Niet meer schadevrij

Erik nogal de Perik

MF veteraan
30 sep 2001
5.999
611
Doetinchem
Ja, ook ik heb het voor elkaar gekregen: vanmiddag op m'n plaat gegaan. :(
We waren met z'n drieën door Duitsland aan het tuffen, allemaal lekkere weggetjes met veel bochten waar helaas wel veel rotzooi ligt (vaak van agrarische herkomst). Een vroegere vriend van me rijdt met z'n R1 voorop (altijd) en ik erachter en dan weer een R1, moet er ook een beetje leuk uitzien natuurlijk :P We krijgen een haakse bocht naar links, de voorste remt, zeg maar vertraagt, want ik zag geen remlicht, ik loop op hem in omdat hij nog meer vertraagt, maar verwacht dat hij wel weer gas zal geven. Dat doet 'ie dus niet en in de bocht moet ik remmen om een botsing te voorkomen. Voorwiel schiet weg en zij aan zij schuiven motor en ik naar de kant. Motor glijdt nog wat verder en lazert een sloot in. Wat was er nou gebeurd? Die ex-maat van me had z'n contact uitstaan, dat kwam door z'n sleutelhanger |( , vandaar dus ook geen remlicht.
Schade: motor, pak en laars hier en daar geschaafd, knipper kapot, versnellingspook kapot
Letsel: dikke knie, dikke buik, pijn in m'n voet.
 
Ik was ook half onderuit gegaan vandaag...bocht beetje overschat, die werd op het einde nog een stukkie scherper en toen ik in de gaten kreeg dat ik het niet meer ging halen rechtop gezet vol in de ankers tot ik de berm in reed toen maar remmen los gelaten en net voor een boom tot stilstand gekomen O-)

Ik had wat mazzel dus, jij helaas niet '(
Succes ermee, enne je buik, was die al dik? ;)
 
kut zeg, mooi dat je zelf niks hebt, je had ook een boom tegen kunnen komen in je glijpartij ......... :(
Brommer gleed precies tussen twee palen met van die rooie pijlen erop door. Toen ik na het typen van me topic opstond om een boutje voor m'n versnellingspook te zoeken merkte ik wel al een behoorlijke stijfheid in m'n been. Verdomme vorige week ook al m'n rib gekneusd! (vechtpartijtje carnaval óók in Duitsland)
Daarnet op de terugweg naar huis stond d'r in NL ook nog een ouwe gek op de weg met een hark te zwaaien. |( Hij vond dat ik te hard reed en dacht dat ik dat niet nog een keer zou doen ; toen heb ik maar een wheelie langs z'n huis getrokken. })

[edit] "ex-maat" was maar een geintje (hij heeft toch geen computer), die dikke buik helaas niet '(
 
Laatst bewerkt:
dikke fuck dude !Tandjes bijten en geduld kweken! :)

euh...heb zelf al aardig wat letsels opgelopen maar een dikke buik??Dokter bezocht?Klinkt ni echt gezond... ;)
 
Kan je niet iets regelen met zijn verzekering ? Is toch wel een klein beetje zijn schuld.
 
Kan je niet iets regelen met zijn verzekering ? Is toch wel een klein beetje zijn schuld.

Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over, ik heb het zelf ook een keer gehad met een maat van mij. Ik stopte voor een voorangsweg terwijl hij dacht dat ik wel door zou rijden. Hij zag te laat dat ik stopte en remde zich onderuit met nieuwe banden. En dat zou dan mijn schuld zijn? |(

De ex-maat van de topicstarter kan er toch ook niets aan doen dat zijn motor er mee op houdt? Topicstarter had meer afstand kunnen houden, eerder kunnen remmen enz. enz. enz. enz. enz. enz.
Dit is gewoon domme pech die iedereen kan overkomen. :X
 
Domme pech Erik, succes met het herstel van de schade.

En hoeveel km heb je nou schade vrij gereden?
 
Sterkte ermee, heel vervelend ongeval.

P.S. Waar rijden jullie in Duitsland. Ik rij vaak binnen de driehoek Emmerich-Nijmegen-Kalkar. Misschien dat als je weer op de been bent dat we wat kunnen afspreken (p.s. de remlichten van mijn motor doen het :+ ).

 
Klote en erg lullig... maar jij en je fiets komen er nog redelijk vanaf zo te horen? Dan, look at the bright side.. it could have been far worse! ;)

Succes met herstel en reparatie..
 
Shit happens zeggen we weleens maar het blijft gewoon baalen.
Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen, en valt de schade aan je motor mee, sterkte......


P.s. heb zelf ook krassen gemaakt vandaag..


op mijn kneepads, maar dat was met opzet.
 
Kut! Ik had een weddenschap op je lopen, man! 100.000 km schadevrij.

(100 euro storten trap je niet in zeker :? ) :+
 
Domme pech Erik, succes met het herstel van de schade.

En hoeveel km heb je nou schade vrij gereden?
30.000, meer heb ik ook niet op een motorfiets gereden..... Denk trouwens dat het feit dat mijn voorremmen het voor het eerst in al die tijd fatsoenlijk doen er ook wel iets mee te maken zal hebben. :)
Op zaterdag 15 maart 2003 20:44 schreef QuietCool het volgende:
Sterkte ermee, heel vervelend ongeval.

P.S. Waar rijden jullie in Duitsland. Ik rij vaak binnen de driehoek Emmerich-Nijmegen-Kalkar. Misschien dat als je weer op de been bent dat we wat kunnen afspreken (p.s. de remlichten van mijn motor doen het :+ ).
Ben al op de been, we zijn daarna gewoon verder gaan rijden alleen eerst wat rustiger omdat mijn banden helemaal onder de modder zaten van de sloot. Schakelt trouwens wel kut: zonder pookje en met een dikke knie. }) We kunnen best wat afspreken, wij rijden meestal in de omgeving van Coesfeld, Gescher: supermooie weggetjes. :} We rijden wel vrij haastig. ;)
Op zaterdag 15 maart 2003 21:35 schreef Bert.....of Henk het volgende:
Kut! Ik had een weddenschap op je lopen, man! 100.000 km schadevrij.

(100 euro storten trap je niet in zeker :? ) :+
De volgende 100.000 km draag ik aan jou op! Je hebt dus gewoon ordinair zitten wedden op mijn gezondheid? :( :P
 
Dat gaat natuurlijk helemaal nergens over, ik heb het zelf ook een keer gehad met een maat van mij. Ik stopte voor een voorangsweg terwijl hij dacht dat ik wel door zou rijden. Hij zag te laat dat ik stopte en remde zich onderuit met nieuwe banden. En dat zou dan mijn schuld zijn? |(

De ex-maat van de topicstarter kan er toch ook niets aan doen dat zijn motor er mee op houdt? Topicstarter had meer afstand kunnen houden, eerder kunnen remmen enz. enz. enz. enz. enz. enz.
Dit is gewoon domme pech die iedereen kan overkomen. :X

Ik weet het ook niet, was er niet bij dus..... Het leek me alleen een mogelijkheid, omdat hij pech kreeg crashde de topicstarter, misschien dat je hier wat mee kunt,ik heb het nog nooit meegemaakt ( gelukkig)
 
Terug
Bovenaan Onderaan