met een groepje of grote groep te touren en eventueel bier te drinken/evenementen bezoeken/dingen organiseren/MC oprichten enz. Weet niet of er hier twintigers zijn die chopper rijden en in het noorden wonen maar als je belangstelling hebt en/of je kent anderen schreeuw het van de daken. Bij de Hells Angels Northcoast en Black Sheep H'veen willen ze me nl. vast niet toelaten met m'n Honda............
 
Ik woon in grunn, das redelijk dichtbij.
Beter organiseren we die landelijke club/whatever en dan met afdelingen (of wat de term ook is) locale dingen afspreken.
 
Ik woon in grunn, das redelijk dichtbij.
Beter organiseren we die landelijke club/whatever en dan met afdelingen (of wat de term ook is) locale dingen afspreken.

Precies eerst bij het begin beginnen, eerst landelijk en dan zien we wel.
Ik kom namelijk uit het oosten en zo ik het nu lees ook de enigste en ik hoop dat er nog wat bij komen, hoef ik niet als enigste oosterling naar Utrecht te rijden of waar de eerste meeting dan ook is.
 
gewoon een afdeling noord oost zuid west das het beste en 200 km rijden naar een startpunt van een tour is trouwens voor MIJ geen probleem hoor,

maar uh.. we hebben er al een uit het oosten.. ik kom zelf uit het zuiden.. nu nog een noorder ..oh die hebbe we ok al een trouwens..

ennuh. een leuke ''naam'' voor het clubje is ook wel leuk om alvast te verzinnen tog..

anders vragen ze dalijk, hey wat een leuke club..hoe heten jullie eigenlijk, sta je metje bek vol tanden :P

:] Ride To Live, Live To Ride , Eagle Spirit :]
 
He RockHardRideFree, ik woon in Leeuwarden en wil ook graag chopper rijden..... Alleen ben ik nog geen 18:( (in januari pas). Maar het is alvast dat je het weet he;) Om lid van Black Sheep MC ofzo te worden kan je geloof ik van die support party's bezoeken..... Als je dat wilt he. En ik geloof dat die lui ook niet de jongsten zijn:P

Alvast veel plezier jongens en veel succes! Het word vast geweldig:D:D

Gr Edwin
 
Hoi Chopper rijders.

Zeker een goed idee van jullie om zo iets op te zetten ik ben er een voorstander van en wil graag eens met jullie mee rijden.
Ik heb al een bericht naar Rien gedaan over dit en ik ben zeker van de partij.
Over de datums die jullie gaven kan ik wel 8 september maar dan alleen vanaf +/- 12:00
en op 9 september de hele dag en op 1 september helaas niet (de vrouw jarig) en dan zou ik ook 2 september de hele dag kunnen.
En natuurlijk een keer vooraf eens rijden geen probleem noem maar eens wat?

Even wat over me zelf voor jullie ik ben 37 jaar rijd een yamaha xv 700 uit 85 geimporteerd in 1992.

Ik hou dit forum in de gaten.
Groetjes William
full
 
Laatst bewerkt:
dude!! vettig plan!

laat maar weten wanneer jullie gaan rijden dan ga ik mee. Op zondag kan ik altijd wel. Ik ben 24 en rijd een gechopte shadow. Ohja kom ook uit omgeving rotterdam.

rock on \m/
 
DO IT!

Ik hou het forum wel in de gaten Want ik werken ploegen ma t/m zo en het klokkie rond :)
dus ik kan niet echt goed iets plannen maar als ik kan dan ga ik mee.



Grtz Maarten

25 jaar
Intruder vs700
 
Nog liefhebbers om de 19e naar de Breda Harley-dag te gaan?

Er is een NON-Harley parking, dus we kunnen ook op Jap-chops die kant op...

Kunnen we eventueel mooie combi maken, stukkie toeren, rondje kijken, happie eten en ff ouwehoeren over een mogelijke club....
 
Rien,

Als je een beetje op MF rondsurft zie je dat de meeste (jonge) rijders een kuipmotor hebben. Heeft misschien iets met "geen roest" en "snelheid" te maken.

En ik moet zeggen dat er midlife-automobilisten zijn die op choppers rijden met meer chroom dan een gepimpte Cadillac '67 El Dorado. Daar wil je nou niet mee ge-associeerd worden, lijkt me.

Ik voel me overigens ook te jong voor de 40+ chopper-clubs, hoewel ze een schat aan kennis en ervaring hebben. En de Hell's Angels motorclubs zijn ook allemaal wel aardig op leeftijd.
(Echt niet allemaal crimineel wat Peter R. de Vries je wil doen geloven overigens.)

Ik weet trouwens wel waarom de chopper-clubs zo oud zijn: om een beetje leuke motor te rijden (en te customizen) moet je wel een tijdje hebben gespaard :P)

Ik zou naast de Poll ook een route uitstippelen dat met name voor choppers leuk rijden is. Heb daar alleen (nog) geen ervaring mee.. O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan