Nieuwe flitspaal..

RAPTOR88

MF veteraan
29 jul 2010
1.272
13
Budel
Dit is blijkbaar de nieuwste geldboom van de nederlandse staatskas...

Maar om het verhaal kort te houden.

Gisteren was ik met de buurman de mergelandroute aan het rijden maar ik moest dus tanken.
We waren t.h.v. valkenbrug en we zochten een tankstation.
Ineens zie ik dit gekke ding en flits, flits (buurman reed voorop) maar deze flitste dus van voor.
Nu is het gekke deze kan 2 kanten uitflitsen.

Mijn vraag is als deze je flitst doet deze dat dan van voor EN achter of alleen van voor...
Hmm verder lezen doet wonderen voor en achter dus B|
Dan wordt je als motorrijder i.i.g. al wel erop geattendeerd dat er een flitser staat en dat je te hard rijdt(dus je kan nog remmen aangezien je voor geen kentekenplaat hebt).

Weet verder iemand wat de snelheid daar is ik hoop 50 :X

http://www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=4496
 
Laatst bewerkt:
Een flitser.
Zelfde ding, andere versie.

Tja, beste lijkt mij gewoon niet over de max rijden. Of bonnen voor lief nemen.
 
Een flitser.
Zelfde ding, andere versie.

Tja, beste lijkt mij gewoon niet over de max rijden. Of bonnen voor lief nemen.
Martell, op dit forum is geen plek voor dit soort logica! Hard rijden is een recht, en snelheidsbonnen zijn het resultaat van de graaikultuur van de overheid B|
 
Hm..... ik vraag me af: als ie van voren én van achteren flitst, dan kunnen ze mogelijk toch waarmaken dat de motor die van voren geflitst te hard reed, dezelfde is....
 
Laatst bewerkt:
Nothing a roll of ducttape can't fix.

"Redactie Flitsservice: Vooral niet afplakken of op andere wijze het zicht blokkeren. Grote kans dat het systeem gaat fotograferen als het merkt dat er mee gerommeld wordt! "
 
"Redactie Flitsservice: Vooral niet afplakken of op andere wijze het zicht blokkeren. Grote kans dat het systeem gaat fotograferen als het merkt dat er mee gerommeld wordt! "

Als ik de foto's zo bekijk kan je vanaf de trotoirkant er makkelijk een vuilniszak overheen trekken. Vraag me af hoe dat ding dat gaat merken.. :P :P
 
"Redactie Flitsservice: Vooral niet afplakken of op andere wijze het zicht blokkeren. Grote kans dat het systeem gaat fotograferen als het merkt dat er mee gerommeld wordt! "
Sinds wanneer laat men zich tegenhouden door een fototoestel? zolang er flitspalen staan doet men dat al niet.
 
Als ik de foto's zo bekijk kan je vanaf de trotoirkant er makkelijk een vuilniszak overheen trekken. Vraag me af hoe dat ding dat gaat merken.. :P :P

Flink bandje erover,benzine erin,en iets met een lucifer :P

Heb ik van horen zeggen O-)
 
Wat een kast,zit er nog een 286 in :?

Edit;
Tis België,zit gewoon een diender met fotocamera en bonnenboekje in :+
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn mobiele flitspalen die op willekeurige locaties gezet worden. Denk aan wegwerkzaamheden. Heb er al eentje gezien bij Tessenderlo in BE. Het flitst idd beide kanten op, maar dat heeft te maken met de richting van de lens (denk aan meerdere rijbanen).

Bij wegwerkzaamheden stop je niet even om even snel een zak erover te trekken :)
 
"Redactie Flitsservice: Vooral niet afplakken of op andere wijze het zicht blokkeren. Grote kans dat het systeem gaat fotograferen als het merkt dat er mee gerommeld wordt! "

_O-

Droevig, ik ben vast niet de enige die 10 manieren kan verzinnen om dat ding te blokkeren zonder met m'n giechel op de foto te komen :')

Je hoeft 'm ook niet te beschadigen om het zicht te verhinderen. Dat brengt kosten met zich mee die door de samenleving uiteindelijk betaald worden. Een Labello stick brengt uitkomst, niks beschadigd alleen de foto's worden " een beetje vaag". En regent er niet zomaar af.
 
"Redactie Flitsservice: Vooral niet afplakken of op andere wijze het zicht blokkeren. Grote kans dat het systeem gaat fotograferen als het merkt dat er mee gerommeld wordt! "

Dieven laten zich ook niet kennen door een camera'tje meer of minder. Waarom zou ik me dan als onschuldige ducttape plakker wel druk om zoiets maken. Tape heb ik altijd wel in de auto liggen, dus bring it on. Parkeer wel om de hoek.
 
Dieven laten zich ook niet kennen door een camera'tje meer of minder. Waarom zou ik me dan als onschuldige ducttape plakker wel druk om zoiets maken. Tape heb ik altijd wel in de auto liggen, dus bring it on. Parkeer wel om de hoek.

Allemaal stoere verhalen, maar half nederland staat nog vol met die dingen en werken nog prima. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan