Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Of niet natuurlijk, en je wordt gewoon een bikkelharde doorrijder@ idiocy, gewoon beginnen met lessen, ik ben vorig jaar in september begonnen en heb de hele winter door weer en wind mijn lessen gehad. Tuurlijk je bedenkt je dan toch wel dat je eenmaal na het behalen alleen nog mooi weer wilt rijden.
Juist in de winter lessen! Leer je dat je niet gemaakt ben van suiker en dat je prima kan rijden met wat spetters en kou.
Dat gelul over linker vs. rechtervoet... Het maakt echt geen bal uit met welke voet je steunt hoor, het is net wat uitkomt. De reden dat veel instructeurs hameren op dat rechterbeen, hoorde ik laatst van een instructeur, is omdat lessers/onervaren rijders nog vaak vergeten terug te schakelen bij het afremmen, en/of hem niet goed in z'n één trappen, en je dus met je linkervoet de versnelling kunt "zekeren". Maar als je eenmaal wat km's onder je riem hebt gaat dat allemaal vanzelf en steun je gewoon net op dat been waarbij het het best voelt. Bij mij is dat toevallig ook mijn rechterbeen, tenzij er net links een lekker hoog stoepje is, of ik op een helling sta, of even bij mijn andere jaszak moet of ergens jeuk heb of whatever Je hebt bij het wegtrekken immers je voeten de eerste 'tig meter sowieso niet nodig, dus daar maakt het ook niet voor uit.bij het verkeerslicht met de linkervoet aan de grond staan i.p.v. rechtervoet. Kleine dingetjes, maar je weet nooit hoe zwaar het je wordt aangerekend. Maar mijn examinator was een oudere, ervaren man, en vroeg me na het verlossende woord hoe ik de rit had ervaren. Eerlijk geantwoord dat ik het niet een hele goede versie vond. Zijn droge reactie: welkom in de harde wereld waar niets perfect is. Je begon met een 9, en eindigde met een 7, en dat is nog steeds voldoende. Veel plezier!
Truer words were never spoken.En zoals velen mij al voorgegaan zijn: lessers, houd vol. Bijt door de zure appel heen, want het is het waard.
welkom Elvira en succes met AVB.
gefeliciteerd MomoF1 zo te lezen toch een goed rit.
weet je al wat voor motor je wilt?
Gefeliciteerd Momo!Dat gelul over linker vs. rechtervoet... Het maakt echt geen bal uit met welke voet je steunt hoor, het is net wat uitkomt. De reden dat veel instructeurs hameren op dat rechterbeen, hoorde ik laatst van een instructeur, is omdat lessers/onervaren rijders nog vaak vergeten terug te schakelen bij het afremmen, en/of hem niet goed in z'n één trappen, en je dus met je linkervoet de versnelling kunt "zekeren". Maar als je eenmaal wat km's onder je riem hebt gaat dat allemaal vanzelf en steun je gewoon net op dat been waarbij het het best voelt. Bij mij is dat toevallig ook mijn rechterbeen, tenzij er net links een lekker hoog stoepje is, of ik op een helling sta, of even bij mijn andere jaszak moet of ergens jeuk heb of whatever Je hebt bij het wegtrekken immers je voeten de eerste 'tig meter sowieso niet nodig, dus daar maakt het ook niet voor uit.Truer words were never spoken.
Op de rijschool hadden we een CB500 waar ik af en toe op heb gelest, maar die schakelde echt niet fijn. Vast niet representatief voor alle Honda's, dus ik zou eens een proefrit moeten maken op een Honda. Maar voorlopig staat ie niet hoog in mijn wishlist.
Je zou naar een gewone z kunnen kijken en.Sport/tour kijk ik naar.
Had mijn zinnen eerst gezet op een BMW F800 GT/ST. Maar na recensies dat BMW niet de betrouwbaarheid heeft zoals Japanners die hebben, plus dat ik een onervaren motorrijder ben en BMW's ook niet goedkoop zijn dus als ik val zullen de reparatiekosten ook niet gering zijn, besloten om daarvan af te zien. Voordeel is wel dat het een riemaandrijving heeft, dus prettig onderhoudsarm. Maar goed, een kettingaandrijver is ook niet erg.
Dus doorgezocht en ik kom uit bij Honda, Suzuki, Yamaha of Kawasaki. Kawasaki Z1000SX mooie motor, maar nog best aan de prijs als je hem niet te oud wilt hebben (<25.000 km.). Kortom, ook van het lijstje gevallen. Honda heb ik gekeken voor een VFR800, maar op de een of andere manier kan ik niet erg warmlopen voor Honda. Op de rijschool hadden we een CB500 waar ik af en toe op heb gelest, maar die schakelde echt niet fijn. Vast niet representatief voor alle Honda's, dus ik zou eens een proefrit moeten maken op een Honda. Maar voorlopig staat ie niet hoog in mijn wishlist.
Suzuki heb ik leuke SV650 SA's gezien, maar die zijn soms al wel weer wat ouder. Ik vind het wel een mooie motor, maar hoe ie rijdt, no idea. Een GSX-F650 is ook fraai, maar al wel op leeftijd.
Tot slot Yamaha XJ6 Diversion F. Ook de motor waarop ik gelest heb, en ik moet zeggen, ik vond het een fijne motor. De naked ben ik niet zo gecharmeerd van, maar met ruitje en volle kuip
Eerst maar het rijbewijs ophalen en daarna voor motoren kijken...
gefeliciteerd momof1! En ik denk dat mijn 2e examen ook zo ongeveer zal gaan.
Je zou naar een gewone z kunnen kijken en.
De 750 of 1000 (niet de sx serie dus :p )
Heb zelf al 3 jaar de 750 en bevalt mij erg goed.
Daar voor een cbr1100 xx gehad maar wou na 2 jaar wat anders.