motorscooter filmpjes

de scooter is DE oplossing voor ons file probleem


leg 'm daar maar neer

 
Laatst bewerkt:


Indrukwekkend filmje! :9~

Je ziet toch wel dat hij voor dit werk wel wat zwaar is, maar de berijder haalt er echt alles uit wat er in zit. Die rijdt echt goed :}

Dit is alleen voor SMs bij te houden denk ik..
 
Zoek eens op "kanaleneiland".... Kom je echt veel filmpjes tegen met motorscooters... Misschien zit die van jou er ook wel bij... :X

Kwam het toevallig tegen omdat een vriend van me daar wil gaan wonen. :)
 

in deze regio worden alleen maar achterbandjes verkocht!!
 
Nou marinde. als je zo afstapt, dan kun je beter ook zo gaan rijden als int filmpje...
Of is er altijd iemand die de vespa voor je opvangt? :-)
 
Cool. Maar hoe kun je nou richting aangeven en gas geven tegelijk met één hand...? :? Ik bedoel bij de Leonardo zitten de knippers toch (ook) links en het gas (ook) rechts? Of heb je drie handen! *D
 
Ik geef richting aan met de hand die de camera ook vasthoud..:) Jaja.. dat is niet slim, maar ja.. zo hard rijd ik ook weer niet.. Let trouwens ook op de auto's die mij inhalen.. Je mag daar 100 km/h op dat stuk. Niet voor niets staan ze dagelijks te flitsen op de A4.

Nee dat ligt aan jouw, ze zien een scooter en denken: "ik ga niet achter zo'n schijtding rijden". |(

Maak ik ook dagelijks mee. Dan halen ze je in met een blik van flikker op met die scootah. :X Erg irrie.

Ook in de stad als je bij het stoplicht voor ze gaat staan kijken ze raar en er zijn er bij die met je proberen te racen ook nog. Toch lullig als je al weg bent en hij/zij moet de koppeling nog oplaten komen :W

Die koekblikkers in nederland snappen er niks van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan